Drukke week ![]()
Waylon
Danny
Freek
Simon
![]()
Drukke week ![]()
Waylon
Danny
Freek
Simon
![]()
Ja er was een aangifte van verkrachting tegen hem gedaan toch? Snap dat die vrouw gedacht heeft toedeloe
Denk wel dat we moeten uitkijken met Ă lles geloven. Waylon is duidelijk en een aangifte tegen Danny ook. Maar zoân vaag gerucht over Freek, die de zoveelste zou zijn die met Maan het bed (de bezemkast) is ingedoken, vraag ik me af of dat wel klopt.
Roddels kunnen mensen echt schaden.
Dat rondom Simon doet me denken aan wat verhalen die hier op het forum toen rondgingen over hem (weet even niet meer of dat ook over Nick ging). Gek eigenlijk dat dit nu pas uitkomt. Ook weer terwijl zijn vrouw zwanger was⊠echt walgelijk allemaal
Ook een paar mannen van de lamaâs toch?
Waar lees je dit?
Lijkt me echt zwaar klote als dat telkens over je gezegd wordt ja.
@MakeFezHappen wat ging er over hem rond dan?
En daarna de vrouw die bedrogen wordt omdat âze het niet doorhadâ.
Welke verhalen waren dat? Tien jaar geleden (tijdens werk) broeierige blikken gehad van Simon en toen dacht ik dat het niks was maar nu begin ik te twijfelen ![]()
Ik kan het niet meer precies voor me halen maar op het oude forum in dit topic stonden er best wat verhalen over hen ja.
Ik dacht dat rondneuken terwijl je vrouw hoog zwanger is iets was wat alleen in GTST gebeurdeâŠ
Vreemdgaan is al walgelijk genoeg, maar dan ook nog terwijl je vrouw op alle dag loopt van je tweede kind.
Wat een enorme bende heeft die kerel er van gemaakt. Kan er met mân kop niet bij.
Over zân âexcuusâ ga ik maar niets eens beginnenâŠ
Jeroen kan je beter doen.
Ik wil de teleurstelling in mannen niet vergroten, maar heb ooit gelezen dat vreemdgaan juist extra vaak plaatsvindt rondom een zwangerschap ![]()
Misschien ben ik naĂŻef, maar dat van Freek geloof ik helemaal niets van.
Voor mijn gevoel zitten hij en Suzan ook echt aan elkaar vastgeplakt en zijn ze 24/7 samen. Dat je soms vergeet dat het ook gewoon 2 losse personen zijn.
Maar goed, misschien was Freek toch even los van Suzan en is ie toen zân lul achterna gelopen naar iemand anders. Kan altijd natuurlijk.
Ik weet niet eens het verschil tussen nick en simon.
Goede voor een tinderbio of een verkiezingsleus
Ik ken Freek persoonlijk en kan je vertellen dat het echt de trouwste labrador is die er is, dus dit is zeker niet waar
.
Dat van Simon geloof ik overigens meteen.
Kan je aan hem vragen of hij stopt met kut muziek maken.
Girlll ![]()