Kan ook een festisj voor zwangere vrouwen of het bezwangeren van vrouwen zijn.
Oh dat had ik gemist! Ik ken die hele man niet en had alleen dat artikel gelezen. Ik haakte vooral aan op het dat het al zoveel zijn. ik vind 10 kinderen opzich niet schrikbarend veel. In deze korte tijd klinkt het dan wel iets meer als die sperma cowboys idd.
Haha maar 10 kinderen van dezelfde vrouw is toch ook extreem veel?
Ja vind ik niet. Het is veel maar extreem zou ik het niet noemen.
Ik vind het ook niet extreem, ja het is zeker veel maar extreem? 4 in 1 jaar vind ik dan wel weer extreem.
Vroeger kreeg men natuurlijk heel vaak 10 kinderen (zoals bij opa en oma) Ik vind dat wel extreem voor een vrouw, maar in die tijdsgeest was dat het niet.
1 is al veel
In 2020 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,54 kinderen .
Weet alleen niet waar ze die halve vandaan halen
Maar we zitten nu toch niet in die tijdsgeest
Vroeger had je meer geboorte sterfte en kinderen zijn wel een goedkope hulp als je een boerderij hebt.
Dat en de christelijke invloed van Ga heen en vermenigvuldig u
Ik vind het ook veel, maar het lijkt alsof sommige dat niet vinden hierboven. Ieder zijn mening natuurlijk maar ik dacht wellicht komt dat voort uit dat het in sommige gezinnen nog niet zo lang geleden is dat ze 10 kids kregen? Ik ken mensen waarbij hun ouders (en die zijn nog geen 60) uit gezinnen met 9 komen. Dat is maar 1 generatie geleden.
Mijn kat is het 0,54 kind denk ik!
Joh, sommigen nemen 20 kinderen en anderen 0
Deze man is gek op echo’s en hydrofiele doeken. Goed voor de economie
Maar slecht voor t milleu
Vraag mij daadwerkelijk af of hij ooit een hydrofiele doek in handen heeft gehad. Hij lijkt mij niet een tiep die daadwerkelijk baby’s verzorgt.
Zolang hij maar netjes de alimentatie betaalt
Het milieu is toch niet meer te redden
Ja ik zag het ook voorbij komen. Waarschijnlijk een domme vraag hoor maar hoe zie je dan dat deze foto gephotoshopt is?
Ja maar ik zie nu de foto’s naast elkaar maar ik zie alsnog niet dat het gephotoshopt is? Ik bedoel het is Marc van der Linden in hetzelfde pak die iemand een hand geeft maar dat lijkt toch al snel op elkaar zo van de zijkant als je iemand een hand geeft? Het kunnen naar mijn idee best twee unieke foto’s zijn.
Je ziet duidelijk dat hij zichzelf van een foto heeft gepakt, de koningin van een andere en dat samengevoegd op een foto met een andere achtergrond. Lijkt me vrij sterk dat er van allebei twee foto’s te vinden zijn waar ze exact hetzelfde opstaan als op die ene foto samen.
Maar zou hij dan liegen dat hij dat handje heeft gegeven of is dat wel gebeurd maar heeft hij geen bewijs (en daarom maar photoshopje…) allebei stom maar dat 1e wel beduidend dommer