Dankje, heb het even weggehaald!
edit
Onbegrijpelijk dat zelfs dit onderwerp weer aangegrepen moet worden door de wappies🙄
Oh ik ben ook zo kwaad, ik deelde een tekst van @anon50301661 op mijn insta over dat vrouwen dingen posten over Boos en dat ze ook boos zijn en de mannen stil zijn op insta.
Reageert iemand ‘waarom moeten de mannen nu reageren? Niet alle mannen zijn fout’ oooh wat erg. En ‘Het gevaar is nu dat we als vrouwen totaal doorslaan. Een eerlijke discussie zou op zijn plek zijn’
en ‘er lijkt een mannenjacht te zijn gestart, dat vind ik doorslaan’
Echt, hoe krijg je het gezegd
O mijn God. In het leger zodat een man status en respect leert te krijgen en hoffelijk wordt.
Are. You. Fucking. Kidding. Me?
Want in de ballet wereld zijn geen schandalen?!?
hahahahahaha wat
Ik had net al even snel naar haar stories gekeken maar zover als dit heb ik het niet gered want de rest sloeg ook nergens op, maar wtf man
Edit: hoe langer ik erover nadenk hoe maffer ik dit vind, de oorzaak van het probleem is dat we psychopaten niet herkennen en de oplossing daarvoor is dansen???
Volgens mij bedoelt ze te zeggen dat danslessen in het leger en danslessen bij de politie de oplossing zijn
waarom is er geen emoji met vraagtekens boven het hoofd
Juicechannel deelt net dat dit een verklaring van John de Mol is die vandaag intern verstuurd is (nog niet duidelijk of het ook waar is dus):
Voor iedereen zonder insta
Op twitter:
Ik ben compleet overvallen en in shock door het nieuws over The Voice. Verschrikkelijk. Het is heel goed dat alles wordt onderzocht. Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt. Voor nu wil ik iedereen die hier schade en verdriet door is toegebracht heel veel sterkte wensen. ![]
“dat dit in mijn bedrijf kennelijk zo is”
Danslessen… als er ergens vieze mannen zijn dje hun handen niet thuis houden of tegen je aan gaan rijden is het wel in de dans wereld.
Oh God jij had toch ook zo’n shady dansleraar die ook graag horizontaal de tango deed met leerlingen?
Not surprised.
Toch maar een betere communicatie-adviseur in de arm genomen?
Ben benieuwd, als hij dit waarmaakt dan top. Elk bewustzijn telt.
Meneer heeft opnieuw gereageerd
Ik hoop dat hier per ongeluk kennelijk stond waar ze “klaarblijkelijk” of “duidelijk” bedoelden.