M’n fave moment was toch toen ze samen hun excuses aan Australië moesten aanbieden
Verder vind ik ze allemaal even niks
M’n fave moment was toch toen ze samen hun excuses aan Australië moesten aanbieden
Verder vind ik ze allemaal even niks
Zei die Rob van boulevard nou echt net “ tien kleine negertjes” of verstond ik dat verkeerd.
Nee dat zei die echt. Ik heb m zelfs terug gespoeld of ik bet wel goed hoorde
Kan echt niet hoor, gaat vast een staartje krijgen.
Huh nee joh?! Waarover zei hij dat? Wat erg. Ik heb het niet gehoord?
Over dat programma van van Rossum volgens mij. Hij zei ; “ het moet niet zo’n programma worden als tien kleine……
Welk programma bedoelde hij dan? Is er een programma wat echt 10 kleine n heet?
Nee ging over een programma van twee broers ( naam vergeten volgens mij Maarten vannrossem) waarvan er 1 overleden is, de vraag was of dat programma nog door zou gaan.
Bedoelt hij het boek van Agatha Christie als vergelijking?
Ik denk eerder het kinderliedje. Maar dan nog slaat die vergelijking nergens op.
Ja het is echt vaag
Ik denk dat het Johnny en zijn team sowieso niet uitmaakt of ze de zaak echt winnen. In het oog van het grote publiek heeft hij al gewonnen en is hij al onschuldig bevonden.
Het is niet alsof in Hollywood nou zulke morele mensen werken dat ze hem hebben ontslagen omdat hij Amber wel of niet heeft geslagen. Als het publiek hem terug wilt zien en ze er geld mee verdienen dan kan Amber de zaak wel winnen maar boeit dat 0 denk ik
Ik weet niet wat voor straf hem boven het hoofd hangt. Gecanceld worden zal hij niet snel maar in de gevangenis zit je toch niet lekker; populair of niet populair. Zal voor hem dus een mogelijk week wat vandaag hangen
Sowieso geen gevangenis, veel miljoenen voor Amber volgens mij. Het is een civielrechtelijke zaak he, geen strafrechtelijke.
Het gaat niet om celstraffen toch? Ze willen geld van elkaar. Depp heeft Heard gedaagd voor 50 miljoen en andersom voor 100 miljoen.
Ik vind het zo heftig om te zien eigenlijk. (Ik heb niet onafgebroken zitten kijken trouwens.) Alle dingen die over en weer beweerd worden, het is echt verschrikkelijk en vernederend en het is echt heel erg dat het zo ver heeft moeten komen.
Volgens mij is het nu echt aan de jury om te bepalen hoe of wat. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier snel uit gaan komen.
Ik denk dat velen nog niet snappen dat het N woord zeggen ook gewoon kut is als het in referentie naar een titel van iets is. “Ja nou zo heet dat boek gewoon”.
Zat laatst met m’n pa in de auto en hij heeft altijd radio1 opstaan, en toen kwam er opeens een mega obscuur liedje van de zangeres zonder naam voorbij met de titel “Hij was maar een (…)” en ik was helemaal verbouwereerd hoe belachelijk die tekst was maar m’n pa vond dat het gewoon bij die tijd hoorde
Nee ik zei al dat ik niet wist wat voor straf er bij kwam kijken. Maar dat geld zal hem vast zeer doen maar niet breken idd…
Ja vreselijk he. Ook hoe Amber helemaal kapot wordt gemaakt op insta en tiktok, denk dat ik dat filmpje van ‘My dog stepped on a bee’ nu al 100x in verschillende versies heb zien langskomen. Het is echt triest allemaal
Overigens ook echt heel bijzonder dat die advocaten tijdens het proces vaak hebben laten blijken wanneer het voor hun ‘goed’ ging, lachen naar elkaar, sneaky vuisten omhoog, dat is in Nederland ook echt niet gebruikelijk
Nee het liedje
Echt veel geld heeft hij geloof ik niet meer, dus 100m gaat zeker pijn doen