FF Boulevard #7

Echt? Ik verre van, maar ben nog steeds teleurgesteld. Gadverdamme.

3 likes

Maar dan moet je dat beleid wel uitvoeren. Ik snap er echt niks van, wat een slecht management en een gevaarlijke mix met macht en kwetsbare mensen

1 like

Maar ā€˜iedereen verdient een tweede kans’ ja, fuck you. Je weet toch echt dat zodra er een klacht over iemand binnenkomt, dat het topje van de ijsberg is en er sws meer zijn

10 likes

Ik denk echt dat Ć©lke man die coulant spreekt over deze situatie(s) dat doet omdat ze stiekem ergens denken ā€œik ben ook zo, ik zou ook in die situatie kunnen zittenā€ en zich bij voorbaat om hun eigen hachje bekommeren.

25 likes

Dat ze een plek kunnen geven. Krijg de tering John.

14 likes

Wtf John hoopt dat ā€œdie mensenā€ een voorbeeld zijn en dat ze geleerd hebben om het eerder te melden? Gore kutlul

13 likes

@Schaakmat @nightlife zeker een zakenman pur sang, ik doelde vooral op dat hij nu niet eens toe wil geven dat vanuit kandidaten wel het gevoel kon zijn dat Jeroen macht had/zou kunnen hebben.

3 likes

Kandidatenbegeleiders voor het wel en wee van kandidaten. NOU DAT DEDEN ZE DAN NIET GOED JOHN

3 likes

als je bandleider bent in een eliminatieprogramma heb je per definitie een machtspositie en als je dat niet ziet, heb je problemen en houd je mensen de hand boven het hoofd

34 likes

Nou als dat echt zou zijn, neem ik aan dat die verhalen nu ook zullen komen. En anders is het een duivelse vent zonder moraal

2 likes

John had beter niet kunnen komen hoor gadverdamme, vind je het logisch dat dit kan gebeuren met zo iemand aan het roer?

Ik kan me niet voorstellen dat Marco dat gedaan heeft hoor!!!

4 likes

Oke goed dat ie er zit maar dat is dan ook wel het enige goede.

5 likes

Wat irritant dat niet bij alle vervormde stemmen de geschreven tekst verschijnt…

5 likes

Hell dat jij WERKT VOOR dat eliminatieprogramma is al genoeg voor je machtspositie tenzij misschien als je de toiletten schoonmaakt (wedden dat de schoonmakers zich ook niet volledig veilig voelen?)

6 likes

Die vent is opperbaas, dus die heeft echt niet door wat een miezerige Jeroen doet. Jeroen heeft geen macht in zijn ogen.

4 likes

Haha ja ik denk ook dat dit miss gaat backfiren voor hem. Een mooie inkijk in hoe hij z’n bedrijven runt :nauseated_face:

6 likes

Beetje een ongepaste ergernis

2 likes

Ik neem dit terug :weary: wat een onzin lult hij.

1 like

Alle mogelijkheden om aan de bel te trekken… bedoel je die wurg contracten John?

12 likes

HIJ HEEFT GEEN ONDERZOEK INGESTELD, maar hoe kan het dat hij dan niks meer heeft gehoord ervan? Hoe zou dat kunnen? Misschien heb je door het gebrek aan onderzoek een signaal afgegeven en ben je enabeler geweest voor dit gedrag en heb je alleen maar iemand nog stiekemer gemaakt. Kloothommel

18 likes