FF Boulevard #8

Oja haha die heb ik meerdere malen gekeken. Sowieso staat heel veel van proefkonijnen op youtube. Vond ze wel echt een leuk duo samen. En juist eigenlijk helemaal geen mooiboy vibe/act hebben? Eerder van die losgeslagen matties.

Wat ik pas echt niet begrijp is dat ze Valerio ‘over mijn lijk’ hebben laten presenteren. Voor van die grappige programma’s is hij wel geschikt maar over mijn lijk? Daar is het een veel te grote droogkloot voor lol. Het is wel fijn als iemand het niet continu zo ernstig en beladen maakt maar Valerio daarvoor inzetten. :neutral_face:

10 likes

Van wat ik mij herinner zouden ze een stukje bil van elkaar eten en hebben ze dat helemaal doorgevoerd zeg maar en op het laatste moment zeiden ze dat het een stunt was en dezen ze het niet.

Edit: maar je hebt gelijk, blijkbaar verkeerde herinnering want hier staat inderdaad dat ze het echt hebben gedaan

https://www.ad.nl/show/dennis-en-valerio-eten-elkaar-toch-op~ada8ea5e/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

7 likes

Ja die situatie weet ik ook nog! Maar nee daar verwar ik het dus niet mee. Verkeerde herinnering, blijkbaar.

4 likes

Ik dacht ook dat het uiteindelijk een prank bleek te zijn omdat mensenvlees eten verboden is/was in nl? Maar misschien was dat dan wel niet waar

5 likes

Misschien hebben wij dit samen gedroomd dan!

6 likes

Volgens mij hebben ze zelfs een special iets moeten aanvragen ofzo. Maqr dat kan ook een verkeerde spannende herrinnering zijn hoor

4 likes

Er is wel over geschreven toen. Maar uiteindelijk hebben ze het toch gedaan

5 likes

Dat het uiteindelijk niet doorging was wel met de donorshow! Misschien is dat de verwarring? @Luzarl @ZusjevanJoost

4 likes

Hadden ze dat vlees niet laten kweken oid?

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Concertentopic

omg wat een jonkies op die foto terwijl ik ze toen zo volwassen vond lijken?

11 likes

https://www.ad.nl/show/angela-lansbury-96-van-murder-she-wrote-overleden-hoop-dat-men-me-zag-als-oke-meid~a8189513/
Neeeeeeee :frowning:

5 likes

Sad day :broken_heart:

1 like

Ik vind Maxim sowieso echt een walgelijke vent. Die houding van hem ook bij Raven op de boerderij, bleh!! En grapjes als een hand geven en je hand wegtrekken, leuk bij een kleuter en dan houdt het op.

Anyway, wel lullig naar jou dat hij zo misbruik maakt van de situatie.

7 likes

Hoezo maakt hij misbruik van de situatie, de hele situatie draaide om seks? Dat is toch geen misbruik maken van iets, ja misschien van z’n macht, maar dat is de hele reden dat er überhaupt vrouwen geïnteresseerd zijn. Zijn hele selling point is lompe vrouwenhater, vind het gek dat mensen dan verbaasd zijn dat ie dat ook naar hun doet

24 likes

Haha maar dit is een tale as old as time toch? Man is een dick, vrouwen gaan er op af ‘want wat als ik nu net die persoon ben tegen wie hij wél leuk is??’

6 likes

Nou indd misbruik van zijn positie, het draait om seks maar in zijn geval een foto regelen en niks meer laten horen. Als hij niet bekend was zou dit in veel gevallen minder makkelijk gaan.

1 like

Op het moment dat een man om een seksueel getinte foto vraagt weet je toch al dat er geen gesprek gaat zijn, dan gaat het hem simpelweg om de foto. Snap de ophef hierover niet zo.

4 likes

En als je nog jong bent heb je ook echt dat inzicht al? :woman_shrugging:

5 likes

waarom blijven we hierop doorgaan en degene die de foto heeft gestuurd toen ze jong was bekritiseren

28 likes