FF Boulevard #7

Hoe kan John ook zeggen dat Jeroen TOTAAAL geen invloed heeft op het verloop van de wedstrijd, als hij letterlijk de liedjes uitkoos en bepaalde hoe jij daar staat qua muziek, hoe veel invloed wil je dan hebben???

16 likes

Moet je wel eerst aanpappen met zijn zus

2 likes

Mea culpa my ass. Komt lekker oprecht over zo

2 likes

Het is tot het einde John trouwens dus mocht je willen skippen, er zit niks achter

4 likes

Wist van Rietbergen zogenaamd van één kandidaat die zich gemeld heeft (in de periode april 2019 - dec 2019)
Heeft Jeroen toen een tweede kans gegeven
Hij kan zich niet voorstellen dat Jeroen een machtspositie heeft in ogen van kandidaten

Als niemand wat zegt, kunnen wij niets doen
Adviseert de slachoffers om eerder te melden en hoopt dat ze geleerd hebben hiervan om de waarheid te spreken. En dat het een probleem is dat vrouwen zich niet durven te melden (een groter probleem dan alleen in de televisiewereld, er is blijkbaar schaamte maar hij snapt niet waarom)

Gelooft niets van roddels rondom Marco want hij hoort dat op die bbq’s alles altijd gezellig was en mensen muziek maakte met elkaar.
Bij the Voice kids was altijd iemand bij de kinderen extra, dus nooit 1:1 alleen, dus hij kan zich er weinig bij voorstellen, moet wel buiten het programma om zijn gebeurd.

Nou dat is het wel ongeveer.

10 likes

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat vrouwen hun mond open trekken? Bedoel je misschien: hoe kunnen we ervoor zorgen dat MANNEN DIT NIET DOEN VERDORIE, John. WTF

72 likes

Hij krijgt een droge mond. Dat krijgen mensen die liegen ook haha.

5 likes

Ja en vooral dat hij ook niet snapt dat hij aanzien KAN hebben, wat voor bord heb je dan voor je kop

of hoe belangrijk vind je jezelf dan wel niet

2 likes

Leg de verantwoordelijkheid bij vrouwen om dit soort gedrag te stoppen. Heel fijn John.

6 likes

“Ik kan het me nog steeds niet voorstellen van Marco”

:sob: :sob: :sob:

7 likes

Ja, wij trekken onze bek niet open. Daardoor kunnen mannen hun gang gaan.

Sorry waar is de logica hier?

4 likes

Ik hoop dat ze eerder aan de bel trekken??? Volgens mij bedoel je: we moeten ervoor zorgen dat we situaties creëeren waar in dit in de eerste plaats niet gebeurt EN als het wel gebeurt er echt een goed vangnet is met echte no tolerance.

5 likes

Hahaha hij zegt ook ‘ik hoop dat die vrouwen er in hun leven verder weinig last van hebben’ :face_vomiting::sob: Wat een idioot.

13 likes

Ook dat hij zich niet kan voorstellen dat Marco zoiets zou doen. Tim: ‘Liegen die kinderen dan?’ Echt John graaft zijn eigen graf steeds dieper

10 likes

“wat wil je zeggen tegen de slachtoffers”

“ja euh wat moet je dan zeggen”

1 like

Tim doet dit wel echt goed.

37 likes

Witte mannen logica.

8 likes

‘Ik hoop dat het geen grote impact heeft op hun leven en dat ze er een voorbeeld in kunnen zijn dat ze eerder aan de bel moeten trekken’
OH ECHT?? Een voorbeeld? Geen impact?? DOE EVEN NORMAAL MAN LUL. Eerder aan de bel trekken. Een plekje kunnen geven. WTF. Lul.

28 likes

wat ik ook niet snap, het verhaal was toch dat Rietbergen in 2016 was aangesproken op zijn gedrag door zijn opdrachtgever (die toen nog de mol was) en de Mol zegt nu dat hij pas in 2019 van dit gedrag hoorde.

9 likes

De beste logica, mits je een witte man bent

1 like