Sorry hoor beetje late reactie maar wat belachelijk om nu opeens op Tim te gaan zeiken/hem af te kraken? Doe dat lekker wanneer hij andere afleveringen uitbrengt als je dat zo graag wil, maar niet nu. Hij doet werkelijk niks fout nu.
Ja, de eerste keer was het een shock en nu hoor ik het echt woord per woord. John is echt zoân typische directeur die vind dat er nooit wat fout gegaan kan zijn op zân werkvloer. En dat het altijd aan de vrouw ligt. Ongelofelijk.
Weet iemand of er mensen gaan protesteren of iets? Ben al eigenlijk heel de avond alles aan het afstruinen maar ik kan niks vinden (ik heb geen facebook).
Denk dat je doelt om wat er in het âImpopulaire Meningenâ-topic staat? Hier zeikt (vooralsnog) niemand Tim af. Vind dat hij het goed heeft gedaan, met alle aandacht voor de slachtoffers en zo min mogelijk voor zichzelf.
Geen idee, maar als je wat vindt, deel het dan zeker. Ik voel dezelfde behoefte
O whoopsie vandaar dat ik het hier niet terug kon vinden
Maar alsnog echt ongepast
Inderdaad, super ongepast. Het gaat over veel belangrijkere dingen maar mensen moet dan toch eerst Tim afzeiken, eh? Heb je de aflevering ĂŒberhaupt gezien??
Maar even los van alle (politie)onderzoeken, die Ali B gaat toch nu compleet afgeschreven worden? Wat een walgelijke vent. Daar zou ik als bedrijf/programma/artiest/merk echt niet meer mee geassocieerd willen worden. Geldt overigens ook voor de anderen.
Dat mag ik toch hopen.
Alle videos van the Voice zijn volgens mij van Youtube gehaald
Ik ben bang dat dit dan ook zijn enige straf gaat zijn. En hopelijk dat zijn vrouw hem de deur wijst.
Ik hoop van wel. Maar ik ben ergens bang dat mocht hij vrij gesproken worden hij over een paar jaar toch weer op tv is.
En mocht dat niet zo zijn zal spec wss nog gewoon blijven bestaan enzo.
True, maar ik vind dat er wel een belangrijke rol voor ouders is weggelegd om hier voorlichting over te geven, dat is in mijn ogen een onderdeel van de opvoeding. Mijn schoonmoeder heeft toen ik en mijn man een relatie kregen (ik was 16) een gesprek met hem gehad over seks, wat je wel en niet doet en vooral dat nee nee is, niet aandringen als ik eens geen zin zou hebben etc. Ik vind het echt heel goed dat zij dat gedaan heeft en een veilige basis voor mij gecreëerd heeft (al ga ik er niet van uit dat hij anders dingen had gedaan die niet door de beugel konden hoor, in de basis is hij gewoon goed opgevoed). ik vind het echt heel belangrijk om hier als ouder een verantwoordelijkheid in te nemen.
Ali zit nu in Dubai toch? Hoe werkt dat eigenlijk als hij daar blijft? Ontloopt hij dan voorlopig om verhoord te worden? Moet er dan een verzoek tot uitlevering gedaan worden, of werkt dat anders?
Betwijfel of er nog artiesten met hem willen werken na dit. Denk dat dit eeuwige smet op zijn carriere is en we niks meer van hem gaan zien.
En Marco dan. Die zat nota bene aan kinderen. Hoop dat Leontien nu ook keihard wegrent en wegblijft. Dat hij nooit meer op tv kan terug keren.
Er is geen uitleveringsverdrag tussen nl en dubai.
Ik hoop t zo. Ik hoop ook dat zn vrouw hem dumpt want zonder haar is hij niks.
Kijkt iemand VI Vandaag? Echt schandalig weer. Britt Dekker is de enige die echt opkomt voor de slachtoffers. De enig vrouw natuurlijk die aan tafel zit. En sbs 6 dus John wordt weer lekker in bescherming genomen
Edit: Johan is ook wel kritischer dan de anderen
Want? Is zijn vrouw een big deal?