FF Boulevard #7

Er beginnen al consquenties te komen

61 likes

Bij Beau wil je wel de advocaat van Ali in elkaar slaan. Maar voor de rest prima aflevering.

5 likes

Sla HLF8 vooral over, mijn bloed ging echt koken van Spong.

3 likes

Mijn argument is dan dat je het je als vrouw ook niet kunt veroorloven om te denken ‘sommige mannen’, en niet ‘alle mannen’. Als je over straat loopt in het donker kun je niet denken, oh deze man is vast okĂ©, dat risico kun je niet nemen. Je weet het pas zeker namelijk als het eventueel dus al te laat is. Plus dat je als vrouw wel altijd het onderspit delft, puur al door het fysiek van een man dat biologisch gezien gewoon atletisch en sterker gebouwd is dan het lijf van een vrouw. Dat maakt al dat alle mannen een potentiĂ«le dreiging zijn.

Heb gemerkt dat dit best een eenvoudig voorbeeld is dat bij de meest simpele zielen al wel binnen komt.

52 likes

100% dit! Vooral nu steeds vaker blijkt dat de “slechte” mannen niet die in bosjes liggen om je aan te vallen zijn, maar gewone doorsnee mannen die je kent of waar je het niet snel van zou verwachten. Not all men, maar ik wantrouw ze toch echt allemaal tot het tegendeel bewezen is.

7 likes

Ik doe het even via dit topic:
Ik heb echt onwijs veel DM’s gekregen. Hoe meer dames hoe groter de kracht is die we gezamenlijk kunnen bundelen om een eventuele protestmars te starten.
Ik heb verschillende bedrijven gebeld/benaderd via mail of insta maar nog geen reactie gehad.
Als er forumleden zijn die ons mee willen helpen hoe je een protestmars kunt en mag organiseren kan dit! We hadden het idee om een whatsapp groep te starten om zo meer mensen bij elkaar te krijgen om dit allemaal te bewerkstelligen. Momenteel zijn we nog in onderzoek hoe je een Mars kunt/mag organiseren binnen gemeentes maar er moet (denk ik) nog meer gedaan worden.
Tldr: alle hulp is welkom, mbv een groepsapp willen we een protestmars bewerkstelligen dus stuur mij een DM en dan word er een groep aangemaakt.

44 likes

Waren er nog zenders die Marco Borsato draaiden?!

4 likes

100% NL was al gestopt met het draaien van de muziek van Ali B, maar haalt nu net als de NPO en Qmusic Borsato uit de playlists.

Blijkbaar

1 like

Miss dacht je aan John miles?

5 likes

Bizar hoe weinig artiesten uit de urban scene zich hierover uitspreken. Die artiesten zouden ook gewoon gecanceld moeten worden.

5 likes

Ik kan me ergens voorstellen dat mensen even alles moeten laten bezinken voordat ze verder actie ondernemen ofzo, maar ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat meer mensen uit de mediawereld zich bij Do aan zouden sluiten. Misschien komt dat nog. Of heb ik dingen gemist?

2 likes

Rutte snapt het gelukkig wel

38 likes

Ja ook bijvoorbeeld Tabitha heeft niets gedeeld terwijl ik haar zo ingeschat had.

3 likes

En in belgie zijn ze er ook van op de hoogte maar ze gaan gewoon nog een aflevering met Marco borsato uitzenden de 25e.

3 likes

Volgens mij was dit nog niet gedeeld, maar dit beantwoord de vraag die sommigen hier gister hadden.

8 likes
9 likes

Oh gelukkig maar want ik las net nog wat anders.

5 likes

Ik negeer al sinds gister een groepsapp met vrienden omdat er één vriendin is die meteen zei: ‘de mannen die ik ken doen dit niet’ 'het is oneerlijk om dit over alle mannen te zeggen 'en ‘waar haal je dit allemaal vandaan’.
Ondertussen wist ik meteen een duidelijk voorbeeld van grensoverschrijdend gedrag van haar eigen vriend dat ik zo had kunnen benoemen. Ze heeft vaker dit soort opmerkingen over deze kwesties gemaakt en ik ben zo razend geworden dat ik maar snel de telefoon aan de kant gooide omdat ik anders zonder filter allemaal dingen zou zeggen. Ze ondermijnt al dit problematisch gedrag zo enorm dat ik er echt niet mee kon dealen op dat moment. En precies dat is dus eigenlijk ook een probleem. Er zijn dus ook vrouwen die dit allemaal niet problematisch vinden. En dat geeft mij ook behoorlijk veel woede en verdriet.

27 likes

Eens!

Tegen mannen die toch niet echt willen weten hoe het zit vraag ik dan of dĂĄt is waar ze zich op dit moment druk over willen maken en niet over het leed van de vrouwen en/of dat het niet tijd wordt dat de rest van de mannen er dan eens wat aan gaat doen. Helpt vaak ook wel wat in de goede richting.

6 likes

Omg ja van Tabitha vind ik ook wel heel bizar!

3 likes