FF Boulevard #8

Gordon voelde zich regelmatig onbegrepen. Hij heeft vaker geroepen dat hij wel heel negatief werd neergezet

Goh, de media heeft nooit al die nare opmerkingen, die je vorig jaar naar al die jonge meiden en jongens maakte, niet in je mond gelegd. Sorry hoor, maar wat een hypocriet. Waar zit hij ook alweer vaak? Dubai? Laat hem daar

Nee je hebt gelijk. Middelmatige kinderen van middelmatige ouders met succes dat over datum is

6 likes

Ja maar de grap is dat ze dus echt wel bekend worden haha… ze worden zoveel gepusht op alle kanalen, over 5 jaar kennen we ze allemaal🄲 ik vraag me echt af waarom je dat als ouder zou willen maar oke.

6 likes

Gegarandeerd een fijn pensioentje

5 likes

Ik acht die kans klein. Messi heeft ook jarenlang in de clinch gelegen over belasting en die is er met een boete vanaf gekomen. Zal bij haar mogelijk ook zo gaan.

5 likes

Jaaa dan zal het daar aan liggen inderdaad… want die kids zeggen me echt niks qua media optredens enzo haha… denk dat ze door juicechannels ook wel extra aandacht krijgen

5 likes

omgg hoe Wendy dit ook een soort van tv presenteert tegen haar zoon, echt heel cringe

41 likes

Haha ja en dat hoofd van die vrouw naast Xander :joy:

8 likes

Hahaha ik wist voordat ik klikte al welk filmpje dit was

5 likes

Mijn favoriete bec maakt weer eens domme grappen

2 likes

Belastingontduiking van 14,5 miljoen

7 likes

Rihanna is back.

35 likes

Hahahaha zijn volgers zijn zo mogelijk nog dommer zo te lezen

4 likes

Omg Ned. Lekker dan daar gaat je hele carriĆØre.

9 likes

Wat een lul

3 likes

ā€˜Verlaat’. Laten we eerlijk zijn, hij is er gewoon uitgeschopt. Ik vraag mij af of hij nog deels eigenaar van het bedrijf is of dat ze hem hebben uitgekocht.

5 likes

Het zou nog wel eens een lange rechtszaak kunnen worden. Waarom zijn sommige mannen zo, hij had echt alles?

5 likes

Mja, eerder waarom is Amerika zo? Naar wat ik het goed begrijp is hun concept dat ze dus allemaal dingen uitproberen? Hoe is het dan relevant als er (zonder metoo situatie natuurlijk) iemand overspel pleegt? Vind het verder een sukkel natuurlijk, maar statistisch gezien lopen echt veel huwelijken stuk op dit soort onzin. Maakt hem een eikel, absoluut, maar waarom moet je ontslagen worden? Tenzij het een show was over wie het langst trouw kon blijven aan zijn vrouw.

37 likes

Ben het met je eens. Maar ik denk dat mensen vooral in shock/boos zijn dat zijn hele ding was dat hij zoooooveeeeel van zijn vrouw hield en alleen maar over haar en ā€˜being a dad’ kon praten. Ik volg ze al jaren niet meer maar dat is ook wat ik me kan herinneren.

En het is volgens mij ook best op kinderen gericht en ze zijn een hele hechte groep met z’n allen, ik kan me er dan wel iets bij voorstellen dat je hem uit je groep dondert.

Ik vertrouw mensen die alleen maar praten over hoe goed hun relatie is sowieso niet. Wat heb je te bewijzen.

7 likes

Ja wel met je eens hoor, maar hij is vreemdgegaan met iemand die bij de Try Guys werkt (een producer geloof ik). Dan vind ik het wel een beetje een lastiger verhaal worden.

4 likes