Speld is ook ontzettend raak,
Vind ik ook. Het stopte plotseling. Had idd net wat meer aandacht kunnen hebben voor slachtofferhulplijn. Melden bij OM etc.
Ik zie het meer als: ze hebben de uitzending met zorg gemaakt en om niet eenzijdig over te komen ook John zijn woord laten doen, en dit is wat hij er dus over zegt. Dat is het, dit zijn zijn woorden.
In mijn optiek valt hij ermee door de mand en mensen die hem supporten zijn de mensen die sowieso een plothole in de uitzending zouden zoeken om de slachtoffers niet te supporten.
Helaas denk ik dat veel mannen in zijn positie precies hetzelfde denken en schuld bij vrouwen leggen of beweren van niks te weten.
Tijd voor een Talpa-boycot. Helemaal klaar mee. Hoop ook dat nog meer adverteerders zich terug gaan trekken. Dat voelen ze helaas nog het meeste.
Dit zie ik ook net voorbij komen:
Edit:
Nog een brief van een advocaat:
Het komt er in het kort op neer dat er achter de schermen bij Utopia ook door productieleden bewoners benaderd werden voor seksueel contact en zodra dit dus werd aangekaart ontving iemand bovenstaande reactie.
Teleurgesteld maar niet verrast.
Fuck ik realiseer me net dat ik vooral boos ben op John de Mol terwijl 30.minuten daar voor een vrouwdeelt dat ze verkracht is door AliB en dat Marco Borsato minderjarigen betast. Laten we vooral dat ook niet vergeten
Ze zijn alle 3 walgelijk. Marco en Ali in wat ze wel hebben gedaan, John in wat ie niet heeft gedaan en alles wat ie hier allemaal zegt
Niemand zegt dat het een het ander uitsluit, maar de focus wordt telkens wel op de bijkomstigheden gelegd. Het gaat hier al bijna een week heel veel over wat anderen (de niet daders maar degenen die in een bepaalde vorm met ze te maken hebben) zouden moeten zeggen op Instagram, of wat ze verkeerd zeggen etc. Maar het gesprek moet meer om de slachtoffers draaien en de daders.
Ik keek op Aliâs twitter en toen kwam net dit online:
Super raar dat ie begint met: ook mij was dit niet bekend. Ehhh het gaat vooral over jou?! Wtf.
Ik kan ook gewoon niet geloven dat John de Mol hier niks van geweten/gemerkt heeft. De geruchtem gingen, half Nederland had deze geruchten gehoord en meneer De Mol zelf niet. Geloof ik niet.
Enige wat ik kan bedenken, nav het interview, is dat hij het niet doorhad met zn bekrompen gedachten
Zou me niks verbazen als zân vrouw/manager dit heeft geschreven. Ik heb overigens wel net zoveel vertrouwen in het OM en de Nederlandse rechtsgang. Denk dat zelfs als sommige zaken niet bewezen kunnen worden er een duidelijk signaal gemaakt gaat worden.
Het is ook zo kut dat die zaken heel moeilijk te bewijzen zijn . Zul je zien dat hij straks niet wordt vervolgd wegens gebrek aan bewijs ofzo en dan heel hard âzie je welâ gaat roepen. Bah wat kots ik van deze man.
Geloof ik ook niet, maar soms is het ook âzinnigâ om dingen niet te weten, kijk naar Mark Rutte. Alles laten afhandelen door mensen onder je, zodat je altijd kan zeggen dat het feit jou niet bereikt heeft. Dan lieg je niet eens, maar je hebt de situatie wel zelf naar je hand gezet.
Trial by media. Oke Oj b. Wagelijke vent.
hij zegt dat hij geen seksueel contact heeft gehad met een kandidaat. maar wel dus affaires buiten de voice.
is hoe ik het begrijp
Roept vooral de vraag op waarom je dat ĂŒberhaupt gaat delen. Net als met dat âze waren meerderjarigâ van die Rietberg. Ben bang dat er nog veel meer verknipte opvattingen gaan bovendrijven over wat (machts)misbruik is.
Ik heb nu Johnny de Mol aan staan. Maar vind dat zoo dubbel en hypocriet ofzo met wat ie zelf gedaan heeft.
Boycot. Wie had er ook alweer een kijkcijfer-kastje gekregen? Maar serieus, zonder publiek zijn ze nergens.