Ik snap die zin ook niet goed. Valt ook te lezen alsof mensen boter op hun hoofd hebben gehad en weg hebben gekeken. Maar dat is minder logisch als ze er zelf blijkbaar werkt.
Ze hebben dit zelf gemaild naar RTL 3 dagen geleden dus ik neem aan dat ze die commotie wel hebben ingecalculeerd
Datgene wat ik weet valt buiten the voice. Gaat niet om iemand die daaraan heeft meegedaaan
Vind het apart dat RTL niet eerdere signalen had ontvangen.
Dan mag ik die reactie toch wel stom vinden haha.
Ze konden niet weten dat het grote RTL snel zou handelen en de stekker eruit zou halen. Hopen natuurlijk wel.
Ik snap ook niet waarom BOOS nu nog een halve week zou wachten met de uitzending (aangezien 'ie al af is). Maar zal wel een reden achterzitten
Nouu ik denk niet dat een RTL een mail van boos over deze aantijgingen + een aflevering gaat negeren. Daar moet je wel op in gaan⦠Boos is geen kleine speler meer. Maar ik ben benieuwd, misschien komen ze idd wel eerder.
Jaa meestal kondigen ze het ook niet zo vroeg aan toch. Misschien hopen ze zo dat er dan meer naar boven komt
Het staat ook al op zijn Wiki pagina.
Of dat hebben ze wel maar ze hebben weggekeken maar weten dat ze nu niet anders kunnen nu die aflevering van Boos komt
Grote kans. Vooral nu de naam van de partner van Linda de Mol wordt genoemd en de grote baas John de Mol is
Deze man was cameraman bij the Voice en geeft dus aan ontslagen te zijn toen ie aan de bel trokš„“ zal een hele grote beerput worden dit.
Klop maar hij beschuldigt Maan ook van omhoogneuken en noemt haar een slet etc. Dus dat lijkt meer op de ouderwetse hetze die er al was tegen haar
Eigenlijk zouden ze het helemaal niet meer hoeven uit te zenden, omdat er nu al onderzoek wordt gedaan en er vermoedelijk ook juridisch wel wat zal volgen. Ik kan me voorstellen dat ze nu willen voorkomen dat de uitzending dat proces verstoort. Stel je voor dat de daders straks strafvermindering gaan vragen omdat ze publiekelijk door de mangel zijn gehaald. Of slachtoffers met naam en toenaam in beeld komen als dat niet meer nodig is om de ernst duidelijk te maken. Zeker met alle publiciteit die er nu is. Denk en hoop dat ze daarin extra zorgvuldig willen zijn. Maar wat een beerput zeg.
Was Maan destijds niet minderjarige? Of in elk geval superjong
Sowieso is het belachelijk om haar de schuld te geven wat anderen doen
Toen ze meedeed was ze 18 dus echt nog superjong inderdaad.
Ali-b ontkent via het account van Spec nu de geruchten.
Met deze verhalen en beschuldigingen vraag ik me af of de wedstrijd wel eerlijk is verlopen. Krijg hier echt van die Weinstein gevoelens bij
Ze had op zich ook iets over de slachtoffers kunnen zeggen? Schande dat die mensen dit mee moeten makenā¦.