FF Boulevard #8

Ik zou als gigantische colafles gaan. Die man was er verslaafd aan

20 likes

Ik zou als dikke vrouw gaan daar had die man een hekel aan.

94 likes

Terwijl hij ook flink overgewicht had (en op een ongezonde manier afviel). Je zou een beetje empathie verwachten.

Maar ja mannen…

12 likes

Ja het is echt. Het schijnt dat hij regelmatig mensen mepte met zijn waaier ( die hij vooral had om zijn onderkin te verbergen)

9 likes

Ik zie Katy Perry in Cola kostuum!

3 likes

Iedereen heeft wel eens een minder momentje toch

14 likes

In ander veel terugkomend nieuws… Nick Cannon heeft er weer een kind bij!
Nummer 10 is er, een jongen Rise Messiah Cannon en nummer 11 is ook al onderweg
Wat een logistiek, al die moeders, al die kinderen.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1486835831/nick-cannon-verwelkomt-tiende-kind-nog-een-zegening

5 likes

Haha! Als ie zo doorgaat, dan is dit straks de waarheid:

28 likes

Het zijn nog maar 10 kinderen. Dat is nou ook weer niet extreem veel. Van die sperma cowboys vind ik wel van alles maar 10 kinderen, Mwah niet heel bijzonder.

2 likes

Nog maar?🫠 het is ook niet echt verspreid over 10 jaar. Dit jaar heeft hij er volgens mij al 4 gekregen.

21 likes

Kan ook een festisj voor zwangere vrouwen of het bezwangeren van vrouwen zijn.

10 likes

Oh dat had ik gemist! Ik ken die hele man niet en had alleen dat artikel gelezen. Ik haakte vooral aan op het dat het al zoveel zijn. ik vind 10 kinderen opzich niet schrikbarend veel. In deze korte tijd klinkt het dan wel iets meer als die sperma cowboys idd.

4 likes

Haha maar 10 kinderen van dezelfde vrouw is toch ook extreem veel?

40 likes

Ja vind ik niet. Het is veel maar extreem zou ik het niet noemen.

7 likes

Ik vind het ook niet extreem, ja het is zeker veel maar extreem? 4 in 1 jaar vind ik dan wel weer extreem.

8 likes

Vroeger kreeg men natuurlijk heel vaak 10 kinderen (zoals bij opa en oma) Ik vind dat wel extreem voor een vrouw, maar in die tijdsgeest was dat het niet.

1 like

1 is al veel

66 likes

In 2020 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,54 kinderen .

Weet alleen niet waar ze die halve vandaan halen

5 likes

Maar we zitten nu toch niet in die tijdsgeest

3 likes

Vroeger had je meer geboorte sterfte en kinderen zijn wel een goedkope hulp als je een boerderij hebt.

Dat en de christelijke invloed van Ga heen en vermenigvuldig u

8 likes