FF Boulevard #8

Sorry maar ik vind die juice channel zo tyfus sneu dat ze nu terwijl zij op t punt staat te gaan bevallen gaan dreigen.
Ja het is volkomen kut dat zon vent vreemd gaat. Maar laat zon vrouw op zn minst ff nog een tijdje op die roze wolk zitten.
Zij word als het uitkomt ook weer door t slijk gehaald.

70 likes

Naja dat en of hij het nou wel of niet na haar bevalling opbiecht, zij maken het op den duur toch wel bekend. Ze proberen echt holier than thou over te komen, echt gatver.

6 likes

Ja of dat als je nu zwanger bent en een ‘bekende’ man hebt, moet denken: is het de mijne? Wat een stress geeft dat

7 likes

En iedereen gaat speculeren en dan weer “via via heb ik gehoord dat het die was” en dan ontstaat daar weer een compleet nieuwe rel. Het is slim je geld verdienen maar ik gun het ze echt voor geen cent. Zo’n bericht vol spelfouten, aannames en dan, omdat je als juicekanaal nu toch een soort “macht” hebt, nog gaan dreigen ook. Misselijkmakend.
Ik vind dat alle vreemdgaande mannen eraan moeten geloven maar dat gaat prima zonder die juicekanalen hoor, de waarheid komt altijd uit en het is dan voor alle partijen het fijnst als dat privé blijft.

6 likes

Zou hij al weten dat ze 27 is?

58 likes

Maar ik ben toch wel benieuwd wie het zou kunnen zijn! Iemand?

4 likes

Chapeau hoor Leo. Over drie jaar is hij 50, misschien dat hij zijn leeftijdsgrens dan nog meer gaat verhogen, naar 29 bijvoorbeeld! :scream:

7 likes

Nog even (ik voel een rant opkomen maar ik ga dit kort houden en dan hol ik naar buiten om m’n hond uit te laten).
Wat mij nog het meest irriteert/frustreert is het feit dat deze “scoops” altijd gebracht worden onder het mom van “Je vrouw weet het nog niet want die is blijkbaar dom, maar als jij toegeeft en onze verhalen bevestigd weet ze eindelijk de waarheid”.
Alsof alle vrouwen de intuitie van een kipnugget hebben, die hebben het heus wel door hoor. Niemand weet welke gesprekken, discussies en ruzies er al zijn geweest en dat gaat ook niemand iets aan. Misschien heeft een stel iets al afgerond en dan komt zo’n Sjonny die Roddelt je even vertellen hoe jullie dit gaan aanpakken.

32 likes

hij moet even bewijzen dat hij echt wel “oudere” vrouwen date

4 likes

Oh is dat met dat russisch model alweer over

4 likes

Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Zo fucked up dat dat hetgeen is wat je denkt als je dit leest in plaats van: wie is deze gestoorde meid die denkt dat ze God is en wanneer stopt ze eens met dit zieke gedrag.

7 likes

Ja ze spraken (of spreken wss, volg het niet meer) vaak ook zo vrouwonvriendelijk over “de naïeve vrouwtjes” :face_vomiting: zo fucking hypocriet, wel zo’n man willen outen zodat z’n vriendin of vrouw er dan eindelijk achter komt en vervolgens die vrouwen keihard judgen als ze besluiten bij hun partner te blijven.

7 likes

Wat een walgelijke vrouw is het toch ook.

Edit: foutje, dacht dat dit Yvonne was

3 likes

& @ZusjevanJoost achter dit account zitten toch een man en vrouw? Hoezo heeft de vrouw dit per se gedaan?

7 likes

Haha sorry dacht dat het Yvonne C was. Natuurlijk is de man net zo walgelijk

6 likes

Logisch toch vrouwen zijn valser

3 likes

Ja en uiteindelijk vooral die vrouwen op alles aan blijven kijken. Alsof het toch gewoon makkelijk is om boos te zijn op een vrouw
want die wist natuurlijk alles al, en hoe kon ze het zo ver laten komen? Waarom heeft ze haar man niet goed genoeg opgevoed? etc. etc.

3 likes

Neeeheee was een foutje, niet doen aub zo ben ik totaal niet

41 likes

Extra lange screenshot dankzij mn nieuwe screenshot skills :heart:
100% dat dit fake is

18 likes

De meesten denken bij een juicekanaal aan haar, dus ik snap je helemaal. Dat is ook weer zo’n gezeik hier dat je meteen word gejudged door Yvonne 2.0’s om niks.

4 likes