Ja, maar ik bedoel niet eens alleen John! Ik bedoel ook alle mannen, misschien vrienden van onszelf enzo, die nu niet witheet zijn van woede. Dat ze ergens denken “ja eh zul je zien dat ze mij ook kunnen pakken want ik doe ook wel eens bla bla”
don’t mess with niemand, ik heb echt geen woorden voor deze aflevering, echt afschuwelijk, maar ik ik ben nu bij de reactie van John de Mol en wat is dat toch een kil zakenmannetje
Jemig jongens ik moet nog een half uur kijken maar wtf is dit zeg
Ik heb eigenlijk vrij weinig behoefte om naar een oude witte man te luisteren over dit soort problemen. Zijn schriftelijke antwoord was ook goed geweest.
DEZE WITTE HETEROMAN DIE DE BAAS IS VOELT ZICH NIET ONVEILIG. johh
Ik zou ook gewoon niet kijken want het is echt een trashreactie, voegt geen ene drol toe aan de situatie
Door dit interview graaft John ook z’n eigen graf. Wat een kutuitspraken
Ik hoop dat ie zich zo volledig klem lult en dat iedereen dat dan kan zien. Verwacht dat ze het daarom zo lang uitzenden.
Ja John met z’n ‘ik weet het niet, volgens mij niet blabla’. Hij mag weleens wat gaan doen aan z’n inlevingsvermogen en perceptie. En dat is uiteraard allemaal nog zacht uitgedrukt.
Diplomatieke onzin en hij zegt eigenlijk niks, met veel woorden
Wat een bullshit lult die man, dit had hij beter niet kunnen doen. Wat een wanvertoning
Gelul. No tolerance, niks gehoord verder, evalueren bladibla
Ja John de Mol kan bij deze gecancelled worden wat bij betreft. Slaat echt als een tang op een varken.
Sowieso dat hele Jeroen zie ik niet als machtspersoon blabla, gast het is de vriend van je zus, super bekende Linda de Mol, natuurlijk heeft hij een bepaald aanzien
precies dit echt tering
Ja hoe ver sta je dan af van de realiteit?!?!?
Typisch zakenman reactie
“Ik wist niks…niemand verteld mij wat…slachtoffers moeten zich melden…we hebben een zero tolerance beleid.”
Ook die woorden ‘als ik moet gokken’ en dan weer een hoop blabla. JOHN AUB hoe krijg je bepaalde dingen je strot uit
Nou jongens als je 11 jaar lang bij iemand werkt kun je daarna vanalles maken en krijg je zo een tweede kans.
Geeft hij nou ook impliciet de vrouwen de schuld? Ze hadden moeten weten dat Jeroen volgens hem geen echte machtspositie hoort.