FF Boulevard #8

afbeelding

Ik kan ook nog alles meezingen en moet de cd (Hittegolf?) nog ergens in mijn auto hebben.

13 likes

Ik heb ooit eens een brief gestuurd naar ‘Post op Zondag’ zijn show op TMF om een clip aan te vragen. Ik kreeg toen een foto met handtekening terug. :rofl: Ik was toen een jaar of 10 en helemaal trots dat ik dat kreeg.

5 likes

afbeelding

Wat een bekken trekken ze :rofl:

53 likes

Ooh ja die bedoelde ik! Was verward door Jeroen Post, maar zie nu dat winston post wel precies ook dit in rijtje past haha

6 likes

Jaaa maar hij zat ook ergens in, met 3 anderen van Gtst. Geloof zelfs met Johnny de Mol!? ‘Good Times’ heette dat geloof ik (waarom weet ik ditđŸ€Ł)

7 likes

Chris heeft de tand des tijds niet echt goed doorstaan vind ik :pleading_face:

1 like

Wellis verliefd geweest

Ah levenslang vond ik zooo leuk. Volgens mij had ik die single en dan steeds op repeat haha

2 likes

Deze gast is arrogant! Niet normaal. Heb hem ooit eens ontmoet omdat hij het gezicht was van een horlogemerk wat de juwelier verkocht waar ik werkte. Hij kwam om de boel te promoten en had er duidelijk geen zin in. Wat was die kerel onbeleefd. Meteen helemaal op afgeknapt.

4 likes

Hahaha wtf jeroenceptionđŸ„Č

4 likes

Jeetje. Het gaat nooit van een leien dakje bij die familie

10 likes

Haha ik sta meerdere malen met BED op de foto, helemaal verliefd op Ricardo toen :joy::joy::joy: memories. Dat iemand dit kent haha, had het al verdrongen;

:joy::sob:
Moet ook gelijk denken aan die meidengroep WOW

9 likes

Als iemand me echt te veel irriteert komt er altijd een moment dat ik Keer op Keer moet opzoeken op youtube. Keer op keer denk ik loop maar naar de maan. Het is soms nodig.

9 likes

Een van die meiden had dezelfde naam als mij dus het begin was echt mijn tijd ik ben INSERT MIJN VOORNAAM. We hebben zelfs nog een keer opgegeven voor de mini playbackshow met keer op keer :sweat_smile:

8 likes

B-Brave?

3 likes

Mainstreet misschien?

Edit; oh wacht die zijn met z’n vieren

3 likes

Hier vooral quattros hmm ik zoek verder

3 likes

Hahahahahaha omg die blonde gast ging mij of op facebook of op Instagram toevoegen en berichtjes sturen, ik dacht toen dat ie me leuk vond maar waarschijnlijk was hij fans aan het werven op een grass root manier

8 likes

Die andere twee zijn doorgegaan als BenR als ik het goed schrijf

8 likes

Jeroen post heeft zn eigen groep gehad onder de naam JPX

Oh ja en the backstreet boys hebben dit nummer ook uitgebracht

7 likes

Oh hou op! Ik heb daar ook altijd zo veel nummers aangevraagd :joy:

ga meteen die nummers in mn spotify zetten

4 likes