FF Boulevard #8

Er is ook wat met Cara Delevigne aan de hand… vorige week een filmpje waarop ze heel vreemd deed op het vliegveld (onderaan dit artikel), en nu Margot Robbie huilend bij haar thuis weg…

10 likes

Jemig, alles wijst op een ernstige drugsverslaving. Heel heftig en sneu om te zien.

5 likes

Ja die kans is heel groot. Volgens mij is zij al heel lang gebruiker, maar volgens de pers zit ze nu aan de crystal meth, gezien haar gedrag en ticks. Als je interviews van haar terugkijkt zie je ook dat ze nooit stil zit.

6 likes

Poe meestal denk ik bij dit soort berichten: zal wel meevallen en vooral roddels zijn. Maar net het filmpje gekeken. Ziet er toch niet echt fraai uit zeg. Hopelijk valt het mee. Ik verbaasde me ook over dat zij nog maar net 30 is geworden. Ze loopt al zo lang mee voor mijn gevoel.

5 likes

https://www.google.nl/amp/s/pagesix.com/2022/09/15/blake-lively-is-pregnant-expecting-fourth-baby-with-ryan-reynolds/amp/

Blake Lively is zwanger van haar vierde kindje :baby:t3:

46 likes

Ik kwam hier net om dit te posten! Zij is echt mn women crush all day

11 likes

Jemig. Ik zou dit dus helemaal niet hoeven weten hè als ik zwanger was. Misschien geldt dat voor deze bn’er ook wel. Waar bemoeien ze zich mee.

6 likes

Laat staan dat dit en public wordt gedeeld en je dan overal als sneue vrouw wordt gezien. No thanks.

Vriendin mag me bellen, maar hoef t niet op insta te zien van Yvon.

6 likes

Ja dit. Als het alternatief is dat half Nederland het ook weet via een roddelkanaal blijf ik liever onwetend hoor.

5 likes

Geen idee of hier al iets over bekend was, maar zo verdrietig. Ik hoop voor haar dat het besef ook helpt bij de verwerking want man 🥹

EDIT: de titel is, zoals altijd, ongenuanceerd.

6 likes

Die titel is toch juist doelbewust? Ik begreep dat ze het deelde tegen de achtergrond van de beperkingen op abortus nu in de VS. Dat ook abortussen uit medische noodzaak, zoals in haar geval, nu in het geding komen.

11 likes

Ja ik snap wat je zegt. Want de overturn van Roe v Wade heeft haar zoals in het artikel in doen zien dat het geen miskraam was. Alleen toen ik de kop las, dacht ik dat ze in een vroeg stadium een miskraam had gehad maar dus eigenlijk abortus had gehad. Is misschien ook een te snelle conclusie van mij, maar ik dacht niet meteen aan de gebeurtenis van 2 jaar geleden. Toen ik het artikel opende wist ik pas waar het over ging.

3 likes

Sympathieke vent die Gordon

6 likes

Eigenlijk zouden we de termen abortus provocatus moeten gebruiken… dat is zwangerschaps afbreking. Bij een miskraam zeggen we in het ziekenhuis wel eens missed abortion of spontane abortus.

7 likes

Volgens Kees van de Spek was de relatie tussen Peter R de Vries en zijn partner niet zo serieus als zij nu doet denken: Kees van der Spek vindt gedrag vriendin Peter R. de Vries 'niet fris'

Iedereen rouwt op hun eigen manier, maar het is inderdaad wel gek dat er nu een boek over zijn privéleven komt, terwijl hij daarover zelf altijd erg gesloten was.

14 likes

Ik snap zn mening over het uitbrengen van een boek wel goed, maar waarom voelt hij zich genoodzaakt om zulk nasty commentaar te geven over de relatie? Laat dat lekker achterwege.

7 likes

Nou het feit dat hij zich uberhaupt uitlaat over wat voor relatie het is, dat het minder voorstelde dan zij doet voorkomen en dat ze vaak uit en bij elkaar waren bijvoorbeeld. Allemaal details die hij zelf geeft die er niks mee te maken hebben maar óók iets zeggen over Peter R de Vries.
Had je sowieso onthouden van commentaar denk ik dan. Het is ook allemaal speculatie van hem zo te lezen.

12 likes

Van Kees is het 100 speculatie he, “ik denk” “ik zag ze nooit samen” blabla
En bevestigde juice uit de juiceshow haha geen idee wat voor juice en wat haar baan bij de NOS ermee te maken heeft, maar ik vind het alsnog niet zo netjes dat je je zo uitlaat over een goede vriend.

9 likes

Alle lof voor zijn kinderen. Zij zullen er vast wel het fijne van weten aangezien ze een zeer hechte band hadden met hun vader en er zo hun mening over hebben maar houden zich stil. Precies zoals hun vader naar alle waarschijnlijkheid had gedaan. Zowel Kees als Tahmina doen dit niet door toch te speculeren en/of veel privé informatie te delen.

16 likes

Ik denk dat het enige wijze hierin is je mond te houden. Mensen geen voer te geven om überhaupt te kunnen speculeren en/of er een welles nietes spel van te maken. De overledene kan niet meer spreken en hij is de enige die precies wist hoe of wat hij dacht over bepaalde mensen, relaties en/of zaken.

15 likes