FF Boulevard #7

Het is ook zo respectloos naar de slachtoffers toe. Zeggen dat de aangiftes met veel spektakel gebracht worden. Kan me niet voorstellen dat je als je het niet gedaan hebt zo reageert. De hele post heeft ook een soort arrogantie over zich van “er is geen bewijs dus ze doen me niks”. Ben echt boos.

3 likes

Waarom wordt die regisseur niet bij naam genoemd?

10 likes

“Tot die tijd zal ik dit doorstaan”

Niet te doen. Wat een walgelijke vertoning om daarna een beeld te schetsen alsof hij als een feniks uit de as gaat willen herrijzen. Blijf maar in de as.

Die verhalen over hem kwamen zó erg overeen in opbouw van hoe Ali te werk ging. Zoveel toeval bestaat niet.

Ik kan dit hele gebeuren gewoon niet meer als juice zien, echt in en in triest die persoonlijke verhalen in de aflevering.

4 likes

Uit angst voor smaadaanklacht waarschijnlijk

2 likes

In de aflevering van Boos vroeg Tim toen ook aan dat meisje die net aangifte had gedaan tegen Marco hoe ze zich net daarna voelde oid. en toen gaf ze ook aan dat ze het vooral spannend/eng vond dat hij het ging ontkennen of iets in die trant. Dit is zo slopend voor de slachtoffers.

3 likes

Ah dit had ik gemist, dank je!

1 like

17x ik in zo’n kort stukje.

Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

2 likes

Hij zegt dat hij er vanuit gaat dat het OM overgaat op seponering, maar de politie had toch juist tegen dat ene meisje gezegd dat ze aangifte moest doen? Dus dan zullen ze wel niet meteen seponeren, denk en hoop ik

3 likes

Wat vies de mensen die dit bericht van Ali liken. Ik heb een krullenkapper die ik op insta volg nu maar echt ontvolgt na het liken van dit bericht (én eerdere wappieberichten).

6 likes

Ik snap dit niet goed. Als er over hem ook klachten zijn binnengekomen, waarom geven ze hier dan gehoor aan bij BOOS?

4 likes

Misschien omdat er bij de rest aangiftes en eigen verklaringen openbaar zijn gemaakt? Marco had al een aangifte aan zijn broek eind vorig jaar, Ali nu ook en Jeroen had al een eigen verklaring gegeven

1 like

Klachten bij boos maar geen aanklachten, voor zover ik begrijp. Dus waarschijnlijk omdat de juristen van boos niet zelf een aanklacht van smaad of laster of whatever van die regisseur willen krijgen als ze hem beschuldigen met naam en toenaam van van alles. Alle andere betrokkenen hebben zelf een publiekelijk statement gegeven.

2 likes

Ik vind die özcan altijd gewoon niks, nergens op gebaseerd verder. Hij vraagt ook om t fragment dat john zegt over dat schamen en zegt hierover ook dat john t probleem bij de vrouwen legt. Fijn dat iemand dat gewoon ook helder zegt. En johnny denkt alleen maar wtf geloof ik en wil zn vader verdedigen. En die spong neemt t ook op voor john :face_vomiting:.
Dat johnny t niet snapt is natuurlijk niet zo gek.

Hoop echt dat dit bij andere talkshows ook naar voren komt, dat het niet aan de vrouwen ligt.

2 likes

Ik zie ook echt m’n neefje van 14 de berichten van Ali B liken… Jezus man ik schaam me kapot! Ik ga hem zo maar is even bellen…

37 likes

Het is zoals een van de slachtoffers het al zei: Hij dacht dat hij er mee weg zou komen, dus nu hij door de mand valt zal hij er alles aan doen om zijn “onschuld” te bewijzen. Hoop te verliezen he, kinderen, carriere.
Dat zulke mannen echt denken dat ze maar hun gang kunnen gaan zonder consequenties. The fucking nerve.

5 likes

95 likes

Ali B’s statement ruikt naar “I did not have sexual relations with that woman”.

23 likes

Vind het dan alleen irritant dat ze haar foto eronder heeft gestopt, qua statement

12 likes

Elke vrouw (en normale man) in de wereld weet dat grensoverschrijdend gedrag bij super veel organisaties gebeurd, maar john, die duizenden mensen in dienst heeft, denkt dat het in al die jaren maar 1 keertje in zijn bedrijf is gebeurd :+1:

34 likes

Ja ik vond het van Ozcan sterk dat hij uitlegde dat volgens John z’n statement het een vrouwenprobleem is (zij moeten hun mond open trekken etc), terwijl het natuurlijk een probleem van gedrag van mannen is.
En heb me verschrikkelijk geërgerd aan Spong, bah zo de verhalen van slachtoffers in twijfel trekken

8 likes