Haha ik zei zelf ook haar (een opmerking boven jou) en daar werd ik op aangesproken dus daar reageerde ik op. Niet om jou. Dacht ook gewoon dat het om Yvonne ging
Cirkel is rond. Anne Hathaway die naast Anna Wintour zit in bijna dezelfde outfit als in The Devil Wears Prada. Denk niet dat er een vervolg komt oid, maar dit is wel leuk gedaan zo (en zou goede PR zijn voor een evt vervolg haha).
Mijn god wat ziet zij er toch fantastisch uit. Lijkt bijna niet ouder te worden, maar ook niet over the top plastic.
Ik moet wel zo lachen om die zogenaamde juice over Jessie Maya (Yvonne vroeg volgers om iets over het daten/ONS met BNâers te delen) en iemand had zogezegd âveel juiceâ over haar, maar wilde/durfde het nog niet delen aangezien er nog een jas van hem bij Jessie zou liggen. Waarop Jessie een selfie op haar story plaatst met: âKom je jas maar halen. Voor de 12e keer.â Met zoân gezicht erbij:
Haha ik ga stuk heerlijk savage is Jessie
Je bent toch ook een dommert als je dat zo tegen yvonne zegt. Hoeveel jassen van random mensen denk je dat Jessie maya heeft hangen.
Roy Donders!
door hoe tering slecht dit geschreven is lijkt het voor mij na de eerste zin alsof Bibi tijdens haar zwangerschap is vreemdgegaan. âNaast Waylonâ is toch helemaal niet naast hem
Echter walgelijk hoe deze twee idioten over lijken gaan voor een âscoopâ.
Als het waar is, is die vent
een misbaksel, maar ze willen nu wel heel graag zien dat de bevalling en de kraamtijd van die vrouw compleet verkloot wordt.
Verhaal gaat nu de ronde dat het over de man van Tabitha gaat. Het irritante vind ik hieraan dat ik een tijd geleden juicechannel ben gaan ontvolgen nadat de zoveelste onzin roddel de wereld in werd geslingerd. Maar er is geen ontkomen aanđ„č.
Mabitha
Volgens mij refereert de M naar hem, en hij heet Mauron ofzo.
Ben het met je eens dat het slecht is geschreven, maar ânaast X is ook Y gebeurdâ is gewoon normaal Nederlands
Ja maar dan is het niet naast waylon, maar naast een seks beurt met vrouw 1 is waylon ook nog vreemdgegaan met een andere dame.
Het gaat niet over Waylon, het gaat over een andere man die hetzelfde doet als Waylon. Of snap ik jou nu niet?
Ruikt naar PR-relatie. GeĂŻnitieerd door mom Yolanda.
Dan zou je eens recente fotoâs moeten zoeken van Gwen Stefani
Hahaha daar heb je mij , maar daar doelde ik niet op. Ik lees het vooral op facebook allemaal. Hier gaat het naar mijn idee niet alleen maar over juice channels.
Oooh oké, nee dan heb ik t verkeerd begrepen. Gelijk reden voor me om me helemaal niet meer met deze shit bezig te houden, veel te vermoeiend voor c sterren met totaal oninteressante intriges
Letâs not
Ik lees alweer de hele tijd headlines als âplastische chirurgie op zân lelijkstâ âfans in shock door onherkenbare lookâ âwat heeft gwen stefani met haar gezicht gedaanâ
Alsof dit soort headlines niet precies dezelfde reden zijn dat het zo is waarschijnlijk, constante focus op haar uiterlijk
Precies. Uiteindelijk ben ik ze gaan ontvolgen omdat ik er gewoon echt chagrijnig van werd hoeveel onzin ze postte. En ik dacht âals het echt wereldschokkend is, lees ik het toch wel ergensâ. Maar ik weet nog dat ze het op een gegeven moment hadden over dat iemand opgewonden wordt van vrouwen insmeren met chocoladevla . Dat soort dingen gaan gewoon echt te ver vind ik.