FF Boulevard #7

51 likes

Dit idd.

6 likes

Ik krijg er een beetje ā€˜mijn kind doet zulke dingen niet’ vibies van en we weten allemaal dat dat juist de kinderen zijn die allerlei shit uitvreten.

33 likes

Ik zag nu ook de variant educate society langskomen, wat weer net een andere nuance is maar komt natuurlijk op hetzelfde neer

3 likes

Ik las dit en dacht eigenlijk meer dat ze er een gender neutrale term van wilde maken (zwangere persoon ipv zwangere vrouw dat idee). Maar dat was denk ik iets te woke gedacht van mij :grin:

1 like

Nee het is meer zo van ā€˜ik heb zoons en voel me aangesproken dus jij moet je dochter maar leren dat ze nee moet zeggen hoor!!!’

5 likes

Wat kut ik dacht dat ik onder haar post op jou had gereageerd, maar heb van die applaushandjes onder de post van chantal zelf gereageerd en kan het natuurlijk niet vinden om te verwijderen :cry: :cry:

3 likes

Lang ingedrukt houden dan kun je t boven in verwijderen.

3 likes

Ja maar kan mn reactie uberhaupt niet meer vinden​:joy: oh gevodnen, maar lukt niet :cry:

Gelukt goddank!

3 likes

Een vriend van mij heeft voor Talpa gewerkt (niet bij The Voice, maar wel in dezelfde periode) en hij vertelde me dat er heel erg een angstcultuur heerste. Iedereen was ook bang voor de Mol (al was hij niet heel betrokken bij het programma waarvoor hij werkte, als mensen wisten dat hij zou langskomen was iedereen nerveus en werd de afdeling ineens helemaal aangepast). Dat laat wel weer zien dat hij geen idee heeft wat er onder zijn mensen leeft, en dat er totaal geen veilig klimaat is binnen zijn productiemaatschappij/omroep. Mijn vriend werkt er nu ruim een jaar niet meer, maar zegt nog altijd opgelucht te zijn dat hij is vertrokken. Hij kan zich dan ook heel goed voorstellen dat vrouwen zich niet veilig voelde om te melden wat hen werd aangedaan.

19 likes

Ik zag net deze op insta, vond ik wel een goeie!

29 likes

Lisa Loeb heeft me nog dm’s gestuurd dat ze het jammer vindt dat bn’ers zo klakkeloos hun eerste mening dumpen en dat ze het heel erg met me eens is. Zie dat ze het ook bespreekt in dr verhalen.

29 likes

Een collega van mij heeft ook bij Talpa gewerkt, en zij gaf ook aan dat op dagen dat John langs zou komen iedereen zich gedroeg alsof Miranda Priestly van Devil Wears Prada langs zou komen. Doodsbang dat alles niet 1000% perfect was. Man Ʃn vrouw.

Geeft wat mij betreft genoeg aan.

7 likes

Maar… is dit niet…. normaal? Iedereen doet toch meer zijn best wanneer de grote baas op de werkvloer verschijnt? Die man is een miljard waard ofzo, ik vind het niet heel gek dat alles op orde gemaakt wordt wanneer hij komt? Of heb ik nu alleen op werkplekken gewerkt waar dit ook gebruikelijk is? Ik werk nu voor een bedrijf met een vrouwelijke CEO en dan geldt eigenlijk hetzelfde…

15 likes

Ik vind dat eigenlijk niet normaal. Het bedrijf waar ik werk (bijna 1000 medewerkers) heeft ook een vrouwelijke CEO en die loopt sowieso wekelijks her en der over de werkvloer en bijna niemand die zich wezenlijk anders gedraagt omdat zij daar iets van zou kunnen vinden. Gelukkig, lijkt me heel vervelend om daar zo krampachtig mee om te moeten gaan.

14 likes

Mijn ceo maakt ook zeker een praatje en ze is absoluut toegankelijk, maar ik realiseer me wel dat zij mijn salaris uiteindelijk betaalt en doe dan wel extra mijn best. Ik weet niet, ben je uiteindelijk niet altijd een beetje ā€œbangā€ van iemand op hoge posities met veel aanzien? Ik weet niet of dat perse abnormaal is?

7 likes

Nee ik vind het ook niet zo abnormaal. Al denk ik wel dat John de Mol kritischer is dan de gemiddelde ceo, maarja laten we wel wezen: daarom is hij ook zo succesvol lijkt me.

3 likes

Vind een stapje extra zetten voor de baas wel echt wat anders dan volledige afdelingen die doodsbang zijn als de baas langskomt, dat vind ik geen normale of gezonde reactie.

52 likes

Wou net zeggen. Met je best doen is niks mis, met doods bang zijn om iets verkeerd te doen wel. Ik snap niet hoe dat als een gezonde werk cultuur gezien kan worden hier? :sweat_smile:

3 likes

Ik vind bang of geĆÆntimeerd zijn door je baas een slecht teken hoor, ook als het maar een ā€˜beetje’ is. Dat het je baas is betekent niet dat hij/zij als mens boven je staat en als de manier van respect afdwingen een intimiderende autoritaire houding is, is dat de verkeerde manier.

19 likes