FF Boulevard #7

Huh? Heb jij het over hetzelfde artikel als de link? :sweat_smile:

2 likes

Ik las t op nu.nl en daar werd die quote over foute mannen in meegenomen. Ik dacht dat dat voortkwam uit hetzelfde interview.

Ik had gisteren ook bij Nu.nl gelezen maar kan mij dit niet herinneren. Maar bijzondere uitspraak als ze dit gezegd heeft. :nauseated_face:

4 likes

Heb t even gechecked, maar het is inderdaad een quote uit het originele interview waar nu.nl etc. naar verwijzen, ik had doorgeklikt naar de telegraaf.

1 like

Vind het vooral ongeloofwaardig dat ze niet zeker weet of de beslissing definitief is. Slim om jezelf in te dekken. Geld kan immers ook nog op :skull:

1 like

Maar had zij nog zoveel modellenwerk dan? Ik heb geen idee hoe dat tegenwoordig is, maar modellen worden toch vaak rond hun 30e al “oud” gelabeled? (idioot trouwens).

2 likes

Ze kon nergens heen zonder qr code of test.

33 likes

Ik ging er eigenlijk ook direct vanuit dat dit de praktische aanleiding is. Is ze wel principieel in elk geval.

3 likes

Wel eenvoudig principieel zijn met 29 miljoen op de bank :stuck_out_tongue:

17 likes

Ze wil ook dat alles eerlijk wordt verdeeld, maar vraagt wel overheidssteun terwijl ze miljoenen op de bankrekening heeft en tegen de overheid/coronaregels is? Dus ze is vooral zuiver als het haarzelf uitkomt.

42 likes

Ze werkte nog heel veel. Dit weet ik omdat ik er dichtbij stond. Maar ze wou niet meer en heeft de handdoek in de ring gegooid. Mensen zoals doutzen zijn nooit te oud voor modellenwerk.

Het afgeschreven zijn als je moeder bent of 30+ bent is in de business sowieso ontzettend veranderd de afgelopen jaren.

7 likes

Gelukkig maar!

6 likes

Dat laatste geldt toch vooral voor de topmodellen?dat is maar een klein deel uit de sector? Het grootste segment “normale” modellen, is na een bepaalde leeftijd best wel klaar toch?

Edit: volgens mij heeft Romee Strijd (toch ook topmodel denk ik) zelf gezegd dat ze nu geen shows meer kon lopen omdat ze naar haar zwangerschap geen gangbare modellenmaat meer heeft :o_o:

4 likes

Als het op de rekening van de overheid was blijven staan was het natuurlijk wel eerlijk verdeeld :joy:

Edit: verder vind ik haar ook vreselijk, en wat praat ze vaag. Maar we weten niet welke goede dingen ze misschien met haar geld doet.

4 likes

Doutzen is wel iemand die zich in korte tijd zeer onpopulair heeft gemaakt zeg. Wat een quotes ook weer uit dat interview, imo prima als die uit de publiciteit verdwijnt👍

27 likes

Een kennis van mij is rond haar 35e model geworden en doet het nu hartstikke goed. Dus het kan zeker.

2 likes

Zeker niet. Maar er zijn genoeg anderen die het wel echt nodig hadden en niets kregen. Maar goed, daar kan Doutzen natuurlijk ook niets aan doen.

3 likes

Ik moet gniffelen om de quote “Ik heb me altijd ingezet voor ongelijkheid

Freudiaanse verspreking? :no_mouth:

12 likes

:joy: niet zeggen maar toch zoveel zeggen

17 likes

Shows en gewoon werken zijn wel 2 hele verschillende kanten van de fashionscene. Shows doen alle meisjes maar max 4 jaar omdat je daarna zo opgebrand bent en vaak ‘te dik’ omdat je volwassen vormen krijgt. Maar dan is er nog de hele andere kant van commercieel zijn en daar maakt leeftijd tegenwoordig niet veel meer uit. Zie om me heen veel meiden van 30+ die gewoon goed werken. Ook is aan die kant die standaard heupmaat 90 niet meer zo’n ding als het vroeger was. Maar show kant is heel streng…

Nou moet ik wel zeggen dat Romee en Doutzen wel een heel ander kaliber van carriere zijn geweest. Romee komt echt nog lang niet in de buurt van de naam die Doutzen heeft gehad. Plus Romee heeft op dit moment geen sterk management achter haar staan wat ook niet helpt.

7 likes