FF Boulevard #7

Love Miss Anthropocene als album echt heel erg, dit vind ik vooral gewoon een teringsaai nummer

8 likes

Love grimes :heart_eyes:

6 likes

Doja Cat

• lauw
  • Moooooo
  • Queen
  • Net zo problematisch als die tequilatrut
  • Que???

0 stemmers

Wie is aantrekkelijker

• WAKU WAKU MAN (niet het wappierestaurant)
  • FABIO

0 stemmers

3 likes

Lauw als in medium of lauw als in tof?

4 likes

shit heeft dat meerdere betekenis? :open_mouth: als medium.
Ik begin oud te worden.

6 likes

Hahaha ik gebruik het zelf niet maar het is wel een ding (of was een ding? Weet eigenlijk niet of het nog veel gebruikt wordt nu)

5 likes

Hoort PIANOMAN ook niet in deze poll? Gebruikt ook veel cremespoeling denk ik.

image

• PIANOMAN (niet die Billy uit NY uit de top 2000)

0 stemmers

1 like

Ik ken deze man niet maar ik vind hem niet lauw. :flushed:

2 likes

Rob Fruithof is de OG Waku Waku man! :sob:

6 likes

• Die is wel lauw
  • nee eerder lauw als festivalbier pre-corona

0 stemmers

Waku Waku, wie herinnert zich die legendarische dierenquiz niet? Maar opeens was hij weg, presentator Rob Fruithof. Weg uit de publiciteit, weg uit Nederland. Maar zondag (2016) duikt hij ineens op als stoere piraat in het nieuwe seizoen van de Emmy-winnende serie Black Sails op HBO.

3 likes

Ken je Jan Vayne niet? Ik weet eigenlijk niets van hem behalve dat hij lang haar heeft en piano speelt, dus ik vind eigenlijk niets van hem (ik bedoel, niet dat ik hem wel lauw vind of zo :stuck_out_tongue: )

3 likes

Ik las de tekst bij de foto niet. :joy:

2 likes

(help deze oma even, is lauw tegenwoordig positief of negatief? Heb me al een paar keer vergist bij ‘vet’ en ‘ziek’. Lauw lijkt me negatief?)

3 likes

Dat vroeg ik mij dus net ook af en @Dazed gaf het antwoord want ik was confused.

7 likes

Ah te snel langs gescrolld! Nu snap ik het (denk ik). :older_woman:

3 likes

Ik ken Grimes alleen als Kpopster ennuh… dat was… iets.?

3 likes

:relieved:

4 likes

Haha nu moet ik denken aan dat iemand hier een keer over een vlog van Bonnie (een youtuber) zei dat ze vond dat zij altijd zo raar reageerde, omdat Bonnie in een vakantiehuisje een kast openmaakte waar een wasmachine in stond en ze toen ‘sick!’ riep. Vond dat zo’n grappige reactie op een wasmachine (en Bonnie zei ook vaak ‘lauw’ bij dingen die ze cool vond).

Sorry als niemand dit verhaal kan volgen trouwens, klinkt best vaag als ik het zo teruglees :sweat_smile:

7 likes

Ik hou wel van ‘Shinigami Eyes’. Het valt wel een beetje in de categorie style over substance, maar het werkt.

Moet ook meteen denken aan de huidige discussie rondom ‘Spotify’ waarbij Neil Young en Joni Mitchell, en inmiddels ook Graham Nash een flink aandeel hebben. De reacties zijn heel erg divers. De nieuwe generatie weet niet eens wie deze artiesten zijn, maar dit zijn wel artiesten die vroeger immens populair waren en invloed hebben gehad op de artiesten van nu.
Taylor Swift is succesvol omdat Joni de grond heeft gelegd, en daarna Kate Bush en Tori Amos etc. etc.

4 likes

0 stemmers

6 likes