Ja, en hij lijkt dus niet de enige te zijn…
Wat een beerput, echt vreselijk.
Ja, en hij lijkt dus niet de enige te zijn…
Wat een beerput, echt vreselijk.
The voice komt denk ik niet meer terug
Wow, dit gaat heftig in eens. Klinkt alsof er meerdere zijn.
Nee niet altijd al, volgens mij sinds die vreemdgaan/drugs dingen uitkwamen.
Vind het ook echt heftig voor de slachtoffers. Die zijn al door die hell gegaan en dan komt dit zo uit. En bij boos heb ik nog zoiets van die hrbben een lang goed onderzoek gedaan en die zullen zich wel alleen focussen op de feiten. Maar al die juice channels en die mensen in de comments die roepen “oeeh nu al zin in donderdag” alsof het een sappige roddel is over je irri buurvrouw die vreemd gaat
Ik vind het serieus beangstigend hoeveel van die wolven in schaapskleren er blijkbaar rondlopen. Tot een paar jaar geleden dacht ik dat dit soort predators schaars waren maar het lijkt wel dat zodra een man wat macht krijgt hij opeens lijkt te denken dat alles kan en mag?
Eens, echt walgelijk. Nog bizar dat Boos er aan te pas moet komen om dit eindelijk de wereld in te krijgen. Tim / Boos kennende doen ze dit wel op een juiste manier.
En blijkbaar waren er jaren terug al geruchten over zijn gedrag en dat hij vreemdging met Linda.
De aflevering van BOOS gaat over Ali B, volgens juicechannel
Ik heb het idee dat het vooral wat zegt over bedrijfs- en organisatieculturen. Er is vaak een glijdende schaal en een soort toxische groepsdynamiek die ontstaat waarin dit gedrag een kans krijgt. Daaraan valt gelukkig meer te sleutelen dan aan van die predators zelf.
Hulde aan het team van boos, maar vooral aan het slachtoffer/slachtoffers die hier over hebben durven praten.
John de Mol mag ook wel met een goed verhaal komen over hoe zijn zwager al die tijd z’n goddelijke gang heeft kunnen gaan. En hij blijkbaar niet alleen!
Ik weet wel dat Jeroen Rietbergen erg van vrouwen houdt. Heb van meerdere kanten dingen gehoord over hem. Maar denk niet dat dit over hem gaat
Zij presenteert het nu toch?
Klopt, sinds Wendy naar SBS is gegaan.
Dus ze zegt eigenlijk ‘Schande dat ik dit nu moet meemaken terwijl ik er niets mee te maken heb’
M’n man zit in de editing team van BOOs. Zijn telefoon rinkelt steeds maar mag er niks over zeggen of weet er niks over haha. Wel heftig dit allemaal.
Kan toch, dat zij (en de werknemers waar ze op doelt) van niks weet?
Jeetje ik vind dat onnodig van haar om te zeggen. Echt zo van ja sneu voor de slachtoffers maar nu kunnen mensen die er niks mee te maken hebben niet werken.
Gaan ze 'm eerder online gooien door alle commotie? Dat is net wel door mij heengegaan.