FF Boulevard #7

Er is (ook??) aangifte gedaan tegen ali b.

1 like

en als je de rest van zijn tijdlijn leest, krijg ik echt de indruk dat hij een troll is

7 likes

Wow die hele Hilversumse beerput gaat wel open zeg

4 likes

Heeft Alain van Jamie Li ook niet heel lang achter de schermen gewerkt bij The Voice?

12 likes

Is dat niet omdat ze de betrokkenen altijd een week (of meer) reactietijd geven? Vanuit hoor/wederhoor journalistiek oogpunt van; vlg week donderdag gaan we dit uitzenden. Wat is jullie kant? En nu kiezen rtl/Jeroen de vlucht naar voren. Maar boos kan het niet maken om nu ineens de uitzending naar voren te halen als Marco en Ali nog officieel 4 dagen hebben om te reageren?

5 likes

OT: Ook echt weer zo’n figuur die tegen zichzelf lult op Twitter, valt me zo vaak op van die figuren die consequent mega interessant en “hilarisch” doen op twitter en overal 0 comments en 1 like :joy:

2 likes

De advocaat van rietbergen:

Rietbergens advocaat Peter Plasman bevestigt de berichtgeving. ,Zoals blijkt heeft Jeroen Rietbergen de volledige verantwoordelijkheid voor zijn gedrag genomen en zijn conclusies getrokken. Voor de duidelijkheid, het betreft meerderjarige vrouwen en er zijn in de meldingen over Jeroen Rietbergen geen strafbare feiten aan de orde. Op dit moment zit hij er volledig doorheen en om die reden voer ik namens hem het woord. De door hem opgestelde verklaring is duidelijk en daar is op dit moment niets toe te voegen.”

MEERDERE VROUWEN!
Maar arme jeroentje zit er helemaal doorheen hoor !1!!

33 likes

Oh dat bepaalt Peter of Jeroen even? Maar als je niks strafbaars hebt gedaan, hoezo treedt hij dan af?

18 likes

Well well well, if it isn’t the consequences of my own actions :eyes:

32 likes

Ik hoop eigenlijk wel dat de uitzending van BOOS toch sneller zal volgen dan donderdag.

13 likes

Je zou toch godsamme denken dat Peter plasman iets meer dan 3 actieve
hersencellen heeft.
In welke wereld denk hij dat het in deze situatie een goed idee is om het “leed” van rietbergen te onderstrepen?1

Ben echt zo pissed.

3 likes

Snel even je eigen straatje schoonvegen. Er zullen heus mensen zijn geweest die er niets van wisten, maar over het algemeen wordt er echt genoeg gebabbeld in dat soort mediabedrijven.

2 likes

Meerderjarig vind ik ook niks zeggen. Dat kan alsnog een heel jong iemand zijn. (Edit: Sterker nog; als dat je eerste verdedigingslijn is dan zullen het wel jonge vrouwen zijn. Eigenlijk goor dat dat als goedmaker wordt gepresenteerd.) Nog even los van de machtsverschillen waar ook onherroepelijk sprake van is. Hoop dat Linda hem niet de hand boven het hoofd gaat houden.

15 likes

Ik denk dat ze vanaf nu ook alles er aan gaan om de uitzending van Boos te moeten schrappen.

4 likes

Die wedstrijden lopen toch nooit helemaal eerlijk. Ten eerste is het een televisieprogramma, de talentenjacht als tweede. De kandidaten die een beetje goed doen op de televisie hebben altijd een streepje voor.

Dus sjoemelen met stemmen zou mij niks verbazen

4 likes

Als je zijn naam googled dateren de vreemdgaan berichten al uit 2013, en tot nu toe heeft ze precies dat gedaan als je t mij vraagt. Dit is nu een heel andere context dus ook wel benieuwd, maar ze is nu eenmaal een schakel in maffia de Mol dus ik verwacht weinig van haar.

3 likes

Daarom vraag ik me ook af waarom dit nu naar buiten komt, nog zoveel dagen tot die aflevering. Er is nu alleen maar ruimte voor meer roddels en aannames.

3 likes

Meer hype optrommelen waardoor je meer views krijgt.

Maar dat is mijn hele cynische aanname

8 likes

Maar geruchten over vreemdgaan is toch een heel ander iets? Dat is iets tussen hun twee, groot gelijk dat ze niet de behoefte heeft gevoeld zich tegenover Nederland te verantwoorden.

11 likes

Nee is gewoon zo, uiteindelijk is Boos “gewoon” een format waar naar gekeken moet worden.

6 likes