FF Boulevard #8

Waar lees je heel veel? Ik zag bij Kees op insta alleen 1 en misschien 2 verhalen.

2 likes

In de comments zegt hij: ā€˜als dit de enigen waren…’ ik pas m’n post even aan maar klinkt als behoorlijk wat

1 like

Hier staat het wat duidelijker.

5 likes

Jezus wat een trash vent.

11 likes

Jezus, echt niet oke. Kan alleen niet zeggen dat ik er heel erg van sta te kijken :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Gahahahah jaa dit was geweldig

4 likes

Trash? Je mailt hem uit geilheid. Hij mailt terug uit geilheid. Wat verwacht je dan.

48 likes

Ik had altijd een crush op valerio, er was zo’n programma dat valerio bij random meiden bleef slapen? Heel vaag concept, en ik hoopte dan dat hij bij mij bleef slapen. Wat een grap ik was nog een kind die thuis woonde lol.

Oja het heette wakker worden met valerio.

35 likes

(Spuit 11 antwoord stond hier) :laughing:

1 like

Ik kan mij nog herinneren dat hij een keer stiekem overnachtte in een Ikea filiaal

4 likes

ja dat was voor 6pack toch?
ik keek dat altijd stiekem op mijn kleine tv’tje in mijn kamer als ik eigenlijk al moest slapen, vond hun allemaal zo cool en ~werelds ~

11 likes

Wat vreemd, hij komt toch over als een mega romantische man die na boobpics toch op z’n minst zou voorstellen een weekendje Parijs te doen samen.

44 likes

Goed scenario voor een romcom

3 likes

Hahaha ja snap ik hoor, maar dat ie dan gelijk niets meer laat horen bedoelde ik.

1 like

Maar kon hij aan je borsten aflezen dat je begin 20 was? Misschien had hij niet door dat hij met de gevoelens van een jongere vrouw speelde

3 likes

Maar ik dacht dat hij daarna nog amper wat had laten horen, maar hij heeft dus uberhaupt niet eens een reactie gegeven?

3 likes

Het staat al twaalf jaar op YouTube :older_woman:t2:

10 likes

Die aflevering van proefkonijnen waar ze een bevalling meemaken is ook zo grappig

10 likes

Dit bleek een stunt en deden ze niet echt, toch? Iedereen was van tevoren wel in shock toen ja

1 like

Oh nee joh geen sorry, helemaal met je eens. Valerio als presentator snap ik idd ook niet. Verder ken ik xe niet en keek ik geen programma’s. Ik zag deze aflevering laatst toevallig nog zodoende.

2 likes