FF Boulevard #8

Ja dat denk ik ook. Maar ik begrijp ook dat het soms ontzettend lastig kan zijn om de verstandigste keuze te maken als je je echt ergens aan ergert. :grimacing:

5 likes

Ja I don´t know, als het allemaal zo is dan zou ik me ook kunnen storen aan de manier waarop dit gaat maar dan alsnog de eer aan mezelf houden en/of dit direct met haar bespreken.

De hele juice (ik las van één betrouwbare bron van Yvon Coldeweijer nou dan weet ik het ook alweer) en hetze rondom die vrouw ruikt naar heksenjacht. En extra inkomsten voor alle roddelpers en de petje af van Yvonne Coldeweijer.

Ik denk dat het zonder de media ook prima “uitgevochten” kan worden allemaal. Ik vind iedereen die verhaal gaat doen over de relatie van Peter en Tahmina al even hypocriet als een heel boek schrijven over iemand die buiten de spotlights wilde blijven. Onthouden van commentaar is altijd een mogelijkheid.

14 likes

Kan het helemaal verkeerd hebben maar ik zie Kees altijd als een nuchtere vent die op die manier ook zijn mening geeft: nuchter. Als in ‘Waarom kom je met een boek als je relatie altijd privé is geweest?’

11 likes

Als je goed leest, dan lees je dat het hierboven nou juist niet om die uitspraak gaat maar om de andere dingen die hij vervolgens ook nog zo nodig moet benoemen.

3 likes

Is toch weer classic FF om het voor een oude witte man op te nemen en de vrouw in kwestie is natuurlijk weer het probleem

13 likes

Wat een onzin dit. Hoezo classic FF??

21 likes

Wat een bullshit zeg

25 likes

Dit heb ik gemist. :eyes: Gepest en gesaboteerd? Hoe.

2 likes

Jaa ik vind dit ook weer zo typisch haha.
Boeiend waarom die vrouw een boek schrijft en dat ze nu wel in de spotlight wilt. Al zet ze dr tekeningentjes in van de piel van Peter.
Maar nee het is een vrouw dus ze wilt geld!!
En Kees is peter zn bff (waar we ook geen bewijs van hebben. Heb Kees nog nooit met Peter gezien jij wel?) Dus Kees spreekt de waarheid.

9 likes

Nouja ik werk ook nauw samen met mijn collega’s en toch weten die niet veel meer van mijn relatie dan de naam van mijn partner

13 likes

Jaa dat ze samen hebben gewerkt en alles geloof ik wel. Maar Kees doet nu echt alsof hij iedere week bij Peter kwam eten.

Maar idd hij doet hetzelfde maar daar valt niemand over. Vraag me af of dat anders was geweest als Kees een vrouw was.
Dan was het wss " Oh daar heb je dat wijf weer die zogenaamd zo close was met Peter wss wou ze hem gewoon "

5 likes

Ben zo benie wie die collega is :eyes:

Zou ze een hekel aan Annegien hebben gehad? Of aan een van de Jeroenen? Of of of hoe erg moet je iemand ook haten om gemene briefjes op te hangen? Ik heb dat sinds 2006 niet meer gedaan.

15 likes

“Het gaat om een extreem verhaal dat niet bevestigd is en waarvoor Yvonne slechts één bron heeft, wat ze zelf ook ruiterlijk toegeeft. “Wel is de bron zeer betrouwbaar.” “?

Vraag mij af in hoeverre dit allemaal klopt.

5 likes

Coldeweijer : “ Het is een herinnering van deze persoon, iets wat hij heeft gehoord. Wél uit eerste hand. Hij heeft dit gehoord van de persoon over wie dit verhaal gaat. ” In de laatste minuten onthult Coldeweijer : “ De spion zegt dat Tahmina verliefd was op de vriend van een vrouwelijke collega [bij NOS, red.] en ze heeft deze collega tot in den treure getreiterd en gestalkt. Er werden twee specifieke voorbeelden genoemd, maar ik heb begrepen dat het ging om een serie van events. ” Tahmina zou volgens de spion onder andere briefjes op het damestoilet hebben gehangen met gemene, bedreigende teksten. Maar dat was slechts het begin”

https://showmag.nl/showbizz/yvonne-coldeweijer-doet-zeer-heftige-onthullingen-over-tahmina-akefi-bedreiging-en-sabotage/

4 likes

Of hoe dom moet je zijn dat je denkt dat je ermee wegkomt?

Ik vind het een raar verhaal

2 likes

of eva jinek :eyes: zou wel interessante driehoek zijn

6 likes

Echt wat een flauwekul weer. Als dit al waar zou zijn dan betekent t toch niet dat ze verder soort van guilty by association zou zijn? Van oh ja toen bij de nos deed ze ook rare dingen dus dan zal dit ook wel waar zijn.

8 likes

Wtf als dit echt zou gebeuren :joy:

12 likes

Ik vind het niet nodig om te speculeren over hoe diep die relatie was, en ik geloof de roddels over de NOS ook niet.

Wat ik wél weet is dat ik persoonlijk heel ongemakkelijk werd bijbhet kijken van de docu, dus ik verwacht hetzelfde van dat boek. En ik denk dat dat de algemene tendens een beetje is? Maar hee, als dat haar manier van rouwverwerking is, dan vind ik dat ze daar alle recht op heeft om dat te maken. Ik kan er ergens ook best begrip voor hebben dat het wrang kan zijn dat een relatie die ooit voor jou zo belangrijk was, ineens niet meer lijkt te bestaan (of er niet meer toe lijkt te doen) als je partner overlijdt (en dat terwijl jan en alleman in het land ineens besties was met die partner). Ik denk dat het ook heel Nederlands is (en dat ik daarom ook dat ongemak ervaar) om te zeggen; joh houd die relatie prive en rouw lekker in stilte. Het was ook haar relatie, zij maakte er evenveel deel van uit als Peter

12 likes

Dan verhuis ik echt naar Belgie.

4 likes