Die naam is wel echt @Hihalarisch
Weet niet wie haar nog kent maar Shelly Sterk is lekker aan het huisjesmelken 1.350€ voor 40 m2
of zijn dit normale prijzen tegenwoordig?
€1350 exclusief ook nog. Met de energieprijzen nu ben je dan echt een fortuin kwijt.
In die buurt helaas wel
Gaat Rihanna de half time show doen?
https://www.instagram.com/p/Ci8KpteuaJU/?igshid=MDJmNzVkMjY=
En dan eindelijk die langverwachte nieuwe muziek?
En dan ook nog 1 persoon
Rumour has it dat ze alleen zelf zwanger was van 1 kind en dat surrogaten de rest hebben gedragen, en dat ze zelf een nepbuik draagt
Ik weet niet of ik het geloof maar ze heeft ook dr hele Spaanse identiteit gefaked dus waarom niet op zich
Edit: sowieso is die hele subreddit 1 wild ride en de moeite waard als je je hersenen wil vervuilen met onzin (ik wel)
https://www.ad.nl/show/ze-is-terug-rihanna-treedt-op-tijdens-halftime-show-super-bowl~a17bc307/
Bevestigd! Wel grappig, mijn vriend en ik hebben echt net een uurtje geleden de J Lo docu op Netflix afgekeken en toen hadden we het erover om op te blijven voor de Superbowl en dan die maandag vrij te pakken
Denk dat ik dit wel een leuke halftime show vind in ieder geval!
Dit doen wij ook elk jaar, zo gezellig
Ja leuk he! Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dit een traditie was die met mijn ex is ontstaan. Maar ik trek het graag door met mijn huidige vriend haha 🥹 Zo gezellig inderdaad
Echt extra omdat de rest van Nederland dan slaapt
Ja idd, en dan zo halverwege zelf ook een beetje in slaap vallen. Maar dan toch wakker worden weer als het spannend is. Ik heb er 3 gezien tot nog toe en 2 daarvan waren echt heel spannend nog!
In Den Haag zijn dit helaas wel vrij normale prijzen, ook veel huizen waar maar 1 persoon toegestaan is en waarbij dit ook echt zo in het contract staat.
Ik word hier zo kwaad om. Waarom doet de regering hier niks tegen? Ze verdienen geen belastingcenten aan deze praktijken.
Echt gewoon plaatsvervangende schaamte dat ze dit zo deelt en durft te vragen. Ergens respect dat je het gewoon owned, maar stiekem zou ik dit niet zo openlijk durven delen met m’n volgers hoor haha. Echt hoe duuuuurf je zo’n hoge huur te vragen.
Kennelijk heeft dit appartement dus een WOZ-waarde van meer 355.000 euro (of vorig jaar al gekocht), anders mag je in Den Haag een woning niet verhuren.
Ik kan er echt boos om worden dat dit nog steeds zo gebeurd
Waarom zou dit een voorwaarde zijn eigenlijk? Wat maakt een verhuurder het uit of je daar met 1 of 2 personen woont? Ik snap dat echt niet haha.
Een voorkeur voor partners t.o.v. studenten snap ik nog ergens i.v.m. verloop, maar dat zegt vaak ook al niet alles.
Tsjah het is toch een beetje gek als je een pregnancy faket? Haha ik zie mezelf al met een nepbuik lopen.
Dat liggen met je baby is wel echt een ding na geboorte via surrogaat; heeft te maken met huid op huid contact.
Laten we hopen dat de appel ver van de boom valt