FF Boulevard #8

Doel je hiermee op Harry Styles? Want hij is zeker niet vernieuwend, maar hij maakt ook geen liftmuziek… Ben het ermee eens dat in het rijtje genomineerden hij niet had moeten winnen hoor, daar niet van, maar het lijkt me ook niet nodig om hem af te kraken. Hij kan er ook weinig aan doen verder, hij heeft die award niet aan zichzelf gegeven.

3 likes

Voor diegene die nog een keer zegt dat beyonce stom is. Want diegene krijgt een welverdiende mep.

7 likes

Effe terzijde, maar ik vind nog steeds dat in 2018 Kesha met Praying had moeten winnen van Shape of You Ed Sheeran. :cry: :cry:

7 likes

Ik ben niet perse een Beyonce fan maar ik vond “Renaissance” echt geweldig en heb heel veel zin om die plaat komende zomer weer continu op te zetten.

3 likes

Vond dit wel een interessant artikel m.b.t. de Grammy’s

5 likes

Even gevaarlijk als het werk van een vrouw denigreren tot: “jij hebt maar een bedrijfje”.

7 likes

Al die awards shows zijn een grote grap wat dat betreft. Het is zelden zo dat kwaliteit wint, het is vooral populariteit en degenen die mogen stemmen krijgen ook gewoon “nee” te horen bij bepaalde voorkeuren.
De Grammys zijn hier wel echt het ergst in.

9 likes

Sorry maar nu trek je zaken echt uit zijn context

4 likes

Vind jij!

10 likes

Sowieso gaat er echt een hele campagne aan vooraf. Idem voor de Oscars. Om überhaupt genomineerd te worden voer je campagne. Daarna kun je stemmers omkopen met cadeautjes, speciale screenings, etc.

Dit zijn geen objectieve award shows waarbij de beste wint. Het zijn populariteitswedstrijden waarbij degene met het grootste budget/bereik wint.

8 likes

Dat wordt toch helemaal nergens in dit topic gezegd of gepretendeerd

2 likes

Also: Waarom zijn er ZOVEEL comments over het optreden van Sam en Kim in de trend van “Dit is duivels, dit is demonisch, dit is gevaarlijk”? Het lijkt wel alsof alle extreem religieuze wappies allemaal tegelijk hun mening komen geven (en ik vind het veel enger hoeveel dat er zijn dan dat optreden).
Hebben mensen weleens gehoord van een theatraal concept? Entertainment?

6 likes

:rainbow: trans and queerphobia :rainbow:

17 likes

De kritiek gaat meer over de thematiek van t optreden (hel, vuur, letterlijk de titel van t nummer “Unholy” etc.) maar ik vraag me inderdaad af hoeveel mensen hier over waren gevallen als het 2 hetero’s (of buiten de LHBTQI+ community kan ik beter zeggen) waren. Alles wat Sam doet wordt momenteel de grond ingetrapt, echt ziek om zoveel pure haat te lezen over gewicht, identiteit etc.

7 likes

Dat ga ik zeker niet ontkennen, maar waar in dit topic zijn seksistische dingen richting of over Beyoncé gezegd dan?

4 likes

ik denk dat het inderdaad een combinatie is van queerphobia maar daarnaast ook de normalisering van conspiracy/haatdragend gedachtegoed in de VS (en daarbuiten) achter een christelijke façade

7 likes

Dat anno 2023 religie nog steeds probleem #1 is, juist steeds meer een probleem wordt. En dat die kant de rest als het probleem ziet. Het is de basis van alle shit op de wereld en toch kan ik me erover blijven verbazen.

2 likes

Blijkbaar wordt zeggen dat je Beyonce niet vernieuwend vindt door sommigen gelijk gesteld aan racisme en/of seksisme

4 likes

Ughh je kan het commentaar op beyonce toch wel in enige wereldcontext zien? Of heb je nog nooit iets van seksisme/patriarchaat gemerkt ofzo :joy: : het kan simpelweg best richting seksisme gaan als je een duidelijk getalenteerde, vernieuwende, hardwerkende vrouw op hetzelfde niveau plaats als een man die vast ook hard werkt maar wel duidelijk een minder grote carrière heeft gehad. Ik houd niet van Beyoncé maar zelfs ik kan zien dat haar muziek en de stempel die zij op de muziek heeft gedrukt de laatste 20 (?) jaar echt enorm is. Harry styles komt net kijken soort van :stuck_out_tongue:

20 likes

Bro

11 likes