FF Boulevard #7

Iedereen die er ook met hartjes onder reageert…

Een in het bijzonder gingen mijn wenkbrauwen wel van omhoog: de winnares van the voice kids seizoen 10 reageert ook met hartjes en als je op haar profiel klikt staat er 'account managed by manager’:roll_eyes:

5 likes

Ja ook Spong over de opmerking van John de Mol mbt Rietveldens machtsverhouding: ‘bescheidenheid siert de mens’ :face_vomiting:

5 likes

Ik zag gelukkig wel veel reacties van mensen die t bericht niet vonden kunnen en hem uitkotsten. Heb die allemaal geliked zodat die mee rnaar boven komen.

5 likes

Ik las hier ndat het einde van Boos als afgeraffeld voelde, heb het einde nu pas kunnen kijken maar ik vond het eigenlijk wel sterk. Eerst een heel verhaal van John over wat vrouwen/slachtoffers allemaal zouden moeten doen om het te melden etc. en dan die vrouw van Rutgers die het allemaal ontkracht door te zeggen “de verantwoordelijkheid ligt altijd bij diegene die over de grens gaat en niet bij diegene die het overkomt. Is dat duidelijk genoeg?”.

Had misschien wel meer nadruk op nazorg gemogen idd, volgens mij maakt het echt veel los bij iedereen. Vind het ook zo verdrietig om te lezen hoeveel (vooral) vrouwen zoiets overkomt :pensive:.

24 likes

Waarom moet dat lijk Spong nu even gaan fileren welke strafbare feiten bij welke handelingen in de aflevering horen? Nul toegevoegde waarde.

6 likes

Ik kijk deze talkshow niet, maar waarom moeten bij dit soort onderwerpen altijd juristen aan tafel zitten?

4 likes

Ik vond dit inderdaad ook juist wel goed. En vond het ook goed dat ze het hele interview uitzenden, zodat de Mol zich ook niet straks kan gaan verschuilen achter ´er is in geknipt en nu komt het helemaal verkeerd over, zo bedoelde ik het helemaal niet, ze proberen me in een kwaad daglicht te zetten´

@CloserToFine omdat veel mensen (/mannen?) zich liever bezighouden met of er een strafbaar feit is gepleegd dan dat ze kijken naar de situatie waarin zoveel vrouwen aangeven dat er iets gebeurd is wat ze niet wilden. Dat tweede is veel te pijnlijk denk ik.

5 likes

Ik heb weinig toe te voegen aan wat hier al is gezegd. Ik had me op het eerst voorbereid, maar hier was ik niet klaar voor.

Die arme, arme vrouwen. En wat zijn ze onmogelijk dapper om dit te delen. Mijn hart is gebroken voor hen.

Tim en zijn team hebben er een “mooi” en zeer integer programma van gemaakt. Ook voor hen is dit een enorme sprong in het diepe.

Verder hoop ik dat alle daders de vergaande gevolgen van hun daden zullen erkennen en ondergaan, en dat John de Mol zijn hele imperium instort.

Afsluitend wil ik dit Twitter bericht delen. Mocht de uitzending of alle berichtgeving van de afgelopen week triggerend zijn geweest, weet dan dat je hulp kan krijgen. Bijvoorbeeld via deze kanalen.

26 likes

Ik had ook t idee dat tim op een bepaald punt expres even wat ging lezen of iets zo van kijk jongens we knippen niet. Hij zegt dit echt zelf.

16 likes

Daar heb je zeker gelijk in, het is juist heel goed denk ik dat dit item niet alleen word gebracht als ‘Ali B/Jeroen/Marco heeft X en X gedaan’ maar dat je óók laat zien dat dit probleem veel groter is dan dat.

Het viel mij alleen op dat toen in mijn geval met een paar collega’s en mijn man de uitzending nabesprak we het eigenlijk alleen maar hadden over John de Mol, terwijl er in de eerste helft van de uitzending nogal andere heftige dingen gedeeld werden. Het is ook echt heel veel slechts in 1,5 uur zeg…

3 likes

En Jamie Li liket dit :anguished:

Heb d’r ontvolgd. Bah.

5 likes

Ja maar Ali B. moet toch ook gewoon zijn zaad kwijt?

5 likes

Jahoor Ali B z’n nieuwe statement ook geliked door miss Li

2 likes

Omg ik zag dat iemand die ik volgde dit bericht geliked heeft. Unfollow. Bye.

Ja echt wat zeg die gast allemaal. Hij lult zichzelf vast. Oh man wat vind ik dit vreselijk.
:sob:

2 likes

Oh mijn god…kan Spong alsjeblieft oprotten? Gaat hij het over valse aangiftes hebben. ZÓ ongepast. Ik ga dit niet meer kijken.

6 likes

Wtf ali zit heel toevallig in Dubai

Gatver die verklaring van hem. Hij heeft nooit seksuele relaties met deelnemers gehad. Dus deze vrouwen verzinnen het, los van elkaar?

Bijna 9000 likes en alle reacties zijn hartjes :sob:

3 likes

Wat ik trouwens ook creepy vind. In zn eerste statement had hij het over ik weet niet wie het gezegd heeft. Nu ook weer over anonieme aangiftes. Gast jij hebt mensen verkracht en je bent bezig met “Als ik wist wie t waren had ik dingen kunnen terug zeggen/doen”
Gadverdamme

24 likes

Ik vind dat je in die statements keer op keer zo goed kan zien wat voor vertyfte denkbeelden deze mannen (en ook sommige vrouwen) erop na houden.

15 likes

+1 ‘mijn man heeft daar gewerkt en die zegt dat het niet zo is hoor, Ali zou zoiets nooit doen’

3 likes

Ik snap alleen niet waarom ze voor de reconstructie, geen actrice hebben ingehuurd.

7 likes