FF Boulevard #8

Ja, maar daarom. Het gebeurt zoveel, het maakt hem gewoon een hypocriet. Net als zoveel anderen.
Dat was @lisaanna zegt vind ik dan nog belangrijker, hoe die verhouding zat. Aan de andere kant, juist op het werk gebeuren veel van dit soort dingen. Dus tenzij het echt door de verhouding en andere omstandigheden echt heel onbehoorlijk was en voor een onveilige werksituatie zorgt, moet Amerika even niet zo schijnheilig doen.

7 likes

Dit artikel van Buzzfeed (haha) is wel treffend. Hij was echt een “huisvader”, dat was zijn hele imago. Hoe gelukkig hij altijd was met zijn vrouw en kinderen en hoe perfect hun leven was. Ondertussen gewoon vreemdgaan met je collega! Ook oud Buzzfeed mensen zeggen nu wat voor stomme man het was. Het is niet wereldschokkend, maar gewoon hypocriet en mega schadelijk voor het imago van je bedrijf.

6 likes

Ja idd, die lui hebben kracht en wijsheid nodig.

8 likes

Ik denk dat het vooral dit is. Hij heeft deze situatie zelf zo gecreĂ«erd door jarenlang zijn hele identiteit op te hangen aan het feit dat hij jong getrouwd is, kinderen heeft en dus zogenaamd de ‘‘perfecte familieman’’ zou zijn.

7 likes

Volgens zijn wiki: Hij kreeg bij het grote publiek vooral naamsbekendheid door zijn grote populariteit op Instagram.

Dat snap ik niet, veel mensen vonden hem leuk op Instagram dus veel mensen leerden hem kennen want veel mensen vonden hem leuk op Insta?

Echt een zwart gat met ellende deze man

4 likes
12 likes

Volgens mij was hij haar baas (ceo vs assistant producer) en gaat het dus voornamelijk om de machtsverhouding.

8 likes

Huh ik kom er nu pas achter dat Wendy en Xander bij elkaar horen?! Nooit geweten :exploding_head:

6 likes

Nee :scream::scream::sob::sob::sob:

Straks maar een muzikale ode aan Coolio geven :cry::cry:

4 likes

Die zijn ook al twintig jaar uit elkaar, nadat hij was vreemdgegaan terwijl ze zwanger was en haar drie dagen voor hun geplande huwelijk dumpte.

26 likes

blijkbaar is er een dexters lab hiphop album??

7 likes

Waarschijnlijk insinueren zij dat het in scĂšne is gezet voor dat programma Steenrijk, Straatarm (als in Jamie deed alsof ze in een villa woonde, maar ondertussen was het helemaal niet zo), maar zo ver ik weet heeft zij echt jaren in die villa gewoond en is ze recent verhuisd naar die woning van het laatste filmpje. Volgens mij was de villa ook in BelgiĂ« en het huidige huis nu in een grote stad in Nederland, scheelt natuurlijk ook. Überhaupt met haar verleden (mishandelende ex Dean Saunders en valse beschuldigingen waar Veilig Thuis aan te pas kwam etc.) denk ik you go girl, zij dopt haar eigen boontjes wel.

4 likes

Zij zit ook in die docu kinderen van de staat. Dacht toen al steeds waar ken ik haar van maar nu valt het kwartje.

1 like

Nee zij dumpte hem toch, nadat ze daarachter kwam

9 likes

Ik snap 'm niet!

6 likes

Oh ik heb al die jaren gedacht dat hij haar aan het altaar had laten staan zelfs!

5 likes

Haha nee joh! De hele bruiloft werd ‘gewoon’ afgeblazen 3 dagen van te voren.

5 likes

meine gute deze vent is echt delusional

3 likes

Haha love wiwa. Hij heeft het hier over Yvonne.

22 likes

Zij weer blij met de mention ook

6 likes