FF Boulevard #7

Je bedoelt het vast niet zo maar dit klinkt een beetje als: waarom heeft ze het niet naar buiten gebracht. Waarschijnlijk om precies dezelfde redenen als zo veel slachtoffers.

Artiesten nemen best vaak nummers op die ze niet uitbrengen. Zie het als een brief schrijven die je niet op de post doet.

14 likes

Ja ik bedoelde meer dat Clinton later ook terugkrabbelde, of tenminste, dat het glashard ontkend werd en daarna toch waar bleek te zijn

3 likes

Had de indruk dat Monica en Stanley iets heel anders voor ogen hadden. Niets met muziek, meer verschillende business etc

4 likes

Ze ontkent maar ook weer niet? Waar haal je dat vandaan? Ze ontkent.

1 like

Ik vond het een heel duidelijk verhaal eigenlijk

3 likes

Volgens mij ontkent ze dat er iets naars voorgevallen zou zijn tussen haar en Ali, maar ze ontkent toch niet dat de track niet over hem zou gaan? Ze geeft alleen aan dat het verleden tijd is en alles al snel was goedgekomen tussen haar en Spec/Ali na haar vertrek bij het label.

5 likes

Oh over die track. Dat vind ik niet zo interessant. Die gaat inderdaad over hem ja.

Maar als iemand zegt ontkent maar ook weer niet dan lijkt het te gaan over misbruik. En dat is wel gevaarlijk dat zo te zeggen als dat helemaal niet wordt gezegd.

1 like

Dit klinkt als perfect irritainment inderdaad!

2 likes

Oh oh oh…

14 likes

Laat maar niet goed gelezen

3 likes

Maar zij hebben de vrouwen in contact gebracht met BOOS, dus het is ook niet zo dat ze die vrouwen alleen maar afgescheept hebben ofzo.

35 likes

Nee ik las ook dat ze expliciet hebben gezegd dat ze niet wilde dat contact opgenomen werd met Talpa dus snap het nu beter.

4 likes

Holy. Wie zijn toch de mensen die denken dat dit een goed idee is?

11 likes

Ik gok op dezelfde mensen die het gedrag van Rietbergen wel mee vinden vallen.

4 likes

There is no such thing as bad publicity, toch

8 likes

Nouja als je partner dit voor je koopt weet je wel gelijk dat het tijd is om te dumpen

5 likes

Vandaar het dumpen

3 likes

De documentaire van Janet Jackson is uit. Weet iemand waar je deze kunt kijken?

2 likes

Wellicht staat die wel op die website die ik je laatst stuurde voor This is us, staat superveel op!

4 likes

Oh jaaa tnx! :hugs:

4 likes