FF Boulevard #8

Ik vind het ook veel, maar het lijkt alsof sommige dat niet vinden hierboven. Ieder zijn mening natuurlijk maar ik dacht wellicht komt dat voort uit dat het in sommige gezinnen nog niet zo lang geleden is dat ze 10 kids kregen? Ik ken mensen waarbij hun ouders (en die zijn nog geen 60) uit gezinnen met 9 komen. Dat is maar 1 generatie geleden.

5 likes

Mijn kat is het 0,54 kind denk ik!

7 likes

Joh, sommigen nemen 20 kinderen en anderen 0
Deze man is gek op echo’s en hydrofiele doeken. Goed voor de economie

3 likes

Maar slecht voor t milleu

2 likes

Vraag mij daadwerkelijk af of hij ooit een hydrofiele doek in handen heeft gehad. Hij lijkt mij niet een tiep die daadwerkelijk baby’s verzorgt.

Zolang hij maar netjes de alimentatie betaalt

6 likes

Het milieu is toch niet meer te redden :cry:

Ja ik zag het ook voorbij komen. Waarschijnlijk een domme vraag hoor maar hoe zie je dan dat deze foto gephotoshopt is?

4 likes

Ja maar ik zie nu de foto’s naast elkaar maar ik zie alsnog niet dat het gephotoshopt is? Ik bedoel het is Marc van der Linden in hetzelfde pak die iemand een hand geeft maar dat lijkt toch al snel op elkaar zo van de zijkant als je iemand een hand geeft? Het kunnen naar mijn idee best twee unieke foto’s zijn.

8 likes

Je ziet duidelijk dat hij zichzelf van een foto heeft gepakt, de koningin van een andere en dat samengevoegd op een foto met een andere achtergrond. Lijkt me vrij sterk dat er van allebei twee foto’s te vinden zijn waar ze exact hetzelfde opstaan als op die ene foto samen.

8 likes

Maar zou hij dan liegen dat hij dat handje heeft gegeven of is dat wel gebeurd maar heeft hij geen bewijs (en daarom maar photoshopje…) allebei stom maar dat 1e wel beduidend dommer

4 likes

Had hij niet eens eerder over zoiets gelogen? Het verhaal komt zo bekend voor

3 likes

Wat waanzinnig om hier over te liegen :flushed:

Hoe dacht hij hier mee weg te komen?
Je kan toch niet een foto van 1 van de bekendste vrouwen ter wereld photoshoppen en oprecht denken dat niemand het ziet??

10 likes

Ik vind het eigenlijk best knap dat iemand die foto’s los gevonden heeft. Er zijn zooooo veel foto’s van de koningin? Of heeft hij letterlijk de eerste die naar boven komt bij google images gepakt?

9 likes

Het zal iemand zijn geweest die deze zogenaamde “ontmoeting” sowieso al onwaarschijnlijk vond.

4 likes

Ah, ik vind t een beetje sneu voor Mark :laughing: Wat dom en sukkelig.

7 likes

Hem van de foto afknippen, reverse image search doen en ik denk dat je de originele foto dan al vindt

9 likes

Het ergste is, dit verbaast mij niet eens. Hij liep tijdenlang met een MAGA petje op zijn kop. Daarnaast provoceert hij graag, puur om te provoceren. Het is echt een lul van een vent.

5 likes

Dit is Ye op zijn Ye’s. Voor de show gaf hij een speech waarin hij zei dat de media altijd focust op het negatieve. Hij weet precies wat hij doet.

No one knows what it means, but it’s provocative. Gets the people going.

Edit: Candance heeft KK paar weken terug nog beschuldigd op national tv dat ze een prostitute is. Nogmaals, Ye weet precies wat hij doet.

14 likes

Op een gegeven moment kunnen we zijn gedrag niet blijven goedpraten. Muzikaal oké maar de persoon geef ik echt een side eye. Hij is zo zo fout bezig en het is niet omdat het kanye is dat dit allemaal oké is.

35 likes

Ik snap niet, ja oké het is 17 jaar gelden, dat dit dezelfde Kanye is die in 2005, lang voordat de media enigszins ‘woke’ was, op live tv naast Mike Meyers (tot diens schrik) zei “This proves George Bush doesn’t care about black people”.

14 likes