Nou wat een goede vriendin ben je als je dit lekker op je roddelkanaal gooit nadat je het eerst hebt verzwegen. Wat nobel van haar.
Of ze worden de Nederlandse Fleetwood Mac!
Ik snap vooral niet hoe al die mannen het voor elkaar krijgen om zĂł onvoorzichtig te doen dat steeds het hele productieteam van hun overspel weet. Echt zero fucks.
Het verbaast me eigenlijk ook weer helemaal niks, zal wel een lekker cultuurtje zijn daar
Misschien is er ook wel helemaal geen sprake van voorzichtig doen en voelen ze zich in die omgeving gewoon senang en machtig genoeg dat allemaal te doen omdat ze het âtoch wel kunnen makenâ
Dat van Simon heeft volgens mij ook wel vaker op het forum gestaan
Ja klopt daar moest ik ook meteen aan denken
Ja alleen maar kwaliteit op utopia
âde demonen in mijn hoofdâ pfff
Leuk om via insta sorry te zeggen tegen je partner en moeder van je kinderen.
En inderdaad laat haar met rust want hij is de klootzak hier.
Toch typisch dat spijt altijd pas lijkt te komen als het (via een ander) naar buiten is gekomen
Nee dit kun je niet afschuiven, je hebt zelf keuzes gemaakt
Ja tering iedere schuindsmarcheerder is ineens âseksverslaafdâ en daarmee patiĂ«nt/slachtoffer tegenwoordig, hou op hoor.
Jeeeeemig de reacties ook.
Het komt goed. Ze is nu even boos maar ze draait wel bij. Je bent verder een goede vader voor de kids geweest en een goede man voor bibi. Het is niet alleen maar slecht door een misstapje.
Altijd ook iets van âhulp zoekenâ etc. in een excuusbericht. Het is altijd een probleem of een soort aandoening. Maar nooit: ik ben gewoon een klootzak.
Wooow het is dus gewoon waar. Ik hoopte nog dat het nep was. Wat kut zeg
Wat een ontzettende luldebehanger
Voor Willem is dit wel een patroon volgens mij. Ik dacht dat hij ook niet zo netjes omging met de moeder van zijn eerste kind. Ik heb geen flauw idee of hij nog een relatie heeft met zijn oudste kind.
Een tijd niet maar nu heeft hij wel weer contact met zijn kind dacht ik.
@Sax @Hippe_kikker Ja even sorry zeggen, de schuld geven aan een verslaving (of je demonenâŠ) en dat je hulp nodig hebt. En hop iedereen vindt al dat Bibi hem moet vergeven. Staat vast in het BN-ers-manager-crisishandboek