FF Boulevard #7

Zimra heeft er overigens zelf nu iets over gezegd, in mijn ogen goed verwoord:

51 likes

Is dat Reinout Oerlemans???

4 likes

Nee was bij het hoofdkantoor van een kledingmerk/modebedrijf!

3 likes

:cry:

7 likes

Ah excuses, dan begreep ik het verkeerd

7 likes

Tenenkrommend weer dit. Zijn uitspraken staan bol met cliche’s. De hele bingokaart kan gevuld worden.
Dit kan blijkbaar niet meer.
Anno 2022
Vroeger kon het wel.
Krampachtig.

8 likes

Dit is t hele interview trouwens. Echt woestmakend deze loser.

https://www.ad.nl/show/omstreden-regisseur-the-voice-ik-ben-amicaal-maar-dat-was-nooit-een-probleem~a41c566a/

10 likes

Wow Tim neville longbottomed wel.

14 likes

Weet niet of het al is gedeeld hier:

52 likes

Helemaal mee eens. Hij spreekt zichzelf ook een aantal keer tegen. Eerst ontkennen en vervolgens het bevestigen met “ja maar dat deed iedereen. Dat kon toen gewoon”. Nee eikel het kon nooit maar nu je voor de bus wordt gegooid ligt het ineens weer aan een ander. Walgelijk.

10 likes

Heeft dit iets te maken met wat leden van hier ook aan het organiseren waren? Anyway, heel goed! Ik ben erbij! :raised_hands:

2 likes

Ik moet zeggen dat het (in mijn ervaring) inderdaad normaal is om elkaar bij werkdagen op de set hallo/tot ziens een kus te geven, terwijl je dat op kantoor niet doet.
Maar dat is totaal iets anders dan dat moment aangrijpen om iemand op een andere manier te kussen, dat is niet ok en dat weet de dader donders goed op het moment dat hij het doet.

6 likes

En als je zogenaamd echt zelf niet het verschil aanvoelt tussen een ‘hallo/tot ziens’-kus en iemand net iets te lang vasthouden, te doordringend aankijken, te dwingend doen, dan begint dáár het probleem al en dan moet je al helemaal van een ander afblijven??

11 likes

Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Misschien weet @Barbamama het?

3 likes

Volgens de regisseur was het achter de schermen normaal om elkaar een zoen te geven als afscheid. “Nee, dat is niet gek. Nu bekijken we alles met het vergrootglas van 2022 en is alles zo krampachtig. Dit kan blijkbaar niet meer, maar een paar jaar geleden was het gewoon anders.”

:face_vomiting:

4 likes

Ik vond hem gister bij hlf8 weer zo vervelend

2 likes

Blijkbaar zijn er mensen die dit verkeerd opvatten.

Echt totaal geen eigen verantwoordelijkheid nemen. Alles ligt aan hoe het door de ander wordt ervaren en opgevat. Wat een walgelijk persoon.

In het artikel op NOS staat ook dat hij kandidaten vaak complimenten gaf over hun uiterlijk, bijvoorbeeld dingen als “wat zie je er goed uit, draai eens om”. En dat deed hij dan om hun een goed gevoel te geven, uhuh, tuurlijk, want elke vrouw vindt het zo fijn om even een rondje te draaien en zich te moeten paraderen voor jou. Gadverdamme.

17 likes

Is dit van de forummeiden??? Goed bezig!!

2 likes

Dat vroeg ik mij dus ook af :-). Weet iemand dit?

4 likes

Nee is niet van ‘ons’ we waren met een andere datum / plek bezig!

Edit: de meeste van ons gaan as zaterdag sowieso!

13 likes