FF Boulevard #7

O mijn God. In het leger zodat een man status en respect leert te krijgen en hoffelijk wordt.

Are. You. Fucking. Kidding. Me?

12 likes

Want in de ballet wereld zijn geen schandalen?!?

4 likes

hahahahahaha wat
Ik had net al even snel naar haar stories gekeken maar zover als dit heb ik het niet gered want de rest sloeg ook nergens op, maar wtf man

Edit: hoe langer ik erover nadenk hoe maffer ik dit vind, de oorzaak van het probleem is dat we psychopaten niet herkennen en de oplossing daarvoor is dansen???

2 likes

Volgens mij bedoelt ze te zeggen dat danslessen in het leger en danslessen bij de politie de oplossing zijn

:thinking: waarom is er geen emoji met vraagtekens boven het hoofd

4 likes

Juicechannel deelt net dat dit een verklaring van John de Mol is die vandaag intern verstuurd is (nog niet duidelijk of het ook waar is dus):

6 likes

Voor iedereen zonder insta

27 likes

Op twitter:

Ik ben compleet overvallen en in shock door het nieuws over The Voice. Verschrikkelijk. Het is heel goed dat alles wordt onderzocht. Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt. Voor nu wil ik iedereen die hier schade en verdriet door is toegebracht heel veel sterkte wensen. ![:heart:]

4 likes

ā€œdat dit in mijn bedrijf kennelijk zo isā€ :put_litter_in_its_place:

12 likes

Danslessen… als er ergens vieze mannen zijn dje hun handen niet thuis houden of tegen je aan gaan rijden is het wel in de dans wereld.

14 likes

Oh God jij had toch ook zo’n shady dansleraar die ook graag horizontaal de tango deed met leerlingen?

Not surprised.

9 likes

Toch maar een betere communicatie-adviseur in de arm genomen?

Ben benieuwd, als hij dit waarmaakt dan top. Elk bewustzijn telt.

4 likes

Meneer heeft opnieuw gereageerd

John de Mol: 'Heb onbedoeld indruk gewekt schuld bij vrouwen te leggen' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

4 likes

:woman_facepalming:t2:

2 likes

Ik hoop dat hier per ongeluk kennelijk stond waar ze ā€œklaarblijkelijkā€ of ā€œduidelijkā€ bedoelden.

6 likes

100 procent! Ik volg ze alleen niet dus ik ben daar gewoon wat minder mee bezig maar die zouden zich daar zeker tegen moeten afkeren.

1 like

Ik ben benieuwd hoe hij er zo snel achter us gekomen welke vrouwen uit zijn bedrijf de advertentie hebben aangevraagd.

3 likes

Ja precies. ā€˜kennelijk’ voelt voor mij nog teveel als het in twijfel trekkend, zo van ā€˜jullie zeggen het maar ik heb het niet gemerkt’.
De woorden die jij noemt vind ik veel overtuigender klinken.

2 likes

Ja eens met jou! Maar dat is wel zo natuurlijk, hij heeft het ook niet zelf gemerkt, want hij heeft er zelf geen last van. Gelukkig staat er niet schijnbaar :stuck_out_tongue_winking_eye: dan was ik echt door het lint gegaan

3 likes

M’n zanglerares heeft twee kandidaten begeleid bij de voice tot de finale. Dus ik dacht ik vraag aan haar of ze iets gemerkt had.

Marco B die doet met alle vrouwen ā€œknuffeligā€. Ze hadden beide cadeautjes veel gekregen en mochten altijd met Marco B meerijden. Heel persoonlijk contact. :nauseated_face: leeftijd maakte niet uit.

Ze hield er zelf ze er wel wat ouderwetse ideeƫn op na. Vooral omdat het volgens mij zo normaal is binnen die wereld.

1 like

I feel you. EĆ©n van mijn allerbeste vriendinnen appt n.a.v. mijn berichtje dat ik zo boos en verdrietig ben: ā€œJa ik snap het wel, iedere vrouw heeft zoiets wel eens meegemaakt. Maar ik zou het ook jammer vinden als mannen vrouwen helemaal niet meer aan durven spreken hierdoor. Sommigen hebben echt geen slechte bedoeling hoor, een deel verpest het voor de rest.ā€ En ik vind het zo stom en misplaatst want daar gaat het toch helemaal niet over nu :frowning: Dus dat heb ik ook gezegd van dat ik dat er niet toe vind doen in deze context en dat je als man natuurlijk wel ā€˜een praatje’ mag/kan maken met een vrouw als de setting, context, etc daarnaar is en je ziet/merkt dat de vrouw het ook een leuk praatje vindt. Oh dit brengt weer zo veel teweeg allemaal. En alle vrouwen op mijn instagram delen goeie dingen en niets bij de mannen die ik volg :frowning:

6 likes