FF Boulevard #7

John de Mol is echt de belichaming van alles wat er mis is met de tv-wereld. Tering.

9 likes

Ik ben zo boos man ik heb echt zin om met dingen te gooien
Wat kun je hier tegen doen? Hoe kan je hier uberhaupt iets tegen doen?

8 likes

Ik vind het knap dat Tim Hofman zo rustig blijft. Ik had dat niet gekund denk ik, wat een achterlijke dingen zegt die De Mol. Echt als een oudere witte man die het allemaal niet ziet, want hij heeft er geen last van

35 likes

Nou ik vind John totaaaaal niet geloofwaardig. Vind dat Tim het goed doet met zijn vragen aan hem

5 likes

Nou ik heb 'm uitgekeken en ik ben er helemaal naar van.

John die ook niet snapt waarom vrouwen niet aan de bel trekken als er zoiets gebeurt, hij snapt de schaamte niet, wat een debiel serieus

4 likes

HEEEEL mooi die laatste scene met die vakvrouw dat de verantwoordelijkheid ligt bij degene die grensoverschrijdend gedrag vertoont - direct achter John aan.

132 likes

Oh ja, hij neemt het serieus, maar kan zich niet voorstellen dat Borsato zulke dingen doet

7 likes

Jaa ik had die mol terug in zn hol geduwt

De middelmatige maar machtige rijke oude witte man is echt een facking groot gevaar voor de samenleving zeg.

27 likes

Hij is druk bezig met ze te wassen in onschuld

4 likes

Oh jemig John de Mol,
 in plaats van zeggen: we hebben gefaald/niet genoeg gedaan om.een veilige omgeving te creeeren’ is het ’ we moeten kijken hoe vrouwen dit eerder gaan melden’

Hoe kun je de plank mis slaan zeg.

48 likes

Zal lekker prikken nadat ie ze in het vuur heeft gestoken :+1: #johnsnapthetniet

5 likes

Ik had er ook moeite mee hoor.

JOHN!! Is je les echt die je mee wil geven dat mensen hun mond moeten opentrekken? Is dat echt je les? Weet je het zeker? Misschien is hoe jij nu reageert een reden dat dat moeilijk is voor mensen.

8 likes

Ja tuurlijk lekker handjes houden boven het hoofd van andere middelmatige witte mannen. Gatverdamme. Gaan we nu elke kinder aanrander in twijfel trekken omdat hij zo sympathiek is? Bah bah bah

7 likes

WAAROM KRIJGEN DE VROUWEN WEER DE FUCKING SCHULD VAN ALLES

36 likes

Wat zeg je over een landelijk breed probleem dat vrouwen schaamte hebben om aan de bel te trekken. Kijk je eigen fucking interview terug. WAAROM DENK JE GAST

9 likes

Ja die melden zich niet! Foei!:sob::sob:

5 likes

OMDAT HET MAKKELIJKER IS JA

want die geven ze zichzelf al de schuld

2 likes

Ja die gaat echt over lijken volgens mij.

3 likes

“ja natuurlijk neem ik de verhalen uit de uitzending serieus!”

Behalve dat hij met zijn hele reactie precies laat zien dat hij dat dus niet doet!

Het serieus nemen zou inhouden dat je vanaf dĂĄĂĄr actie onderneemt, dat je aanneemt voor waar wat je daar hoort (want het IS waar) en dus verantwoordelijkheid neemt.
Niet zoals jij “nou ik vind het wel moeilijk om te geloven dat M.B. dat heeft gedaan hoor”
“ja als ik het niet zie, ik heb het ook nooit gevoeld, dus dan kan ik er niks aan doen!”

15 likes