FF Boulevard #8

Ja triest. Had adres niet zo in de gaten dus heb m effe weggehaald (ook al is het kwaad al geschied wss)

5 likes

Omg dat kind is er net uitgeperst en dan dit op je dak. En blijkbaar was het dus niet één keer maar vaker. En ook tijdens de eerste zwangerschap was hij niet helemaal netjes. Wat ontzettend smerig. Wat moet Bibi zich kut voelen.
Heeft Yvonne gewacht met het uitbrengen tot ze niet meer zwanger was? Ik vraag me af of dat ergens een voordeel brengt. Als je erachter komt dat veel mensen het al wisten terwijl die eikel nog even je handje vasthield tijdens de bevalling…

5 likes

Dr zijn 2 marcos?!?!?!

29 likes

Toch bijzonder dat vreemdgangers het vaak zo framen dat ze slachtoffer zijn van hun eigen lusten in plaats van te ownen dat ze een bewuste keuze hebben gemaakt met als gevolg dat er iemand gekwetst is.

49 likes

Maar dan heb je als man toch ook geen empathie? Staat je vrouw 20 keer per dag kotsend boven de plee om jullie kind te dragen en kun jij ‘m nog niet in je broek houden. Wat zijn mannen toch kut.

99 likes

Marco Overmars

18 likes

Haha wow dat de situatie zo vreselijk is dat zelfs Yvonne nog ergens een geweten vandaan tovert en wacht met naar buiten brengen. Dan heb je het wel echt heeel erg verkloot.

3 likes

Moraal van het verhaal: Vertrouw geen Marco’s of Willems

28 likes

Ik zou zeggen vertrouw niemand met een demoon in zijn/haar broek

46 likes

Ja die kun je beter naar een exorcist sturen

9 likes

Ik geloof ook nooit dat zulke mannen spijt hebben. Ja, spijt dat ze zijn ‘betrapt’. Geloof er heilig in dat als dit niet uit was gekomen, hij nog lekker buiten de deur zou eten. Walgelijk

38 likes

Gaat lekker in BNland

8 likes

Drukke week :sweat_smile:

Waylon
Danny
Freek
Simon

:wave:

18 likes

Ja er was een aangifte van verkrachting tegen hem gedaan toch? Snap dat die vrouw gedacht heeft toedeloe

3 likes

Denk wel dat we moeten uitkijken met àlles geloven. Waylon is duidelijk en een aangifte tegen Danny ook. Maar zo’n vaag gerucht over Freek, die de zoveelste zou zijn die met Maan het bed (de bezemkast) is ingedoken, vraag ik me af of dat wel klopt.

Roddels kunnen mensen echt schaden.

8 likes

Dat rondom Simon doet me denken aan wat verhalen die hier op het forum toen rondgingen over hem (weet even niet meer of dat ook over Nick ging). Gek eigenlijk dat dit nu pas uitkomt. Ook weer terwijl zijn vrouw zwanger was… echt walgelijk allemaal

8 likes

Ook een paar mannen van de lama’s toch?

4 likes

Waar lees je dit?

3 likes

Lijkt me echt zwaar klote als dat telkens over je gezegd wordt ja.

@MakeFezHappen wat ging er over hem rond dan?

3 likes

En daarna de vrouw die bedrogen wordt omdat “ze het niet doorhad”.

1 like