Ik vond een geboortefoto
Nou nou het is ook maar een kindje he.
Ja zegt ze toch ook, kind van de duivel
Ik wist niet dat zijn vrouw nog zo jong is. Ben benieuwd hoe ze hier over 10 jaar op terug kijkt. Ik deed ook vreemde dingen toen ik in de 20 was (maar niet zo vreemd als seks met Thierry hoor!!!).
Zo lijkt het net alsof ze piepjong, dom en ontoerekeningsvatbaar is, ze is 26?
Dat zou nou echt een biecht zijn.
Ik ben daar wel ooit lid van geweest helemaal in het begin omdat ik het totaal niet begreep en geen rijpe hersenen had maar ik weet niet of mijn reden was dat thierry hot is
Misschien heb je het verdrongen
Als Thierry zijn mond houdt dan wil ik er best op gaan zitten hoor. Maar misschien moet dat in het darkside crushes topic
Was ze maar dom en ontoerekeningsvatbaar. Dan had ik nog begrepen dat ze zich had willen voortplanten met thierry.
Ja doe maar wel
Hahaha hoe ziet dat er nou weer uit dan
Loopt hij dan ook als een gans?
Lijkt me lastig als je ouders Adolf Hitler en Eva Braun wannabes zijnâŠ
Kan alleen maar hopen dat ze het jochie ook wat liefde en begrip meegeven en niet enkel hun onversneden haat voor alles wat in een bedorven brein âandersâ is.
Vind het dan wel weer goed dat ze niet meteen met fotos en de naam van het jongetje gaat strooien. Hoop dat hij in redelijke anonimiteit mag opgroeien.
Dit is zo ongeveer de allerbeste oneliner die ik ooit gehoord het en ik kan niet wachten totdat ik hem live kan gebruiken
Enorm sassy verhaal op de plek waar je het het minst verwacht
Ik las op de een of andere manier ganzentekort en was al één groot vraagteken.
Jaja, dat hebben we vaker gehoord van Gorrie.
Maar echt hahah net zo vaak als dat hij de liefde van zijn leven heeft gevondenđ