FF Boulevard #8

Ik doe het niet maar snap het wel. Takken baan.

Echt vind het zo gezellig. Maar na afloop is er alles kut aan.

Stank overal dagen lang
Vette vloeren…
Dat gourmet stel dus schoonmaken

Why

3 likes

Ben je nou serieus of maak je een grapje? Ik snap het echt niet.

4 likes

Vette vloeren? Haha

8 likes

Das toch sarcastisch, dat @anon50301661 dat zogenaamd van roy donders heeft geleerd.

Oh lol zie net dat hij is begonnen met vloggen.

6 likes

Ja nooit opgevallen? Je stoelen glijden alle kanten uit.

4 likes

Nee is echt waar:

5 likes

Dat roy donders dat zelf doet twijfelde ik niet aan hoor haha, maar dat @anon50301661 dat zelf niet doet. Aangezien @Neroli zei dat ze van hem had geleerd wasverwachter in een pannetje te doen en bergamot daarop reageerde met dat zij had geleerd de frituurpan weg te gooien. Maar misschien doet zij dat ook wel echt :’)

10 likes

Jij hebt toch ook een :skull_and_crossbones: vuurkorf :skull_and_crossbones: dus dit kan er ook nog wel bij!!!

9 likes

Goed Nederlands ook :rofl:

Ik vind Roy zn nieuwe look trouwens zeer bijzonder. Die donkere super bijgewerkte baard icm zn gezicht, tanden en haar. En dan die bril er bij

Doet me ook denken aan de “nieuwe” Mari vd Ven. Lijken wel op elkaar nu :sweat_smile:

8 likes

Ja die baard doet me ook een beetje denken aan dat ringbaardje van mike de boer. Ook zulke strakke lijnen. Maar kleurt hij die baard dan in met make up of is dat zo’n haartransplantatie.

11 likes

Hij heeft idd baardhaar implantaten of hoe je dat ook noemt.

8 likes

Zo’n idee had ik al idd. Of heeel strak bijgehouden. Maar haarimplantatie dus

3 likes

Dit stukje cultuur was vreemd genoeg aan mijn aandacht ontsnapt. Dank.

3 likes

loooool, zo dreigend. :joy: Dit is nog net niet zo’n brief met uitgeknipte en geplakte letters.

119 likes

Ik vind dit eigenlink heel fucked up?
Wie zijn zij om te bepalen dat dit bekend moet worden ‘of anders…’
En waarschijnlijk is het een c-ster die ik toch niet ken dus ugh dubbel lame

141 likes

Jeetje waar bemoeien mensen zich mee

12 likes

Het lijkt wel een aanmaningsbrief van T-Mobile. Daar dreigen ze ook elke keer met “Wij geven u nog 3 dagen maar anders!!!” :joy:

30 likes

Hebben ze nou nog steeds niemand die even hun stukken leest voor publicatie?

21 likes

ik denk dat dat ze echt precies niets kan boeien hahaha

6 likes

Nouja ergens vind ik dit toch beter dan het maar direct online te pleuren. Maar waarom hem niet gewoon privé een bericht sturen als je bedoelingen zo goed zijn.

2 likes