En vooral ook verbaasd zijn als je je man dan ziet staan in zo’n poppenkast van bloemen en kaarsen etc.
Mijn ultieme irritainment momenteel is die videoland serie van Famke Louise en Denzel. Wat een poppenkast Hij is alleen maar bezig met zijn haar, doet dramatisch om alles en vindt zichzelf zooooo belangrijk en knap. Zij is alleen maar bezig met of ze wel sexy en aantrekkelijk is tijdens haar zwangerschap voor hem. Om nog maar niet te spreken over al het cringy geacteerde en de genderneutrale gender reveal etc. Einde rant
Gevalletje ‘I did not have sexual relations with this woman’
Nee niet, want hij wordt beschuldigd van verkrachting en Bill destijds niet.
Alsof het ook een statement is dat hij z’n werkzaamheden neerlegt
Dude, je komt nergens aan de bak!
Ali B stopt voorlopig als artiest. Volgens mij het enige wat hij nu zou kunnen doen.
Ik heb het even niet helemaal duidelijk, zijn vrouw is toch zijn manager?
En is spec een groter label dan ali en z’n vrouw?
“that woman”. Nog erger.
Hij focussed zich op zn gezin terwijl hij in dubai is zonder zn gezin?
Ja zij is samen met nog iemand anders (ene Frank) eigenaar blijkbaar
Die zijn daar al langere tijd weg. Heel ‘opeens’ was het niet.
Als ik accepteer de punchlijn van Supergaande moet geloven liepen daar al langer artiesten weg.
Ik kijk het ook, en ik begrijp niet waar ik naar kijk maar ik zet het bewust op en kan ook gewoon niet wegkijken, haha. Ze praten beiden op een toon waarop alles belangrijk en dramatisch klinkt maar het gaat over niks. Alsof ze enorm hard hun best hebben gedaan om zo afstandelijk mogelijk te zijn. Het is zo oppervlakkig dat het gewoon raar is. Maar ik vind het ergens ook wel leuk om te zien dat Famke zo blij is met haar vriend. Die vent gaat te goed op zichzelf, maar hij doet tegelijk ook leuk tegen haar. Op camera tenminste. Hopelijk ook daarbuiten.
Hij is in ieder geval heel enthousiast over de baby en lijkt haar mening ook belangrijk te vinden. Super klef wel die twee maar hoop echt dat Famke gelukkig is nu. Heb vaak het idee dat de mensen om haar heen altijd van haar willen profiteren. Ze komt altijd zo kwetsbaar over.
Ik weet niet zo goed waar dit hoort, denk hier gezien er wat (sarcastische) roddels (als je het zo kan noemen), stukje voice en gebeurtenissen langs komen, op een cabaret manier. Jochem Myjer op de radio een stukje gorgels lezen (vanwege de voorlees dagen) maar schreef in plaats daarvan een verhaaltje specifiek voor hun. Ik moest er wel om lachen
Ja maar zo lijkt het alsof hij wel baantjes aangeboden krijgt, maar de eer aan zichzelf houdt.
Er schijnt een niet uitgebrachte song te zijn van Famke Louise, deze zou vlak nadat ze stopte bij SPEC opgenomen zijn.
- informatie weggehaald omdat ik toch wel famke haar privacy wil respecteren… •
hahaha de jotawaee in 10voud naar je terug op 2:10
Bijzonder. Waarom is deze niet uitgebracht als ze het ná haar SPEC periode heeft opgenomen?
Het is volgens een bron van Dennis en Jan in pure boosheid opgenomen uiteindelijk besloot ze het om niet uit te brengen vanwege onbekende redenen.
Insinuatie vanuit hen: Hoe het ‘goed’ voor je carriere kan zijn om je ‘omhoog’ te werken kon het misschien ook wel slecht zijn voor haar carriere om alles aan het licht te brengen. Verder weet ik niet wat haar beweegredenen zijn. Mocht het zo zijn dat het klopt wat zij vertellen hoop ik dat ze tot een ander besluit komt maar dat is niet aan mij. Denk dat zo’n machtsverhouding er ook wel in meewerkt dat je het niet zou willen opengooien.
Ik ga die 2 echt geen view geven haha.