Vragen aan de mods en admins

Dat ze online zijn!

Dacht ik in eerste instantie ook, maar ik twijfelde omdat sommigen pas nog gereageerd hadden maar geen groen ding hadden. Maar wel handig

1 like

Volgens mij kan je die optie ook uitschakelen.

Edit: ja dat kan bij interface

1 like

Een vraag over de zoekfunctie. Als je aangeeft dat je in dit topic wilt zoeken, zoekt die dan ook automatisch in de al gesloten topics met dezelfde titel maar dan een ander nummer? Ik heb het idee van niet namelijk, maar het zou wel handig zijn omdat van sommige topics al zoveel nummers zijn.

1 like

Nee, ‘in dit topic’ is echt ‘alleen dit topic’.

2 likes

Na 100+ likes, mag er nu eindelijk een Sister Wives topic geopend worden? Waarom word ik genegeerd?

5 likes

Je wordt helemaal niet genegeerd. Je vraag is gewoon in overweging genomen net als alle vragen en suggesties.

4 likes

Doe nou niet zo flauw, meer dan 100 mensen willen een eigen topic.

8 likes

Kan er niet een algemeen reality tv topic komen voor series zonder eigen topic? Nu staat het halve tv-series topic vol met posts over meisjes in de jungle, voelt nogal raar tussen posts over The Last of Us, White Lotus, Succession, etc.

9 likes

Die hele verzameling tv topics is iets waar we naar gaan kijken hadden we al bedacht. Dus goeie vraag wel. Bedankt voor de suggestie.

4 likes

ja en ik wil een bravo topic zodat ik alle :triangular_flag_on_post: eruit kan vissen

Moet je me ff uitleggen wat dat is sgat.

het satanistische kanaal dat mijn volledige tv-tijd in zijn greep heeft gekregen. Andy Cohen is Baphomet. Verlos me. SOS. Help. Straks begint Real Housewives of New Jersey weer :clown_face:

4 likes

Zou er een kampeertopic mogen komen? Specifiek voor aanraders van leuke campings, mooie afgelegen plekken voor tenten of campers en andere tips bijvoorbeeld.

5 likes

Is het ook mogelijk woorden te muten? Ik vind het gametopic normaal erg leuk maar nu dat terf spel constant wordt besproken zie ik het liever niet meer. Of is het topic muten de enige oplossing?

2 likes

Woorden muten is niet mogelijk, dus dan wordt het inderdaad topics muten.

3 likes

Dank voor je reactie! Dan zit er niets anders op dan het topic te muten.

1 like

Je kunt een pb naar @moderators sturen met je verzoek.

https://www.forumfeminarum.nl/faq

1 like

Bekend dingetje inderdaad, net even jammer! Wel echt developer-terrein dus niet door ons te fixen. Maar laten we hoopvol zijn.

3 likes

Ik kom de lounge niet meer in??

2 likes