FF Boulevard #8

Volgens mij waren veel van de reacties op die docu ook van deze strekking (te intiem), snap dan niet zo goed wat ze dan nog wil bereiken met een boek over hun relatie. Dat lijkt me nog veel intiemer.

4 likes

Het gaat er toch om dat die leidinggevende het heeft toegegeven aan een ‘soort van journalist’. Hoe betrouwbaar is die laatste?

3 likes

Los daarvan vind ik Peter’s carriere en zaken super interessant, maar hoe hij thuis is geweest kan me echt gestolen worden.

Net als dat Bram moszkowicz ‘befkoning’ is, het leeft rent free in mn hoofd, maar ik had er echt zonder kunnen leven :face_vomiting:

18 likes

Wat?
volgens mij wil ik hier ook zonder leven…

69 likes

Gezien hij geen advocaat meer is, moet hij toch iets op zijn cv zetten

11 likes

Kan iemand dit ontkrachten pls.

13 likes

Ja wij ook, bedankt hè :smiling_face_with_tear:

14 likes

Wie weet is hij gewoon fervent verzamelaar van dit, i.p.v. de andere bedoeling.

Edit: of hij draagt dit als een soort slabbetje tijdens, alvast fijne nacht iedereen!

79 likes

Laten we het hopen

3 likes

Hahahahaha nee zo noemt Bram krikke zichzelf.
Ik ga nu zoeken naar de bron. Shit kan ik niet vinden.
Iemand die het zich ook kan herinneren?

2 likes

Want je hebt liever dat een forumlid slecht gebefd is door bram m?

15 likes

Hahaha ik hoop dat nu iemand zegt " Ja hij heeft mij een x gebeft maar ik vond er niks aan"

60 likes

Maar hoe is dit de wereld ingekomen dan? Dat Bram befkoning is? :rofl:

5 likes

Hahaha ik heb net druk gegoogled, maar ik kan het nergens meer vinden. Het was indd wel een knipoog toen naar de bef die advocaten dragen, volgens mij kwam het van een ex in prive toen hij met Eva ging.

In de serie over de familie op NPO wordt het ook aangehaald als grapje trouwens.

6 likes

Ik denk dat als iemand dit hier weet wel in het biecht topic thuis hoort :rofl:

4 likes

Huh die Koster is zowel betrokken geweest bij de oprichting van Follow the Money als ThePostOnline. Voor mijn gevoel liggen die twee platformen zo ver uit elkaar?

4 likes

Dit wil ik niet voor het slapengaan lezen :sob:

2 likes

Hoezo vaag?

4 likes

oh ik vind deze combi juist wel passen

6 likes

Hij heeft ook een dochter van 7 haha

5 likes