100 procent! Ik volg ze alleen niet dus ik ben daar gewoon wat minder mee bezig maar die zouden zich daar zeker tegen moeten afkeren.
Ik ben benieuwd hoe hij er zo snel achter us gekomen welke vrouwen uit zijn bedrijf de advertentie hebben aangevraagd.
Ja precies. âkennelijkâ voelt voor mij nog teveel als het in twijfel trekkend, zo van âjullie zeggen het maar ik heb het niet gemerktâ.
De woorden die jij noemt vind ik veel overtuigender klinken.
Ja eens met jou! Maar dat is wel zo natuurlijk, hij heeft het ook niet zelf gemerkt, want hij heeft er zelf geen last van. Gelukkig staat er niet schijnbaar dan was ik echt door het lint gegaan
Mân zanglerares heeft twee kandidaten begeleid bij de voice tot de finale. Dus ik dacht ik vraag aan haar of ze iets gemerkt had.
Marco B die doet met alle vrouwen âknuffeligâ. Ze hadden beide cadeautjes veel gekregen en mochten altijd met Marco B meerijden. Heel persoonlijk contact. leeftijd maakte niet uit.
Ze hield er zelf ze er wel wat ouderwetse ideeën op na. Vooral omdat het volgens mij zo normaal is binnen die wereld.
I feel you. EĂ©n van mijn allerbeste vriendinnen appt n.a.v. mijn berichtje dat ik zo boos en verdrietig ben: âJa ik snap het wel, iedere vrouw heeft zoiets wel eens meegemaakt. Maar ik zou het ook jammer vinden als mannen vrouwen helemaal niet meer aan durven spreken hierdoor. Sommigen hebben echt geen slechte bedoeling hoor, een deel verpest het voor de rest.â En ik vind het zo stom en misplaatst want daar gaat het toch helemaal niet over nu Dus dat heb ik ook gezegd van dat ik dat er niet toe vind doen in deze context en dat je als man natuurlijk wel âeen praatjeâ mag/kan maken met een vrouw als de setting, context, etc daarnaar is en je ziet/merkt dat de vrouw het ook een leuk praatje vindt. Oh dit brengt weer zo veel teweeg allemaal. En alle vrouwen op mijn instagram delen goeie dingen en niets bij de mannen die ik volg
We hebben nu wel een goed, mooi gesprek erover! Dus dat is fijn
Hij zegt niet dat het dezelfde vrouwen zijn volgens mij.
Wel als ik de printscreen mag geloven die hierboven is gepost.
Staat dat hij heeft gesproken met vrouwen van de advertentie
âSorry dat je je blijkbaar onveilig voeltâ
Oh sorry dan heb ik te snel gelezen!
Want afgelopen 2 jaar zijn dansleraren zoân goed voorbeeld geweest. Geef Willem Engel vooral niet nog meer het idee belangrijk te zijn.
Dat staat er niet toch. Er staat vrouwen die achter deze advertentie staan. Dat lees ik meer als vrouwen die de advertentie steunen en niet per se de vrouwen die deze advertentie hebben aangevraagd. Anders zou er staan de vrouwen achter deze advertentie dus zonder het woord staan.
Bij dansleraren denk ik aan een studiegenoot van mij die alle vrouwen (op mijn studie vijf ofzo) privé stijldansles aan wilde bieden. En maar bleef doordrammen. Toen een vriend van mij wel wilde, wilde hij ineens niet meer. Vreemd
Oke, ik wilde John de Mol zooooo graag het voordeel van de twijfel geven en zeggen dat hij inzicht had gekregen. Ik geloof het alleen niet. Zeker ook niet omdat hij dus blijkbaar heeft gelogen over de kandidatenbegeleiders. Ik wilde zo graag dat hij zou veranderen. Verdorie, John.
Echt sterk Miljuschka net in BoulevardđȘ Topwijf
Oh god ja dat piemeldrukken komt bij mij nu ineens ook weer boven. Krijg er nog van die rare benen van. Goorlappen
Er wordt net bij M. door een van de gasten van âeducate your sonâ, âeducate your childrenâ gemaakt.
Kreeg er echt zoân âall lives matterâ gevoel van.
En daarbij, natuurlijk moet de komende generatie geĂŻnformeerd worden. Maar de vaders in de generaties erboven kunnen dat moeilijk doen als ze het zelf niet eerst begrepen hebben.
Ben zijn naam even kwijt maar die gast dus net aan tafel maakte al de vergelijking met dat je je huis ook op slot moet doen zodat er niet wordt gestolen (dus protect yourself! Jouw verantwoordelijkheid) en hij heeft -voila- twee zoons.
Ik had vandaag een student (jaar of 18 - 19, behoorlijk mondig) die ook zoiets zei. En toen had ik haar uitgelegd dat het heel dapper en fijn is dat ze vanuit huis had meegekregen om daar op die manier mee om te gaan. Maar dat gezegd te hebben, dat de fout toch echt bij de tegenpartij, de mannen, ligt en dat veel vrouwen om uiteenlopende redenen (cultuur/bevriezen/âŠ) niet zo zullen reageren.
Zij begreep dat gelukkig ook en toen werd het een fijn gesprek tussen meerdere jonge vrouwen met verschillende achtergronden.
Ik vind half8 vandaag heel goed. Vier dames aan tafel met verschillende achtergronden en verhalen. Johnny stelt zich ook behoorlijk kwetsbaar op. Daar kan zân pa nog wat van leren.