FF Boulevard #7

Gelukkig maar!

6 likes

Dat laatste geldt toch vooral voor de topmodellen?dat is maar een klein deel uit de sector? Het grootste segment ā€œnormaleā€ modellen, is na een bepaalde leeftijd best wel klaar toch?

Edit: volgens mij heeft Romee Strijd (toch ook topmodel denk ik) zelf gezegd dat ze nu geen shows meer kon lopen omdat ze naar haar zwangerschap geen gangbare modellenmaat meer heeft :o_o:

4 likes

Als het op de rekening van de overheid was blijven staan was het natuurlijk wel eerlijk verdeeld :joy:

Edit: verder vind ik haar ook vreselijk, en wat praat ze vaag. Maar we weten niet welke goede dingen ze misschien met haar geld doet.

4 likes

Doutzen is wel iemand die zich in korte tijd zeer onpopulair heeft gemaakt zeg. Wat een quotes ook weer uit dat interview, imo prima als die uit de publiciteit verdwijntšŸ‘

27 likes

Een kennis van mij is rond haar 35e model geworden en doet het nu hartstikke goed. Dus het kan zeker.

2 likes

Zeker niet. Maar er zijn genoeg anderen die het wel echt nodig hadden en niets kregen. Maar goed, daar kan Doutzen natuurlijk ook niets aan doen.

3 likes

Ik moet gniffelen om de quote ā€œIk heb me altijd ingezet voor ongelijkheidā€

Freudiaanse verspreking? :no_mouth:

12 likes

:joy: niet zeggen maar toch zoveel zeggen

17 likes

Shows en gewoon werken zijn wel 2 hele verschillende kanten van de fashionscene. Shows doen alle meisjes maar max 4 jaar omdat je daarna zo opgebrand bent en vaak ā€˜te dik’ omdat je volwassen vormen krijgt. Maar dan is er nog de hele andere kant van commercieel zijn en daar maakt leeftijd tegenwoordig niet veel meer uit. Zie om me heen veel meiden van 30+ die gewoon goed werken. Ook is aan die kant die standaard heupmaat 90 niet meer zo’n ding als het vroeger was. Maar show kant is heel streng…

Nou moet ik wel zeggen dat Romee en Doutzen wel een heel ander kaliber van carriere zijn geweest. Romee komt echt nog lang niet in de buurt van de naam die Doutzen heeft gehad. Plus Romee heeft op dit moment geen sterk management achter haar staan wat ook niet helpt.

7 likes

Tja, ik vind haar reactie eigenlijk gewoon heel menselijk. Het is niet niks hĆØ als je erachter komt dat je jaren samen bent geweest met een gek. Dat is ook een soort rouwproces en dat mag je best uiten. Dat kan prima naast sympathie met de slachtoffers bestaan en buiten dat heeft ze in haar eerste verklaring al iets gezegd over de slachtoffers

32 likes

Ik vind het ook super menselijk, maar ik zou toch hopen dat als ik in haar positie zat ā€œal die lieve mensen om me heenā€ tegen me zouden zeggen: ja heel goed geschreven meid, maar doe maar even niet online zetten en ga maar weer dartpijltjes naar Angela en co gooien.

Zonder dat ik Linda iets verwijt, vind ik het wel echt ongelofelijk dat je een partner kan hebben die zo veel shit uitvreet en dat je daar jaren helemaal niets van kan merken aan hem of nooit een gerucht hoort - zeker in dat wereldje.

Hoorde in een podcast iemand zeggen dat Jeroen in de wandelgangen ook wel bekend stond als ā€œvieze Jeroentjeā€.

Hij zal wel echt twee gezichten hebben gehad en heel geraffineerd zijn geweest, maar ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat je echt denkt een keurige vent te hebben en dat dit er achter zit en dat er dan nooit signalen zijn geweest.

21 likes

Er zullen vast wel signalen zijn geweest, maar het oppikken van signalen kan ook heel lastig zijn. Ik bedoel je bent al jaren met die vent dan ga je er niet van uit dat hij zoiets doet.

10 likes

Vanavond een documentaire met de partner van Peter R. de Vries. Ik vond het zo sneu voor haar dat ze anoniem moest blijven, in dat interview met de Volkskrant gaf ze aan hoe moeilijk dat voor haar was.

19 likes

Door dit soort berichten realiseer je je soms weer even dat hij er gewoon echt niet meer is… komt echt weer even binnen ditšŸ˜”

7 likes

Er waren toch wel al iets van signalen die ze zelf oppikte? Nog even daargelaten dat het zo’n impact had en omvangrijk was of met machtsmisbruik te maken had. NB. Ik bedoel dus niet dat ze van zijn machtsmisbruik afwist.
Paar affaires waar ze van af wist… hoewel ik vind de tijdslijnen nu ook heel moeilijk om te plaatsen maar:

• incident op werk waar Jeroen zelf over vermeldde ā€œLinda wist het; tijdje uit elkaar; paar jaar geledenā€
  • vreemd gaan met een dame uit het dorp in 2013
2 likes

Ik vind t vooral raar dat niemand iets tegen Linda gezegd heeft. Zoals linda zelf aangeeft van ze komt uit een rijke familie die iedereen kapot wilt maken. Dan vind ik t gek dat mensen haar niet ā€œkapot hebben willen makenā€ door t eerder aan te geven dat haar vriend een freak is.
Iedereen wist het maar ook iedereen hield zn mond… rare situatie

5 likes

Wat is de reden dat ze anoniem moest blijven? Ik zie het in het artikel niet staan.

3 likes

Tuurlijk is dat totaal niet hetzelfde. Dat zeg ik letterlijk in de 2e zin.
Ik dacht dat het hierboven ging over dat Linda al die tijd dacht dat Jeroen een lieverd is in de relatie en trok dit wat breder

@Soy.peor soms zijn mensen in de top vrij onbenaderbaar, ook voor hun personeel of kennissen. Misschien vonden mensen rond Linda het heel lastig om iets te vertellen, als het meer over ā€œgeruchtenstromenā€ ging ipv hele tastbare bewijzen? Moeilijk wel.
Je ziet rondom dit soort situaties (bijv ook laatst met die hoogleraar rechten bij de VU?) dat er een grote cirkel omheen heus wel van dingen afwist. Niet het volledige plaatje maar wel puzzelstukjes en niet goed wisten wat ze ermee aan moesten

1 like

Ja was al een tijdje op instagram dat ze haar profiel open had gezet en het over hem had.

@Ikbeneenkonijn ze was eerder door de politie geadviseerd om anoniem te blijven dacht ik? Dan neem ik aan/hoop ik dat het risico nu niet langer aanwezig is geacht

5 likes

Omdat shows door jonge meisjes word gedaan, niet vaak door volwassen vrouwen. Zoals ik zeg, vaak worden ze daarna ā€˜te breed’ omdat ze vrouwelijke vormen krijgen en is de commerciele kant optie. Ik verzin de regels helaas niet…

2 likes