FF Boulevard #8

Over dat stuk in Risoul, iemand die ik ken was daar op vakantie en heeft letterlijk gezien dat er iets in een drankje werd gedaan en de een na de andere student werd afgevoerd in een ambulance, dat het vervolgens door de lokale overheid en betreffende clubs wordt ontkend wil niet zeggen dat het niet zo is. Middelen die worden toegediend zijn juist ook zo samengesteld dat ze achteraf heel lastig te vinden zijn in bloed.

Ik zie gewoon geen reden om dit te verzinnen, er zullen heus wel mensen tussen zitten die door andere omstandigheden onwel zijn geworden maar waarom is het zo moeilijk te geloven?

31 likes

Dan kunnen we het hele forum wel opdoeken. Hele punt van een forum is dat men zijn of haar mening geeft over allerhande zaken en daar kan dan discussie uit ontstaan. Ik vind echt dat je nogal onbeschoft op me reageert en dat vind ik erg jammer.

Ik ga verder niet meer posten over dit onderwerp. Sorry voor degenen op wiens post ik niet meer gereageerd heb. Ik had -misschien naïef- niet verwacht dat mijn suggestie zoveel reacties zou oproepen. Deze ‘discussie’ heeft al een stuk meer tijd en energie gekost dan mijn bedoeling was dus vandaar dat ik er van mijn kant uit een eind aan brei.

9 likes

Dit is niet waar toch? In Groningen waren er ook verhalen van mannen dacht ik. Waarbij dan ook afgevraagd werd wat het “doel” was. Geen beroving oid.

5 likes

Romee Strijd is zwanger van haar tweede kindje!

14 likes

Nog mensen die de zaak rondom Josh Duggar (van 19 kids and counting) volgen? Hij heeft 12,5 jaar cel gekregen voor bezit van video’s met kindermisbruik.

26 likes

Ja, ik heb het op Reddit en het liveblog van The Sun gevolgd. Thank god zit die vent straks eindelijk achter slot en grendel, nu nog hopen dat Anna wakker wordt.

9 likes

Misschien volgende keer eerst even het nieuws checken voordat je met :roll_eyes: reageert

2 likes

Heel treffend :joy:

10 likes

?? Ik had het niet over die Efteling meldingen, als ik het nieuws wel had gezien had ik het nog steeds niet daarover gehad

3 likes

Ik kijk nu de slotpleidooi in de Depp vs. Heard zaak en het gaat maar dooor en door en door. Ik heb alle seizoenen van Suits gekeken en dit lijkt er bijna niks op hahaha.

5 likes

Ik ben nu in de VS en hier kan je de hele dag court tv kijken over de rechtszaak. Wel interessant om af en toe te volgen, maar zo’n verschil met Nederland😅

3 likes

Het kan ook gewoon op youtube dus iedereen die hier, om welke vage reden dan ook, nog zin in heeft kan t gewoon volgen.

2 likes

I know, maar ik bedoel in Nederland zou een rechtszaak niet de hele dag uitgezonden worden op een zender.

5 likes

Lijkt me echt kut als je slachtoffer bent en dat iedereen dan gezellig met een bak chips naar je rechtszaak gaat zitten kijken.

73 likes

Ben ook echt benieuwd naar het eindoordeel. Kan niet geloven dat na alle bewijzen amber dit kan winnen.

5 likes

Experts denken dat de kans dat Johnny wint zeer klein is.

Lees ook vooral deze Reddit post waarin veel mythes over haar debunked zijn. https://www.reddit.com/r/Deuxmoi/comments/ukgxe8/list_of_ahjd_abuse_myths_debunked/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

4 likes

Hmm ja maar dit is wel al 20 dagen terug gemaakt en er zijn wel echt een paar goeie punten gemaakt de afgelopen dagen die niet in haar voordeel hebben gewerkt. Het fotoshoppen van haar foto’s, het liegen over wanneer de foto’s zijn gemaakt. Ze heeft gezegd nooit de roddelpers te hebben benaderd maar ook dat bleek niet waar. Ze heeft beweer niet de OP-ED re hebben geschreven maar versprak zich daarover gister. Daar word in dat van reddit geen woord over gerept. Maar wel goeie punten. Thanks voor het delen.

4 likes

Het wordt nog aangevuld. Lees ook de dagelijkse topics waarin veel recentelijke dingen behandeld worden. Overigens kan ik zo ook verschillende voorbeelden noemen waaruit bleek dat Johnny foto’s heeft bewerkt en net zo goed liegt over dezelfde punten.

Iedereen vergeet ook voor het gemak dat hij al schuldig is bevonden van mishandeling tijdens de rechtszaak in Engeland. Op twaalf verschillende punten :sweat_smile:

10 likes

Het meest walgelijke aan deze zaak vind ik denk jk nog de hoeveelheid mensen die maar blijft roepen “Justice for Johnny!!!1!1!1!1” zonder te weten waar ze het nou precies over hebben. Alleen hierom al zou ik juist bijna hopen dat Amber wint.
Het is gewoon een supertrieste zaak over een hele giftige relatie waar beide partijen zowel dader als slachtoffer lijken te zijn. Hopelijk ziet het juryoordeel er ook zo uit.

17 likes

Ja, dit zijn de mensen die 100% overtuigd zijn dat zij schuldig is omdat ze haar haar op een bepaalde manier draagt of wel/niet huilt. Que?

1 like