FF Boulevard #7

Maar zij hebben de vrouwen in contact gebracht met BOOS, dus het is ook niet zo dat ze die vrouwen alleen maar afgescheept hebben ofzo.

35 likes

Nee ik las ook dat ze expliciet hebben gezegd dat ze niet wilde dat contact opgenomen werd met Talpa dus snap het nu beter.

4 likes

Holy. Wie zijn toch de mensen die denken dat dit een goed idee is?

11 likes

Ik gok op dezelfde mensen die het gedrag van Rietbergen wel mee vinden vallen.

4 likes

There is no such thing as bad publicity, toch

8 likes

Nouja als je partner dit voor je koopt weet je wel gelijk dat het tijd is om te dumpen

5 likes

Vandaar het dumpen

3 likes

De documentaire van Janet Jackson is uit. Weet iemand waar je deze kunt kijken?

2 likes

Wellicht staat die wel op die website die ik je laatst stuurde voor This is us, staat superveel op!

4 likes

Oh jaaa tnx! :hugs:

4 likes

Ik heb recent iets bij dit bedrijf gekocht :neutral_face: nou het is dat het niet retourneerbaar is, anders zou ik het overwegen.

2 likes

Het is overigens niet de hele documentaire, het 2e deel wordt vandaag in Amerika uitgezonden.

4 likes

Toch vind ik het lastig om te geloven dat Linda nooit iets heeft gezegd tegen John. Gelet op de aard en evt impact. Ze had ook zeker niet alle details hoeven delen maar als bepaald gedrag echt niet door de beugel kan, hoe zorg je dat het evt stopt? Zonder formele stappen te ondernemen, eigenlijk wat Angela gister terecht zei bij Beau. Van geef hem op zijn minst een heads up aan de keukentafel.

Merk dat ik dus 1) betwijfel dat ze het volledig voor zich heeft gehouden? En 2) niet goed volg waarom

11 likes

Heftig statement! ‘Sneue, intens valse, Angela de Jong’

En deze ook

We zijn rijk en machtig, dus dan moet je kapot. Van mijn rijkdom deel ik jaarlijks de helft met mensen die het financieel zwaar hebben. De macht is gratis af te halen

31 likes

Ik vind het zo raar dat er over Jeroen wordt gezegd dat hij een verslaving heeft, alsof hij een griepje heeft die hij even moet uitzieken. En alsof dat ook maar iets rechtvaardigd?

Maar goed daar gaat deze column niet per se over, heftig statement inderdaad.

32 likes

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat als ze écht nergens van geweten heeft dit allemaal heel heftig is voor haar. Ze wordt door sommige mensen ook wel iets te makkelijk als (mede)dader weggezet.

17 likes

Ik geloof haar gewoon.

44 likes

Maar dat citaat vind ik dat wel weer apart. We zijn rijk en machtig dus moeten kapot? Nee er heerste een angstcultuur als je broer de baas was en hij had een bord voor zijn kop, waar vrouwen slachtoffer van geworden zijn. Daar is Linda verder niet schuldig aan, maar waarom moet ze dan wel voor haar broer spreken in dit statement?

44 likes

Ik denk dat ze daarmee specifiek doelt op een column die Angela de Jong gister heeft geschreven, ze zat ook nog bij Beau. Dat Linda al die tijd een sprookje heeft opgehouden terwijl er heel wat meer achter zat.

7 likes

En ook de opmerking dat ze de helft van haar geld weg geeft. Het interesseert mij vrij weinig wat ze met haar geld doet, heeft ze zelf voor gewerkt en heeft ook niks te maken met wat er bij tvoh/ op de werkplek van haar broer gebeurde.

19 likes