Ik ga er vanuit dat ze niet liegt. Het gaat altijd nog steeds om de mannen die dit gedaan hebben en waar je geen woord van hoort omdat ze zich als lafaards verstoppen. Dus dan de vrouwen die aan ze gelinkt zijn maar affakkelen.
Whut al die mannen die hun kind naar hun ex vernoemen, weet hun vrouw/vriendin niet hoe die exen heten? Lijkt me zo raar om dat niet te weten van elkaar. Het kan ook bijna niet anders dat ze dat bewust verzwijgen voor die vrouw? Als zij met die naam komt en je weet dat je ex zo heet dan zeg je dat toch? Hoe raar
Hahah het is toch ook om te janken, ik vind het ook gewoon een overduidelijke ongeschreven regel. Had het ook eens om me heen gevraagd maar het lijkt mannen gewoon echt minder te boeien âhEt Is ToCh MaAr EeN nAaMâ (TOTDAT je de rollen omdraait, want dan ineens is de baby vernoemen naar een ex âmisschien toch wel een beetje vreemdâ
)
Het zou mij eigenlijk ook vrij weinig kunnen schelen. Tenzij je op een of andere manier nog verbonden bent met die ex. Maar anders: zij speelt geen enkele rol meer in ons leven dus als ze toevallig een enorm leuke naam zou hebben zou ik het ook gewoon doen.
Mijn broer wilde juist geen naam waar hij enige associatie had met een ex of scharrel, maar toen maakte mijn schoonzus altijd grapjes dat er elke leuk naam al negatieve bijklank had haha. Uiteindelijk hebben ze drie dochters dus prima gelukt met namen. Maar ik zou het zelf inderdaad gewoon heel gek vinden als het een serieuze relatie was maar dat je ooit ergens de naam van scharrel of crush zou gebruiken lijkt me prima.
Ik ben zoân kind volgens mij was t wel echt een basisschoolliefde maar alsnog. En heb niet eens een mooie naam en weet wel dat ik t als kind ook al raar vond.
Oh lijkt me echt heerlijk als je er zo in kunt staan (serieus). Elke keer als ik dan dat kind zou roepen zou ik toch even denken aan die ex, zou wel slijten maar onnodige irritatie haha geen zin in
Ah Whoopdidoo is wel een mooie naam
Het nieuwe seizoen van the kardashians is begonnen en heb wel echt te doen met Khloe.
Ze ziet er slecht uit, ondanks alle make up en toestandenâŠ
Jeetje wat afschuwelijk voor haar (wist het al, maar als je het zo ziet, dan voel je pas echt haar emotie).
Vind overigens dat ze steeds meer op Janet Jackson begint te lijken.
En het is niet goed om op Janet Jackson te lijken?
https://www.instagram.com/p/CiydaZ8pbef/?utm_source=ig_web_copy_link
Oh ik vind dr steeds meer op Kris lijken. Maar zie wel wat je bedoelt, door de neus denk ik
@Hejira huh, dat zegt ze toch helemaal niet?
Wachtte hier al op, dat er iemand kwam die dan zegt âMaar ze zegt toch dat het niet slecht is dat ze op Janet lijkt?â Nee maar de context rond de post schreeuwt wel âEw, je bent niet meer zo knap als vroeger, je lijkt nu opâŠâvul inââŠâ
Oh, ik vind van niet
Ik wel.
De context van dat bericht hierboven van Noor? Is toch juist sympathiek naar Khloe zelf.
Plus dat je op Janet J lijkt, is juist een compliment?!
Inderdaad. Gaan we nu doen alsof steeds meer lijken op een Jackson niet synoniem is voor te veel plastische chirurgie?
In 9 jaar tijd 7 kinderen op de wereld zetten, drukke boel. Zelfs met nannyâs, maar wat een enorme volksverhuizing moet dat zijn als je buiten de deur gaat.
Hilaria Ilaria