Die zijn daar al langere tijd weg. Heel ‘opeens’ was het niet.
Als ik accepteer de punchlijn van Supergaande moet geloven liepen daar al langer artiesten weg.
Ik kijk het ook, en ik begrijp niet waar ik naar kijk maar ik zet het bewust op en kan ook gewoon niet wegkijken, haha. Ze praten beiden op een toon waarop alles belangrijk en dramatisch klinkt maar het gaat over niks. Alsof ze enorm hard hun best hebben gedaan om zo afstandelijk mogelijk te zijn. Het is zo oppervlakkig dat het gewoon raar is. Maar ik vind het ergens ook wel leuk om te zien dat Famke zo blij is met haar vriend. Die vent gaat te goed op zichzelf, maar hij doet tegelijk ook leuk tegen haar. Op camera tenminste. Hopelijk ook daarbuiten.
Hij is in ieder geval heel enthousiast over de baby en lijkt haar mening ook belangrijk te vinden. Super klef wel die twee maar hoop echt dat Famke gelukkig is nu. Heb vaak het idee dat de mensen om haar heen altijd van haar willen profiteren. Ze komt altijd zo kwetsbaar over.
Ik weet niet zo goed waar dit hoort, denk hier gezien er wat (sarcastische) roddels (als je het zo kan noemen), stukje voice en gebeurtenissen langs komen, op een cabaret manier. Jochem Myjer op de radio een stukje gorgels lezen (vanwege de voorlees dagen) maar schreef in plaats daarvan een verhaaltje specifiek voor hun. Ik moest er wel om lachen
Ja maar zo lijkt het alsof hij wel baantjes aangeboden krijgt, maar de eer aan zichzelf houdt.
Er schijnt een niet uitgebrachte song te zijn van Famke Louise, deze zou vlak nadat ze stopte bij SPEC opgenomen zijn.
- informatie weggehaald omdat ik toch wel famke haar privacy wil respecteren… •
hahaha de jotawaee in 10voud naar je terug op 2:10
Bijzonder. Waarom is deze niet uitgebracht als ze het ná haar SPEC periode heeft opgenomen?
Het is volgens een bron van Dennis en Jan in pure boosheid opgenomen uiteindelijk besloot ze het om niet uit te brengen vanwege onbekende redenen.
Insinuatie vanuit hen: Hoe het ‘goed’ voor je carriere kan zijn om je ‘omhoog’ te werken kon het misschien ook wel slecht zijn voor haar carriere om alles aan het licht te brengen. Verder weet ik niet wat haar beweegredenen zijn. Mocht het zo zijn dat het klopt wat zij vertellen hoop ik dat ze tot een ander besluit komt maar dat is niet aan mij. Denk dat zo’n machtsverhouding er ook wel in meewerkt dat je het niet zou willen opengooien.
Ik ga die 2 echt geen view geven haha.
Je bedoelt het vast niet zo maar dit klinkt een beetje als: waarom heeft ze het niet naar buiten gebracht. Waarschijnlijk om precies dezelfde redenen als zo veel slachtoffers.
Artiesten nemen best vaak nummers op die ze niet uitbrengen. Zie het als een brief schrijven die je niet op de post doet.
Ja ik bedoelde meer dat Clinton later ook terugkrabbelde, of tenminste, dat het glashard ontkend werd en daarna toch waar bleek te zijn
Had de indruk dat Monica en Stanley iets heel anders voor ogen hadden. Niets met muziek, meer verschillende business etc
Ze ontkent maar ook weer niet? Waar haal je dat vandaan? Ze ontkent.
Ik vond het een heel duidelijk verhaal eigenlijk
Volgens mij ontkent ze dat er iets naars voorgevallen zou zijn tussen haar en Ali, maar ze ontkent toch niet dat de track niet over hem zou gaan? Ze geeft alleen aan dat het verleden tijd is en alles al snel was goedgekomen tussen haar en Spec/Ali na haar vertrek bij het label.
Oh over die track. Dat vind ik niet zo interessant. Die gaat inderdaad over hem ja.
Maar als iemand zegt ontkent maar ook weer niet dan lijkt het te gaan over misbruik. En dat is wel gevaarlijk dat zo te zeggen als dat helemaal niet wordt gezegd.
Dit klinkt als perfect irritainment inderdaad!
Oh oh oh…
Laat maar niet goed gelezen