Hahahaha terwijl hij pas 33 is! Ik dacht dat hij al in de 40 was.
Huh ik vind dit wel heel raar. Claire Lucia van beautygloss? Ik dacht dat Renze een vaste relatie had?
Edit: is uit blijkbaar. Maar waar lees je deze roddel?
Volgens mij postte ze ook laatst een foto met hem op haar insta
Jaaa ik volg ze allebei toevallig en hun stories matchten precies voor een avondje uit haha. Cute!
Ja klopt, ik heb hem ook voorbij zien komen in haar stories!
Ik moet hier echt van huilen. Adam die vreemd gaat en dan vervolgens zijn kind met Behati Prinsloo naar zijn minnares wil vernoemen. Men are fucking trash
niet onverwacht van Adam Levine.
Wow, dit is echt next level. Wat gaat er in zoān man zān hoofd om??
Moet je voorstellen als het kind in kwestie later terugleest dat je pa je stiekem wilde vernoemen naar zān minnaresā¦
Gatverdamme.
āI did not have an affair; nevertheless, I crossed the line during a regrettable period of my life. In certain instances it became inappropriate. I have addressed that and taken proactive steps to remedy this with my family,ā
haha die lijn, alsof hij een progressiegesprek met zijn vrouw heeft gehad. Proactive steps sure yeah sure
EW WTF?!?! Vreemdgaan is 1 ding, maar je kind naar je minnares vernoemen?! Heb je dan geen enkel werkende hersencel?
Je ziet ook aan alles dat hij zichzelf ziet als een echte rockster en dan hoor je de muziek en denk je āneeā.
Inderdaad niet geheel onverwacht
Mijn ex heeft dit ook gedaan maar dan naar degene met wie hij mij bedroog . Hij is vreemd gegaan toen wij samen waren met iemand en dat was echt een hele bijzondere naam, en nu heet zijn dochter zo. Vraag me nog steeds af hoe dat gesprek gegaan is toen hij met de naam kwam aanzetten.
Dusss nooit je mannelijke partner een naam laten kiezen? Weer wat geleerd
Mijn ex zei toen we nog een relatie hadden dat mocht het ooit uitgaan en hij een kind zou krijgen met iemand anders dat hij het kind dan wil vernoemen naar MIJN moeder, want in mijn verhalen klonk ze als een goed persoon en dat gunde hij zijn dochter ook. Ik was het helemaal vergeten dat hij dat ooit gezegd had tot dit verhaal nu met Adam en zijn minnares.
Lieverd als je 9 maanden ellende hebt gehad. En daarna dat kind nog door een mini gaatje moet persen dan ga je je vent toch geen naam laten kiezen. Tenzij hij met een naam komt waarvan jij denkt oh leuk heeft hij niks te zeggen!!
Ik snap echt niet waarom die juicekanalen voor Linda blijven komen, laat de vrouw gewoon met rust.
Een ex van mij heeft zijn dochter ook een variant van mijn naam gegeven die hij ook voor mij gebruikte.
Omdat als ze gelogen heeft het wel echt mega kwalijk is.