FF Boulevard #7

Maar ze hebben een personeelshandleiding hoor dus ongewenst gedrag kan eigenlijk helemaal niet

16 likes

Werkgroep. Wat is dat voor management antwoord.

4 likes

Voor iemand die zo groot is in de media zou John best wat mediatraining kunnen gebruiken.

23 likes

hij had hier ook zo veel beter uit kunnen komen door te zeggen: we hebben een handleiding/mensen bij wie je kunt aankloppen mocht er iets zijn, dit is blijkbaar zeer onvoldoende geweest en dat trekken we ons zwaar aan. Alles beter dan deze laffe reactie manmanman

11 likes

Waarom zit John daar joh.

3 likes

Ik word ook helemaal gek inderdaad dat hij het de hele tijd alleen maar heeft over dat ervoor moet worden gezorgd dat vrouwen het gaan melden als er iets gebeurt.

EDUCATE YOUR SONS FFS

27 likes

Zodat boos kan aantonen wat er mis is in deze wereld! Dit is echt deel van het probleem, hoe John hier op reageert.

3 likes

Het zero-tolerance beleid samengevat:
Iedereen krijgt een tweede kans
Geen onderzoek naar meldingen
For some reason niet meer meldingen
Slachtoffers moeten maar voor zichzelf opkomen
John kan het zich niet voorstellen dat Marco iets met kinderen doet
Je kan niet zomaar iemand ontslaan als je al 11 jaar met diegene werkt
John kan zich niet voorstellen dat iemand zich onveilig voelt.

Zero tolerance ja

41 likes

heel random ook dat stukje waarin ie zo zegt: don’t mess

stilte

11 likes

Wat John zegt:

Is twee dagen terug geĂŻnterviewd door Tim Hofman. 18-01
Is geschrokken van de aantijgingen.
Vind dat Jeroen een tweede kans verdiend want nooit iets eerder slecht over hem gehoord in 11 jaar. Dat was eerder in april 2019. Heeft geen spijt dat hij hem daarna aan het werk heeft gelaten. Er was toen sprake van 1 slachtoffer. De slachtoffer was ook bekend bij Linda de Jong (dus niet de Mol). John weigert dat in 2019 er meerdere meisjes klacht kwamen indienen. Zou bij 1 zijn gebleven. Kan zich niet inbeelden wat het betekent “dat meisje voor de dood was dat iets naar buiten komt”. Nul komma nul empathie hierover.
Iedereen vind Jeroen een fantastisch professioneel. Vind niet dat Jeroen een machtspositie had, maar hij zou het verzonnen hebben. Heeft eigenlijk niet gedacht dat hij machtspositie zou kunnen hebben als “zwager van 
”. Als bandleider heeft hij geen machtspositie punt uit. Vind niet dat er ongelijke machtsverhoudingen waren tussen Jeroen en de kandidaten.
Heeft in 2019 geen onderzoek ingesteld naar Jeroen.
Gaat nog over veiligheid van het werkcuktuur. Zou absoluut niet onveilig zijn. Want was daar altijd heel lang aanwezig.
Wil met vrouwen gaan praten wat ze nodig hebben als ze lastig gevallen worden. Dag vraagt Tim ja maar hallooooo wat doe je dan met die mannen??! Opvallend hoe vrouwen zich moeten verdedigen ipv hoe mannen zich moeten gedragen. Okay ik kan niet meer. Het is een typische witte rijkelui kakker die gewoon niet in wil zien dat het fout ligt bij z’n eigen geslacht.

4 likes

Ja echt dat ie ff in het Engels stevige taal uitsprak, not. Wat een misser

7 likes

mooie afsluiter ook.

Tim is wel echt geweldig, hij kan dit zo goed.

Maar die Ali, echt gatverdamme. Om te kotsen.

6 likes

ja, ook niet met mannen he!!! male lives matter!!!

7 likes

Vanaf dag 1 is het duidelijk dat er niks word getolereerd. Behalve als je 11 jaar bij me werkt dan geef ik je een tweede kans.

9 likes

Doet mij zoveel pijn dat die vrouw het niet een verkrachting durfde te noemen. Wat een verrotte maatschappij hebben we. Zit hier in tranen

28 likes

Hoezo? Ik kan gewoon iet goed verstaan wat er gezegd wordt en wil het graag allemaal goed horen.

3 likes

Mocht er iemand dusdanig getriggerd zijn vanwege eigen ervaring. Je kunt bellen of chatten met Centrum Seksueel Geweld. Volgens mij zijn die 24 uur bereikbaar

39 likes

Makkelijk gezegd dat er een angstcultuur heerst?? John er komt echt alleen maar poep uit je mond

10 likes

Wat lult ‘ie ook nooit een signaal gekregen. In 2019 sowieos toch. Daar is werkelijk nooit iets mee gedaan dus je lult je sowieso helemaal vast

10 likes

Succes met die handen van je, John

3 likes