Ik had het gister met een vriendin er over om een walk te organiseren maar het voelt ook ergens als een far over our head om het zelf te organiseren. Want het moet dan wel onwijs goed worden geregeld
De andere twee waren best oké hoor, die waren het eens met het punt dat het begint bij de man dat die zn handen thuis moeten houden. Maar Rene daarentegen begon echt wartaal uit te slaan, redelijk bizar
Nou ja, ik vond Johan behoorlijk mild over John pratenâŠ
Ik heb niemand die mij kan helpen, misschien de krachten van het forum bundelen???
Ik ben namelijk bereid om te reizen, bellen, alles!
Klopt dat vond ik ook, maar bepaalde punten (handen thuis houden, john had rietberg direct moeten ontslaan) was ik het wel mee eens.
Goed plan! Even pb-en? Ik moet nu wel ff voor werk verder maar heb later op de dag er meer tijd voor!
Wat goed! Ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat, maar ik loop graag mee! Als je het door wil zetten en je hebt hulp nodig, laat me weten. Ik kijk graag mee wat ik kan doen!
Ja wat dat betreft ben ik ook heel blij dat ie in de uitzending gereageert heeft (en het daarbij niet op knip en plakwerk van montage kan gooien) en niet bijv gewoon na het zien vd uitzending samen met een team een statement/reactie uitgebracht heeft waar dus eerst door meerdere ogen naar is gekeken en goed over is nagedacht. Want nu bleek heel goed hoe hij er écht over denkt en dat hij het totaal niet begrijpt, zélfs niet na het zien vd uitzending, en zelf een belichaming vh probleem vh systeem is.
Als er wat georganiseerd wordt loop ik ook zeker mee!
Ik kan me bij dit alles juist niet voorstellen dat John zelf nooit misbruik van zijn macht heeft gemaakt tov vrouwen.
Lekker bezig! Misschien een platform als Damn Honey benaderen, kan me voorstellen dat er nu meer initiatieven aan zitten te komen (hoop ik) !
Ik vind dat wel een gevaarlijke uitspraak. Tot nu toe is er nog niks naar buiten gebracht wat daar op wijst. Wel dat het een lul van een vent is, maar niet iedere lul misbruikt vrouwen.
Thanks, ik heb ze direct een DM gestuurd!!
Er worden afbeeldingen gedeeld met âeducate your sonsâ en uiteraard zijn het, hoe kan het ook anders, mannen die meteen roepen dat dat niet klopt want educate both
Ola, ik zie hier van allerlei mensen die iets willen organiseren. Mocht dit zover komen loop ik graag mee, wellicht platformen als Damn Honey en Womeninc. benaderen ook?
Dit kun je echt niet zomaar zeggen vind ik.
Hij is een witte geprivilegieerde boomer en hij snapt het niet, daar hebben we nu de bewijzen voor. Niet voor dat hij zelf iets heeft uitgespookt zoals Marco en Ali.
Ja ik heb inmiddels damn honey, Tim hofman, centrum seksueel geweld benaderd. Mochten er meer ideeën zijn, hit me up in mijn DM! Dan vervuil ik het topic er ook niet mee
Helaas niet alleen mannen ben ik achter gekomen
Voor alle not-all-men. Deze is gemaakt voor BLM, maar zo goed toepasbaar op alle ongelijke situaties.
@Barbamama Ik help ook graag mee als er iets georganiseerd gaat worden. Misschien kunnen we zelf ook een profiel maken op sociale media met contactgegevens voor hulpdiensten en een oproep om mee te denken over de organisatie?