FF Boulevard #7

14 likes

Ik weet niet wie dat is maar misschien zit er een grens of drempel voor haar? Kunt mensen toch niet dwingen te praten of zich uit te spreken. Misschien is dat voor haar nu gewoon niet fijn.

8 likes

Ik heb hier even het tegenovergestelde van ā€œdissapointed but not surprisedā€ bij. Maar goed ik vind eigenlijk wel dat hij de aflevering ook wel ff had kunnen kijken? Voor iets wat zo speelt in de maatschappij.

9 likes

Vrouwen die dingen zeggen als ā€œā€¦maar IK zou wĆ©l weerstand biedenā€ of iets soortgelijks dragen ook niet bij aan de oplossing inderdaad.

12 likes

De verantwoordelijkheid ligt bij de mannen, niet bij Tabitha. Plus weten wij veel, misschien is ze zelf wel slachtoffer en durft ze daarom er niet iets over te delen? Of is ze gewoonweg bang om zich uit te spreken omdat ze bang is dat het gevolgen gaat hebben voor haar leven?

18 likes

Is ook uit een soort bescherming voor hun zelf. Gebeurd bij heel veel dingen. Mensen hopen toch dat het leven, reacties, emoties, gedrag, gezondheid wat meer maakbaar zijn dan ze vaak zijn

5 likes

Eerste man alweer gehoord die vindt dat dit onderwerp al te lang wordt besproken de afgelopen dagen :unamused::unamused::unamused:

6 likes

Hier een collega (man) die het niet gaat kijken, want hij heeft daar zo geen zin in. Is toch allemaal gedoe. Wat een luxe om gewoon weg te kunnen kijken.

4 likes

Hahahaha echt he… ik heb zo’n kort lontje hiermee, hoeveel moeite is t nou om even bij jouw gedrag en dat van je broers/vrienden/omgeving stil te staan en hoe je dat kan verbeteren. Das veel meer moeite natuurlijk dan bijna alle vrouwen die te maken hebben met grensoverschrijdend gedrag :woman_shrugging:

5 likes

Ik zag wat mensen uit mijn kring verwijzen naar Adelheid Storms maar ik weet niet zo goed wat ik van haar ā€˜visie’ moet vinden :grimacing:

2 likes

Nou ik heb gekeken en ik vind het een kutvisie

10 likes

Oh ik vind haar echt zo kut. Zij is echt zo’n typische complotdenker met (vind ik) hele rare denkbeelden.

5 likes

Ja precies dit, wat een kutvisie.

5 likes

Ik bekeek net deze stories en m’n bloed ging van hoge bloeddruk naar nog hogere bloeddruk naar m’n bloed kóókt

En dan ook nog corona- en big pharma complotten erbij halen is goed :+1::+1:

Aaarrrhrrhfjrhfhfjrhfgtgtthrhhhhhhhh

9 likes

OkƩ ik ken die hele Adelheid Storms helemaal niet maar moet je voor de gein eens opzoeken wat ze nog meer allemaal over feminisme te zeggen heeft

Tip: neem haar nĆ­et als autoriteit.

Oei in deze spoiler even een kleine greep uit wat random stories, mocht ze misschien hier en daar een covert goed punt maken bedenk dan even dat dit er verder ook achter zit

@itakepictures voor de bekenden van je die haar visie zo interessant vinden

4 likes

Jennifer Ewbank maakt ook melding van ā€˜ongepast handelen’ binnen The Voice | Misstanden The Voice | AD.nl

En nog iemand, ze heeft ook een officiƫle melding gemaakt :+1:

29 likes

Deze teksten in dit nummer van Ali… (hier stond een tiktok maar mijn naam was daarbij zichtbaar. Het is het nummer ā€œobesitasā€ van Ali B)

Ik zat gister bij the voice,
En ik draaide met mijn stoel, voor een bitch die niet kon zingen
Ze betalen voor me smoel, ze betaalde voor me takkies
Bel je Ali krijg je actie,
Ben m’n parfum laatst vergeten, liet het halen met een taxi
Mijn carriĆØre heeft obesitas,
Deze week heb ik wat vlieglessen in Lelystad
Fuck de linkerbaan, als ik straks in mijn heli stap
Vlieg ik naar Borsato, ik zeg kom we gaan wat eten gap!

Volle mond, maar een lege zak
Wat je verdient is een grap, Je bent niets in je stad
Heel me mond is vol met ice, je bevriest als ik lach
Heel je team vind ik zwak, speel geen G voor een pas

2 likes

wtf is dit voor tekst…

13 likes

Je volledige naam is zichtbaar bij de tiktok, weet niet of je dat oke vind.

3 likes

Ik kreeg ook een aardige error in mijn hoofd van een flink aantal dingen wat ze zei. Ruimt weer mooi op in de ā€˜volgerslijst’ :zipper_mouth_face:

2 likes