(Spuit 11 antwoord stond hier)
Ik kan mij nog herinneren dat hij een keer stiekem overnachtte in een Ikea filiaal
ja dat was voor 6pack toch?
ik keek dat altijd stiekem op mijn kleine tv’tje in mijn kamer als ik eigenlijk al moest slapen, vond hun allemaal zo cool en ~werelds ~
Wat vreemd, hij komt toch over als een mega romantische man die na boobpics toch op z’n minst zou voorstellen een weekendje Parijs te doen samen.
Goed scenario voor een romcom
Hahaha ja snap ik hoor, maar dat ie dan gelijk niets meer laat horen bedoelde ik.
Maar kon hij aan je borsten aflezen dat je begin 20 was? Misschien had hij niet door dat hij met de gevoelens van een jongere vrouw speelde
Maar ik dacht dat hij daarna nog amper wat had laten horen, maar hij heeft dus uberhaupt niet eens een reactie gegeven?
Die aflevering van proefkonijnen waar ze een bevalling meemaken is ook zo grappig
Dit bleek een stunt en deden ze niet echt, toch? Iedereen was van tevoren wel in shock toen ja
Oh nee joh geen sorry, helemaal met je eens. Valerio als presentator snap ik idd ook niet. Verder ken ik xe niet en keek ik geen programma’s. Ik zag deze aflevering laatst toevallig nog zodoende.
Oja haha die heb ik meerdere malen gekeken. Sowieso staat heel veel van proefkonijnen op youtube. Vond ze wel echt een leuk duo samen. En juist eigenlijk helemaal geen mooiboy vibe/act hebben? Eerder van die losgeslagen matties.
Wat ik pas echt niet begrijp is dat ze Valerio ‘over mijn lijk’ hebben laten presenteren. Voor van die grappige programma’s is hij wel geschikt maar over mijn lijk? Daar is het een veel te grote droogkloot voor lol. Het is wel fijn als iemand het niet continu zo ernstig en beladen maakt maar Valerio daarvoor inzetten.
Van wat ik mij herinner zouden ze een stukje bil van elkaar eten en hebben ze dat helemaal doorgevoerd zeg maar en op het laatste moment zeiden ze dat het een stunt was en dezen ze het niet.
Edit: maar je hebt gelijk, blijkbaar verkeerde herinnering want hier staat inderdaad dat ze het echt hebben gedaan
Ja die situatie weet ik ook nog! Maar nee daar verwar ik het dus niet mee. Verkeerde herinnering, blijkbaar.
Ik dacht ook dat het uiteindelijk een prank bleek te zijn omdat mensenvlees eten verboden is/was in nl? Maar misschien was dat dan wel niet waar
Misschien hebben wij dit samen gedroomd dan!
Volgens mij hebben ze zelfs een special iets moeten aanvragen ofzo. Maqr dat kan ook een verkeerde spannende herrinnering zijn hoor
Dat het uiteindelijk niet doorging was wel met de donorshow! Misschien is dat de verwarring? @Luzarl @ZusjevanJoost