FF Boulevard #7

Nee is niet van ‘ons’ we waren met een andere datum / plek bezig!

Edit: de meeste van ons gaan as zaterdag sowieso!

13 likes

Waar haal je ook weer de arrogantie vandaan als random man om te denken dat de halve wereldbevolking bestaat om zich te laten complimenteren door jou.

Geef iemand lekker complimenten over dat ze goed kunnen zingen, of dat ze een vrolijke uitstraling hebben. Maar nee het moet weer over een lichaam gaan wat toevallig borsten heeft.

3 likes

We zijn er nog steeds mee bezig, we zien inmiddels wel al een bericht waaruit blijkt dat iemand anders ook wat georganiseerd heeft voor as zaterdag in Amsterdam. Daar ga ik heen en een paar andere leden ook. Mogelijk zetten we alsnog iets op en willen we dit in Hilversum doen, als hier meer over bekend is komt er uiteraard een update!

28 likes

Wat goed! Is er door jullie (wss) voor Hilversum gekozen ivm het mediapark etc?

4 likes

Juist klopt!

8 likes

Ze waren toch al getrouwd?

Mooiste vind ik het broodje avocado ei op de berg :joy:

9 likes

maAr HiJ bEdOeLDe HeT nIeT zO

Oh echt, als iemand nog een keer dit graf argument aanhaalt in welke discussie dan ook. Of het grensoverschrijdend is (fysiek of emotioneel) kan alleen het slachtoffer bepalen. Gevoelens en grenzen zijn altijd gegrond en als je die aan de kant schuift omdat “het gewoon niet zo is en dat weten zij ook” ben je ook nog een manipulator van de bovenste is plank

7 likes

Ik snap er ook niets van, volgens mij zijn ze echt al sinds 2017 getrouwd ofzo

7 likes

‘Romee Strijd is vorig jaar “om praktische redenen” getrouwd met Laurens van Leeuwen, maar wacht nog altijd op een groots huwelijksaanzoek. De tortelduifjes willen hun bruiloft nog steeds vieren met een groot huwelijksfeest, vertellen ze in de nieuwste vlog van Romee.’ Dit stond op Boulevard in 2019.

9 likes

Nou, heel verrassend dan dat ze ja heeft gezegd!

65 likes

En vooral ook verbaasd zijn als je je man dan ziet staan in zo’n poppenkast van bloemen en kaarsen etc.

4 likes

Mijn ultieme irritainment momenteel is die videoland serie van Famke Louise en Denzel. Wat een poppenkast :face_vomiting: Hij is alleen maar bezig met zijn haar, doet dramatisch om alles en vindt zichzelf zooooo belangrijk en knap. Zij is alleen maar bezig met of ze wel sexy en aantrekkelijk is tijdens haar zwangerschap voor hem. Om nog maar niet te spreken over al het cringy geacteerde en de genderneutrale gender reveal etc. Einde rant :+1:

16 likes

Gevalletje ‘I did not have sexual relations with this woman’

4 likes

Nee niet, want hij wordt beschuldigd van verkrachting en Bill destijds niet.

8 likes

Alsof het ook een statement is dat hij z’n werkzaamheden neerlegt :unamused:
Dude, je komt nergens aan de bak!

8 likes

Ali B stopt voorlopig als artiest. Volgens mij het enige wat hij nu zou kunnen doen.

Ik heb het even niet helemaal duidelijk, zijn vrouw is toch zijn manager?
En is spec een groter label dan ali en z’n vrouw?

“that woman”. Nog erger.

4 likes

Hij focussed zich op zn gezin terwijl hij in dubai is zonder zn gezin?

35 likes

Ja zij is samen met nog iemand anders (ene Frank) eigenaar blijkbaar

8 likes