FF Boulevard #8

Nee ze is nu niet meer zwanger toch juist. Daar wachtte Yvonne mee.

3 likes

Moeten jullie de reacties eens lezen op het Boulevard bericht (Insta of FB) waarin staat dat er aangifte is gedaan tegen Danny de Munk…
Zijn fans zijn echt gestoord.

Waylon, hij was mijn dark side crush en ik hoopte echt dat het niet waar was. Maar hoe DOM ben je dat je denkt dat dit niet gaat uitkomen??
Arme Bibi…

5 likes

Ik denk echt dat sommige mensen dit doen omdat het kan of zo? Voor de thrill ervan.
Persoonlijk vind ik het (bijna) pathologisch deze Waylon-situatie. Sowieso mega naar gedrag, maar als je partner ook nog 's zwanger en ziek is :upside_down_face:.

3 likes

Nee nu niet meer… maar tijdens het vreemdgaan dus wel.

Wie dan?

5 likes

Wat super zielig voor Bibi… (Het vreemdgaan van Waylon)

5 likes

Ja heb zoveel medelijden met haar. Hoe verschrikkelijk als het halve internet over je privésituatie lult terwijl je zo kwetsbaar bent.

10 likes

Ah ok omdat je dit zo zei dacht ik dat je dat dacht.

1 like

Nou hij zwelgt wel lekker in zelfmedelijden hè.

3 likes

Ja nogal, dit plaatje lijkt ook echt een emo tumblr post uit 2006

40 likes

Live love loser

43 likes

Opnieuw gepost zonder adres:

1 like

Echt wat een aannames weer. Laat haar nu toch met rust :roll_eyes:

8 likes

Staat de straatnaam van je potentiële nieuwe woonst ook nog 's te grabbel.

22 likes

Ja triest. Had adres niet zo in de gaten dus heb m effe weggehaald (ook al is het kwaad al geschied wss)

5 likes

Omg dat kind is er net uitgeperst en dan dit op je dak. En blijkbaar was het dus niet één keer maar vaker. En ook tijdens de eerste zwangerschap was hij niet helemaal netjes. Wat ontzettend smerig. Wat moet Bibi zich kut voelen.
Heeft Yvonne gewacht met het uitbrengen tot ze niet meer zwanger was? Ik vraag me af of dat ergens een voordeel brengt. Als je erachter komt dat veel mensen het al wisten terwijl die eikel nog even je handje vasthield tijdens de bevalling…

5 likes

Dr zijn 2 marcos?!?!?!

29 likes

Toch bijzonder dat vreemdgangers het vaak zo framen dat ze slachtoffer zijn van hun eigen lusten in plaats van te ownen dat ze een bewuste keuze hebben gemaakt met als gevolg dat er iemand gekwetst is.

49 likes

Maar dan heb je als man toch ook geen empathie? Staat je vrouw 20 keer per dag kotsend boven de plee om jullie kind te dragen en kun jij ‘m nog niet in je broek houden. Wat zijn mannen toch kut.

99 likes

Marco Overmars

18 likes