FF Boulevard #8

Dankje, ga hier eens in duiken. Anderen ook bedankt!

1 like

Ik vergeet Jimmy Allen! Hij maakt ook leuke muziek :grin: freedom was a highway is n leuk nummer.

4 likes

Nee niet perse. Er komen gewoon artiesten daar optreden, volgens mij vanuit greenhouse talent. Ben daar al naar Luke Combs, Eric Church, Midland, Thomas Rhett en Hunter Hayes geweest (vergeet er vast een paar). Verder zie ik weinig grote namen in NL helaas. Miranda Lambert is een keer in Bloemendaal geweest en Brad Paisley in 013. Zou wel wat meer grote namen in NL willen zien :grin:

4 likes

Ahh ja Miranda Lambert was echt fantastisch! Op 1 staat Luke Combs maar zij komt zeker op plek 2. Frankie Ballard was ik ook geweest. Bizar want dat was volgens mij niet eens uitverkocht en een half volle zaal. Gaf wel een leuke intieme sfeer :blush:. Op new country.nl kun je ook altijd de agenda volgen!

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZMY6WagAr/
Zag deze tiktok en moest wel lachen :joy:

7 likes
6 likes

Hah ik was ook in de war met baarden (maar komt door bear wat natuurlijk geen baard is) en dacht juist; dit is toch een bepaalde typering binnen de homoscene :grimacing:

2 likes

Nou schat waar wacht je op

3 likes

Scheelt je wel weer een paar beetwonden :grimacing: echt een enge man

4 likes

Maar ik dacht dat jij juist op enge mannen viel.

1 like

Integendeel

9 likes

Hem niet. Maar hugo…

5 likes

Nee dankje, ik versta hem niet

Als je foxwild en worstenbroodje kan uitspreken komt het wel goed

5 likes

En zijn kale bolletje insmeren met zonnebrandcrème in de zomer. :smile:

4 likes

En hatseflats :sob:

3 likes

Ik had hier wel reacties verwacht over het optreden van Rihanna en dat ze weer zwanger is! Hoe vonden jullie het? Ik vond de dansers erbij supertof, leek wel een game.

Ik vond die van vorig jaar wel veel toffer met 50, Mary J, Eminem, Dr. Dre, toen zat ik echt gillend voor de tv haha

14 likes

Ja same ik keek vanochtend meteen hier, maar niks gelezen nog in geen enkel topic. Ik moet het nog terugkijken. Op de eerste beelden die ik zag viel de zwangere buik inderdaad meteen op. Dus meteen gegoogeld want voor mijn gevoel was ze net bevallen juist. Maar als ik het goed begrijp is het bevestigd.

3 likes

Ik heb de show net terug gekeken maar ik vond 'm matig. Zal ongetwijfeld ook door haar zwangerschap komen (ze leek al best ver), maar het was wat tam en saai ofzo. Ik denk dat ze zonder zwangerschap een veel vettere show neer zou zetten.

2 likes

Ik vond het wel mooi! Ze leek het wel wat meer ingetogen te moeten doen door de zwangerschap (platte schoenen, weinig zelf dansen etc). Maar op een of andere manier vond ik haar erg “mens”. Niet zo een onbereikbare celeb die bijna niet meer van deze planeet lijkt te komen.

6 likes