Zij regelt vgm veel voor hem. En een deel van spec is van haar en zij is zijn manager.
Mocht zij hem dumpen en een eigen managment beginnen of spec zelf runnen dan heeft ali niet veel meer.
Zij regelt vgm veel voor hem. En een deel van spec is van haar en zij is zijn manager.
Mocht zij hem dumpen en een eigen managment beginnen of spec zelf runnen dan heeft ali niet veel meer.
Ik vind Johan vrij kritisch op John hoor
Ik vind de directeur van Centrum Seksueel Geweld en Marc-Marie heel fijn in Beau nu
Ik weet de naam niet meer voor dit fenomeen, maar omdat onze hersenen zo graag een positief beeld willen hebben van de samenleving, en verkrachtingsverhalen dat beeld verstoren, is de tendens om dan maar het zo te buigen dat het wel aan het slachtoffer moet hebben gelegen.
Hier iets meer info over hoe geworteld victim blaming in mensen zit: Rape and sexual assault are common. So why don't we believe victims? - Vox
Ik vind hoe Angela de Jong nu strijdt voor de slachtoffers zonder victim blaming en zich uitspreekt tegen deze zaak ook heel goed.
Sorry dat ik zo kom binnenvallen. Ik heb mij expres stil gehouden maar gadverdamme, wat ben ik er misselijk van. Zo ongelooflijk triest allemaal, inclusief de reactie van John. Ik kan me zo goed inbeelden hoe die dames zich moeten voelen, ik heb het altijd weggestopt maar nu komt t toch weer naar boven. Ik ben me er eigenlijk nu pas echt van bewust dat wat ik meemaakte toen ik 11 was ook wel echt niet door de beugel kon. Ik ga niet in details treden, maar er werkte iemand bij de soos (soort kinderdisco) die ook het een en het ander wou.
Het gaat uiteraard nu niet om mij, maar ik merk dat ik echt ben geschrokken van t feit dat de uitzending zoveel heeft los gemaakt bij me.
Ook wel fijn dat ze aangeeft dat daders nu ook kijken en dat wij ze als samenleving ook moeten helpen.
Ik was van de week bij mân oma (86 jaar) op de koffie, die altijd RTL Boulevard kijkt. Zij had alles meegekregen rondom TVOH. Ze vertelde mij dat ze zich na al die verhalen realiseerde dat ze zelf ook te maken heeft gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag, toen ze 20 jaar was. Dit was bij een stel waarbij ze in het huishouden werkte. Ze moest een lamp aandraaien en stond op een trapje, in die tijd droegen vrouwen altijd rokken en de man ging haar betasten onder haar rok. Ik zag gewoon de verbazing in haar ogen, het was gewoon echt een openbaring omdat er in die tijd natuurlijk niet over gesproken is. Ze heeft alleen tegen haar moeder gezegd dat ze niet meer naar dat huishouden wilde en daarna is ze er nooit meer geweest. Ze voelde dus dat het niet okĂ© was, maar het beestje had nog geen naam zeg maar. Gewoon ruim 60 jaar geleden⊠had het echt met haar te doen.
Ik word echt zooooooo woest van John de Mol. Heb de aflevering wel 15x gepauzeerd omdat ik het niet trok. Echt pure pure pure victim blaming, verschrikkelijk.
Herkenbaar helaas. Mijn moeder heeft er ook mee te maken gehad toen ze 15 was, ook grijpen bij borsten/geslachtsdeel en ze werd niet geloofd. Het is gewoon echt een probleem.
Ik ben er ook naar van. Ik heb zelf ook genoeg meegemaakt op dit gebied en merk dat het me niet in de koude kleren gaat zitten.
Ik snap dat deze man bij Beau de advocaat van Ali is, maar gvd wat word ik hier weer boos van, voel mijn hartslag gewoon stijgen.
Waarom zit die advocaat van Ali daar ĂŒberhaupt?! Wat doet die man daar??
Ga weg man, ga lekker naar bed.
Ik weet dat ook daders een advocaat verdienen, maar het helpt bij mij niet echt mee dat hij eerder die Martijn verdedigde. En dit soort uitspraken ook. Het zal wel horen bij het vak, maar toch.
Volgens Swier kan de politie, als ze dat al zou willen, geen onderzoek doen naar deze zaak, omdat de getuige die erbij aanwezig zou zijn geweest is beĂŻnvloed door de uitzending van BOOS. âGetuigen zullen hun verhaal aanpassen op wat ze hebben gehoord.â
Ik kijkt dit programma nooit en heb het nu ook maar kort volgehouden. Ik vond het walgelijk toen Rene begon dat 17/18/19 wel kan. Ik heb geschreeuwd naar de tv dat het alleen maar kan met CONSENT en toen maar weggezapt. Wat een teleurstelling
Inderdaad zo waar! En zo verdrietig! Mijn moeder heeft recent aangifte gedaan tegen haar eigen vader van seksueel misbruik ruim 40 jaar geleden. Heel lang voor zich gehouden omdat het in die tijd zoân taboe was. (Nu nog, maar we gaan gelukkig de goede kant op). Maar het is helaas ontzettend moeilijk om bewijs te leveren daartegen dus het zal waarschijnlijk nergens op uit lopen.
Wow wat ontzettend dapper van haar
Ergste vond ik dat hij zichzelf ook 10 x herhaalde en Tim steeds reageerde âwat zou je willen zeggen tegen de mannen?â âwat zou je willen zeggen tegen de daders?â en dat hij zich blijkbaar niet realiseerde dat hij steeds de verkeerde groep aansprak
Overigens wilde hij het volgende zeggen tegen de daders: âben je ziek in je hoofd?â âBEN JE OKE?â Hahahaha ben je oke wilde hij vragen aan de daders, de slachtoffers moeten gewoon leren om aan de bel te trekken ?!?!?
John begrijpt het echt niet. Hij begrijpt het niet en het straalt in alles uit. âIk hoop dat het geen grote impact gaat hebbenâ . Beste man. Seksueel misbruik, seksueel geweldâŠhet breekt de kern van wie je bent en wat je gelooft en hoe je jezelf ziet. Het verandert je op een manier die nooit meer terug is te draaien, het sijpelt bewust of onbewust door in elk aspect van je leven, je vertrouwen, de manier waarop je lief hebt. Maar nee hoor, het zal vast geen grote impact hebben op de slachtoffers.
Ik denk ook deels als een bewijs, er word heel veel gesproken dat ze 1 van de slachtoffers in de aflevering van boos zou zijn. Daar heeft ze een statement over naar buiten gebracht.
@anon3219017 Het is voor mij nu 22 jaar geleden, maar ik voel me nog elke dag vies. Alsof er een slijmerigheid op mijn lichaam zit die ik er niet af geboend krijg. Het is er altijd, op de achtergrond. En inderdaad, een kleur, een geluid, een geur, het hoeft maar een seconde te duren en je zit er weer midden in.